Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 100+ naar 100- (deel 8)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flapje69
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Harstikke rustig hier Erg blij ik denk dat de meeste van jullie lekker op vakantie zijn. Ik hoop dat het bij iedereen net zo lekker gaat als bij mij, deze week weer 1.2 kilo eraf, ondanks mijn overheerlijk ijsje van gisterenavond Uitlachen Mijn wegertje klopt niet helemaal, omdat ik hem de eerste week van het *nieuwe leven* nog niet had ingevuld, maar ik zit officieel 8 ons van de eerste 10 kilo eraf!! Succes weer iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 6:05    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig Flapje! Bij mij gaat het heel slecht. De weegschaal blijft omhoog gaan. Mijn buik is opgezet, ij zie mijn gezicht weer rond worden en voxht in mijn voeten. Ik blijf maar zoeken naar slechte koolhydraten. Gelukkig niet altijd in huis.
Door de vakantie en de hitte heb ik bijna geen beweging. En dat merk ik goed. Thuis en af en toe samen bij de kids het zwembad in. Huishoudelijke klussen bestaan met name uit veel was. Die lekker snel droog is. De andere klussen staan op een zeer laat pitje. Lekker bezig aan de naaimachine. Stuk of 10 korte broekjes voor de kids gemaakt.

Ik heb een aantal personen uit deze sprint verwijderd die al een aantal weken achter elkaar niks hebben ingevuld. Ik ben het zelf vorige week vergeten zag ik. Oeps. Ik vul het morgen in met helaas een rood vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 7:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Op het nippertje toch een min voor mij gelukkig. Hoera! Ik moet opeens 2x per dag naar de wc om het netjes te zeggen. Nu snap ik het opgeblazen gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 8:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik baal.... frustratievreter. Verder no comment...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 13:25    

Reageer met quote
Das balen idd, ik had ook niet zo een beste week, maar toch iets eraf, t blijft een gevecht he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 16:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Absoluut Flapje. Een gevecht dat ik telkens weer verlies helaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 20:01    

Reageer met quote
En met de 7 ons van vandaag, ben ik precies 10 kilo lichter!
Ik merk dat , als ik iets te snacken pak, ik dan denk...*nou deze dag is nu toch al verloren* en dan snack ik vrolijk verder, wordt soms zo moe van mezelf, want dan heb ik die andere dagen voor niets zo mn best gedaan. Maar goed, mijn 1e doel is behaald, ik hoop dat het bij jullie ook voorspoedig gaat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018 17:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Flapje! Gefeliciteerd!!
Dat gevoel van snacken herken ik....helaas.

Vandaag zijn hier de scholen weer brgonnrn. Hoera! Eindelijk fatsoenlijk poetsen. In fases want zoonlief gaat maar halve dagen naar de peuterspeelzaal. Kids brengen, poetsen, zoon halen, lunchen en dorp in lopen ok aansluitend dochter te halen. Zweten man! Bijna 12000 stappen op de tellee vandaag!

In de vakantie ben ik door de hitte lui geweest. Geen beweging, teveel snoeperij. Morgen weer de weegschaal op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2018 18:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw, goed resultaat na gisteren! Veel bewogen, lichte maaltijden, niks naar binnen gepropt en veel spa rood gedronken waardoor ik vannacht vaak mijn bed uit moest om te plassen. Pfjieuw! Nu verder mijn best doen om deze sprint te sluiten met een min als eindresultaat. Die staat nu op +0.7. Oeps...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 5:52    

Reageer met quote
Wow. T174, jij hebt jezelf lekker herpakt! En nu doorzetten want als je erover nadenkt is het bijna 10 weken heel hard je best doen, met hier en daar een uitschieter en uiteindelijk schiet je er niks mee op, das toch zonde....? (Ik weet het,makkelijk gezegd dan gedaan Lach )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 6:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7