Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 100+ naar 100- (deel 7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Nieuwe maandag, nieuwe week, nieuwe kansen. Komt vast goed deze week gelukszoeker!

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 10:17    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Vanavond weer naar de afslankclub maar ik vrees het ergste....gisteren ongesteld geworden. En voel me nu erg opgeblazen! Kom dan altijd meer dan 1 kilo aan!
Hopen dat ik deze week alle zoete dingen kan weerstaan?
Succes iedereen! ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 12:15    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, wat Rachel zegt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik weeg me normaal op dinsdag maar ik wacht even 1 a 2 dagen. Ik leef al 2 dagen op een paar beschuiten ivm migraine en braken. Migraine weg nu maar ik moet mijn maag langzaam laten wennen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 14:44    
Vrouw Weeggegevens   Mere
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond verstand & fitbit

Reageer met quote
Sannie6715 schreef:
Vanavond weer naar de afslankclub maar ik vrees het ergste....gisteren ongesteld geworden. En voel me nu erg opgeblazen! Kom dan altijd meer dan 1 kilo aan!
Hopen dat ik deze week alle zoete dingen kan weerstaan?
Succes iedereen! ?

En? Hoe is t gegaan?

Volgens mij moet je nooit op een weegschaal gaan staan als je ongesteld wordt of bent! Is nooit leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 16:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat t allemaal even lastig, wordt weer met mezelf geconfronteerd. Gek genoeg staat t mooiere weer me tegen: kinderen willen naar buiten (park, speeltuin) en ik heb mezelf sinds t overlijden van mijn man een beetje opgesloten in huis (voor zover dat kan met jonge kinderen). Vindt t zo’n enorme stap om weer dingen te ondernemen...
Maar goed, afgesproken met twee andere moeders van school morgen in t park. Die hebben (heel lief) aangeboden me op te halen... to be continued

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 16:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Rachel1991
Wat is jouw geheim, je gaat echt als een speer! Knap hoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 16:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mere, wat vreselijk om te lezen dat je man is overleden. Hoe lang geleden? Wellicht heb je het hier al vermeld en heb ik er overheen gelezen.
Ik kan me een beetje voorstellen dat die stap erg groot en zwaar is om weer wat te ondernemen.

Iedereen veel succes weer naar een slanker en gezonder leven. Het is niet makkelijk maar het kán. Ik merk dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn. Maar ik heb soms momenten dat ik zwicht voor een koekje en dan is de rem los. En blijft een paar dagen los. En dan baal ik waardoor ik nog meer snoeperij naar binnen gooi. Ik ben in één klap weer wven afgekickt door de migraine. Dan was die toch ergens goed voor. ??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 21:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@T174
Al weer bijna 9 maanden, al voelt t heel vaak alsof t vorige week gebeurd is.

Vanmiddag in t park geweest; kids hadden t enorm naar hun zin. Ik ben uiteindelijk gewoon maar veel met hen bezig gegaan; zittend op een kleedje denk ik te veel na.

Het was daardoor ook wel een goede dag qua beweging; ruim 15,000 stappen! (Ik heb een fitbit gekocht; is echt een aanrader!)

Ik wil wel de komende tijd iets meer vaart maken met afvallen; het is nog zo’n lange weg...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 17:17    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Mere schreef:
@ Rachel1991
Wat is jouw geheim, je gaat echt als een speer! Knap hoor

Ik ben 5-2 geopereerd aan een GBP, wellicht dat het daarom zo hard gaat, mag inderdaad niet klagen Schaam Schaam Bijna 28 eraf, nog 37 te gaan hihi. Lange weg dus

Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om jezelf weer eruit te trekken om naar buiten te gaan, petje af voor je dat je vandaag naar buiten bent geweest. Voor je kinderen moet je inderdaad wel. Topper.

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 21:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Rachel, wat ik begrepen heb dat je zelfs bij een GBP goed je best moet doen om je eetpatroon te wijzigen. En dat het niet vanzelf gaat. Maar het zal wellicht wel makkelijker zijn om je niet vol te duwen met eten ivm de mindere maaginhoud denk ik?

Mere, wat goed dat je bent gegaan!!!
Ik heb een stappenteller op mijn telefoon en die heb ik bijna altijd bij me in mijn broekzak. Ik maak best veel stappen op schooldagen. Meermaals heen en weer voor de kids. Thuis ligt de telefooh meestal op de bank dus meet ie niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 22:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 7 van 14