Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 100+ naar 100- (deel 7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje Yvonne. Ik ben vorig jaar eens bij een orthomoleculair arts geweest. Ik moest een week vsn alles wat ik at iets in een zakje doen en invriezen. Na die week terug komen. Dat laatste is het niet van gekomen... Ik moest die agspraak cancellen en hij heeft nooit meer gereageerd op mijn mail om een nieuwe te maken. Telefonisch was hij niet bereikbaar ivm nieuw kantoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 21:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ai. Ik dacht dat ik een groen vakje zou hebben maar helaas een rode. Slechts 2 ons maar met die csn vorige week erbij toch een kilo. Jammer. Komt goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 10:05    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
T174 schreef:
Dankje Yvonne. Ik ben vorig jaar eens bij een orthomoleculair arts geweest. Ik moest een week vsn alles wat ik at iets in een zakje doen en invriezen. Na die week terug komen. Dat laatste is het niet van gekomen... Ik moest die agspraak cancellen en hij heeft nooit meer gereageerd op mijn mail om een nieuwe te maken. Telefonisch was hij niet bereikbaar ivm nieuw kantoor.

Jammer dat het op deze manier gegaan is.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 0:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sinds gisteren zit mijn gezicht weer vol met bobbeltjes. Dinsdag hrb ik ern afspraak bij de huisarts om te laten testen. Teminste, dat hoop ik eindelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 7:24    

Reageer met quote
T174 schreef:
Sinds gisteren zit mijn gezicht weer vol met bobbeltjes. Dinsdag hrb ik ern afspraak bij de huisarts om te laten testen. Teminste, dat hoop ik eindelijk.

Zelf ben ik van mijn allergieën afgekomen door een reinigingskuur met Aloe Vera en daarna ben ik Aloe Vera blijven drinken en probiotica gaan gebruiken. Daarna kon ik ook weer producten eten waar ik voorheen op reageerde. Moet zeggen dat mijn huid er nu goed uit ziet. Ik krijg daar vaak complimenten over.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 15:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Van Forever? Ik gebruik wel de Aloe vera gelly voor op de huid om blauwe plekken te voorkomen. In mijn gezicht de Forever propolis gebruikt. Die hielp wel wat. Maar ik heb nog nooit de drank geprobeerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 19:25    

Reageer met quote
T174 schreef:
Van Forever? Ik gebruik wel de Aloe vera gelly voor op de huid om blauwe plekken te voorkomen. In mijn gezicht de Forever propolis gebruikt. Die hielp wel wat. Maar ik heb nog nooit de drank geprobeerd.

Klopt. Ik drink de Peach en de Berry van Forever en ik gebruik hun probiotica. De probiotica die ik van Nederlandse merken heb gebruikt die hielpen wel wat maar net niet helemaal. In de probiotica van Forever zitten net andere bacterie families en daar doen mijn darmen het heel goed op en dat was net het zetje om van de allergieën af te komen. Wel nadat ik de reinigingskuur had gedaan. Die heeft de grootste verbetering gegeven en niet alleen voor mijn allergieën maar ook wat betreft de pijn in mijn gewrichten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 16:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het is zo duur he...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 9:27    

Reageer met quote
T174 schreef:
Het is zo duur he...

Ik heb me ingeschreven en ik krijg 30% korting. En als het helpt voor mijn gezondheid dan vind ik het niet duur. Ik ga nu al een paar jaar pijn en klachten vrij door het leven zonder dat ik voor mijn reuma en allergieën medicijnen hoef te slikken. Liever iets gezonds in mijn lichaam dan de chemische troep waar medicijnen van gemaakt zijn. En begrijp me niet verkeert hoor, als je perse medicijnen nodig hebt dan moet je die ook gewoon nemen. Ik ben er zelf nog naar toe aan het werken om ook mijn bloeddruk medicijnen kwijt te raken. Door gezond eten en afvallen moet dat ook te doen zijn. En sinds ik de Argi + van Forever gebruik zijn ook die medicijnen al verlaagd. Ik voel me nu fitter en gezonder en dat is me het allemaal zeker waard. En dat is voor ieder een eigen keuze gelukkig.

Ik wilde je dan ook alleen een tip geven. Het is aan jou wat je er mee doet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 15:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben sinds kort van de medicijnen tegen hoge bloeddruk af. Gelukkig. Ik neem al een hoop medicatie ivm epilepsie. Een van de medicaties breekt de vitwmine D af wat de telkens terugkerende depressies mede kan verklaren en mijn energiegebrek tijdens de donkere maanden. Ik slik sinds deze week daarom blijvend dagelijks extra vitamine D3.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 20:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 10 van 14