Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 100+ naar 100- (deel 7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben er voor bij de huisarts geweest. Ze kunnen niet in het wilde weg zomaar vanalles testen. Dsn moet je al gericht kunnen aanduiden wat het waarschijnlijk is... ik moet dan eerst 2 weken het vermoedelijke produkt vermijden en daarna weer introduceren. En dan kijken of er een reactie is. Zo Nee, volgende proberen. Maar verdomd moeilijk om lactose weg te laten! Maar ga ik doen vanaf dst ik de lactosevrije yoghurt heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:18    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Lijkt me inderdaad heel erg lastig zeg, jeetje! Zeker omdat er best veel tijd overheen gaat op deze manier en als je er last van hebt is het helemaal onplezierig.... Sterkte ermee !

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 20:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 21:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Morgen weegdag, hoe is het met jullie gegaan deze week?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 20:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Minder goed dan gehoopt. De weegschaal is van 101.1 naar 102 gekropen. Ik merk goed dat ik weinig beweging heb ivm vakantie. Nog een week te gaan. Maandag en dinsdag veel op pad geweest met de kids maar daarna niet meer. Dat gaan we dus nu wel weer zoveel mogelijk doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 20:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
O dat is minder, kan het wel begrijpen hoor. Je dagelijkse ritme is er dan uit he. Succes komende week! Komt vast goed xx

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 6:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zoals verwacht een plus voor mij. Ik weet waardoor het komt. Weinig beweging ivm vakantie. Te slecht weer om iets te ondernemen. Alleen de goognodige stukjes gelopen. Vanmiddag ook weer even met zoonlief naar de dysio. 2x een kwartiertje lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb vorige week zo goed mijn best gedaan, maar was maandagavond maar 2 onsjes afgevallen. Viel me best tegen, maar we laten de moed niet zakken.
Over 6 weken gaan we op vakantie naar Griekenland en ik zou zo graag nog 3 kilo willen afvallen. Dat zou toch moeten lukken zou je denken. Helaas komt volgende week ook mijn menstruatie er weer aan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2018 12:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Balen is dat he Sannie. Wellicht wat last van vozht door aankomende menstruatie.

Ik hrb weer wat mensen uit de sprint verwijderd die inmiddels 3 lege vakjes achtereen hadden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2018 14:41    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
T174 schreef:
Ik ben er voor bij de huisarts geweest. Ze kunnen niet in het wilde weg zomaar vanalles testen. Dsn moet je al gericht kunnen aanduiden wat het waarschijnlijk is... ik moet dan eerst 2 weken het vermoedelijke produkt vermijden en daarna weer introduceren. En dan kijken of er een reactie is. Zo Nee, volgende proberen. Maar verdomd moeilijk om lactose weg te laten! Maar ga ik doen vanaf dst ik de lactosevrije yoghurt heb.

Er zijn alternatieve genezers die een spiertest of energietest kunnen doen. Met deze test wordt gekeken of jou lichaam reageert op een bepaald product als je het vasthoudt. Wordt jou energie minder dan is het product niet geschikt voor jou. Je zou eens kunnen kijken of je op die manier sneller er achter kunt komen wat je wel en niet kunt eten of drinken.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 19:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 9 van 14