Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 100+ naar 100- (deel 7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gooi mij er maar uit de motivatie is er niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 6:43    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Probeer m weer te vinden gelukszoeker. Ik gooi je er nog niet uit. Geef niet op svp. Probeer de knop om te zetten. Naar de stand om gezonder te leven om je beter in je lijf te voelen. Gezonder, zonder ongrmakken door overgewicht. Wellicht is dat niet op jou vab toepassing maar bij mij wel. Sneller zweten en buiten adem zijn, pijnlijke knieën door overbelasting en een lager zelfbeeld.

Enniehoe, bedenk waarom je graag wilt afvallen. En probeer daar weer moed uit te vinden om door te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goed gesproken T174... geef alsjeblieft niet op gelukszoeker?? probeer knop weer om te zetten, hoe moeilijk dat ook is hoor!

@ Tiekie: gefeliciteerd met je mijlpaal...echt super goed??

Ik ga vanavond weer naar de afslankclub, ben benieuwd wat de weegschaal zegt.
Heb echt dat praatje nodig. Ik kom nu wel op een punt dat heel lang geleden is dat ik op dit gewicht zat. Misschien wel meer dan 30 jaar!
Kan haast niet geloven dat ik nog maar paar kilo moet voor die mijlpaal??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 15:16    

Reageer met quote
Lief bericht T174

Ik loop mijzelf in de weg heb een paar weken geleden te horen gekregen dat ik lip oedeem en dat nu nog verder afvalleen een vreselijke strijd zal worden en toen ik dat hoorde zakte de moed mij in de schoenen ik werk er zo hard voor en moet nu nog strenger worden ik kan het niet Huil huil
Als gevolg van de Lip oedeem zijn er ook spieren die erg zwak zijn. Ben nu met een fisio bezig kijken welke oefeningen gaan mij verder helpen en zoek nu ook iets om te accepteren dat hoe meer ik afval hoe meer ik uit verhouding zal raken.
Wandelen is goed en haal ik plezier en ontspanning uit dus probeer nu ergens een knop te vinden om te focus op het bewegen te leggen daarna weer strenger te worden met eten. (ga nu niet los of iets alleen weet dat het beter kan)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 18:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lip oedeem is voor mij een onbekend iets. Ik zal dens gaan googlen. Klinkt niet goed!
Probeer gewoon gezonde keuzes te maken en snoepjes, koekjes en aanverwanten te laten staan. Dat scheelt weer wat he. Heel veel succes met herstel.??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 20:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff... weer een plus voor mij. Ik moet weer in de goede flow komen maar dat wil maar niet lukken. Veel stress om onze zoon en financiën en dit weekend mijn medicatie vergeten waardoor ik een epileptisch insult kreeg. En nu baal ik nog harder. Ik wéét dat ik kan afvallen maar die gedachten worden weggewuifd als ik weer begin te snaaien. En daar baal ik van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 6:20    

Reageer met quote
Ik ben gisteren mishandeld door de fisio Geschokt nu bond en blauw gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 6:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Auw.... ik heb blauwe plekken na zondag omdat ik dat insult op de trap kreeg. Dus ik kan je de hand schudden.?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 6:35    
Vrouw Weeggegevens   Mere
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond verstand & fitbit

Reageer met quote
T174 schreef:
Pfff... weer een plus voor mij. Ik moet weer in de goede flow komen maar dat wil maar niet lukken. Veel stress om onze zoon en financiën en dit weekend mijn medicatie vergeten waardoor ik een epileptisch insult kreeg. En nu baal ik nog harder. Ik wéét dat ik kan afvallen maar die gedachten worden weggewuifd als ik weer begin te snaaien. En daar baal ik van.

Lekkere dingen op onhandige momenten.... ik mag van mezelf een stukje chocola na het avondeten, mits ik me overdag netjes gedraag (voldoende bewegen en niet snoepen) en de rest vd avond dan niet meer snoep. Helpt bij mij wel goed, misschien ook iets voor jou?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 6:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed idee maar dan met een waterijsje. Ik vreet me een ongeluk aan de bosvruchten waterijsjes vab Plus. Slechts 40 calorieën dus dan is mijn rem weg... als ik er nou max 2 per dag pak om te beginnen zou al een start zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 7:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 5 van 14