Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

van +100 naar -100 ( deel 3 )

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi
Wil me ook graag inschrijven voor dit sprintje. Onlangs zei een lieve vriendin me : Als je niet opnieuw begint, zal je zeker niet slagen. Dus nieuwe start, nieuwe kansen. Ga er weer voor. Totaalpakket : gezonder eten, meer bewegen en ‘start to sleep’. Heb al jaren een slecht slaappatroon, las er nu een boek over. Blijkt dat overgewicht slecht slapen in hand werkt en vice versa. Begonnen aan week 1: in kaart brengen van mijn slaapgewoonten. Handige tips uit boek probeer ik meteen toe te passen : geen dutjes overdag, ontspannen ’s avonds voor slapen gaan en geen zware maaltijden, snoepen vanaf 20u … Lijkt me win-win situatie. Wordt vervolgd …

Gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 11:00    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Succes Niki, rust is heel belangrijk in het afvalproces. Merk het zelf ook. Ga vaak naar bed als ik al moe ben, waardoor ik niet meteen de slaap krijg. Dan of een boek pakken of nog wat op de telefoon, maar dan is het toch al vaak 12 uur of later dat ik in slaap val, de wekker gaat wel weer om half 7. Waardoor ik moe wakker wordt en overdag vaak momenten heb dat ik mijn ogen moeilijk open kan houden.
Je verhaal is Idee , zal toch eens bezig gaan met dat slapen. Toch 's avonds tussen 22.00 en 22.30 naar bed en telefoon maar even beneden laten liggen. Dan heb ik minder prikkels en val ik misschien ook sneller in slaap.

Voor mij een plus. Ik ben de hele week bezig geweest om de schade van vorige week te herstellen, maar toch wel vaak een verkeerd iets in mijn mond gestopt, ook wat verstopt heb ik het idee en vanochtend kon ik aan mijn gezicht ook zien dat ik vocht vasthoudt. Vandaag maar even strenger met water drinken, en toch proberen niet de loop naar de kasten te maken maar houden aan mijn plan. Lastig, maar ja afvallen is nog nooit makkelijk geweest. Verward Lach

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 11:30    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik herken het slecht slapen ook Nikilauda. Ik lig vaak veel te laat in bed terwijl ik er dan wel de volgende ochtend vroeg uit moet. Soms dan overdag even terug naar bed. Maar het afvallen gaat bij mij ook niet lekker. Ik ben benieuwd naar jou resultaten als je de tips toepast. Benieuwd naar jou verhaal.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 14:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ga verslag over mijn Start to sleep in mijn dagboek bijhouden.
Dus als jullie er meer over willen weten, kan je het daar meevolgen...
Zal sporadisch in sprintjes er ook nog wel over praten...( of schrijven )
ZZzz.. ZZzz.. ZZzz..

Vandaag voor vaderdag gaan uiteten met ons jongens ( 23 en 20 lentes jong ). Fier op mezelf. Enkel hoofdgerecht genomen en geen dessert ! Niet makkelijk : omringd door grote ijscoupe met vers fruit, moelleux met ijs en chocoladesaus en ijscafé. Laatste lust ik gelukkig niet. Maar die moelleux stak me toch de ogen uit … Enfin, zij drie nu zwaar gevoel en nood aan middagdutje. Ik voel me goed en nog energie voor flinke wandeling. In de week vind ik meestal wel een vriendin om mee te wandelen, in weekend helaas niet. En al zeker niet op vaderdag. Dan hebben meesten andere verplichtingen. Dus maar in mijn ééntje. Zon schijnt, fris windje en bepaal zo wel mijn eigen ritme.
Heb er zin in.
Fijne zondag
Gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 15:11    
Vrouw Weeggegevens   REK
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee.
Ik zal niet heel veel schrijven maar wil graag onder de 100 komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 22:46    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@mientjuh84

Wil je mij uit het sprintje verwijderen svp ?

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 10:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Rustig hier in dit sprintje… Mijn 1ste week maar zozo, 100 gram eraf. Hopelijk lukt het me deze week beter om gezond te eten, koekjes en chocolade links te laten liggen. Vorige week wel redelijke wandelweek. Toch 3x flinke wandeling ( zie dagboek ). 1ste week start to sleep ook om. Nu al 2 dagen aan 2de week bezig. Is zwaar : mijn gemiddelde was 6u slaap en nu moet ik hele week van 12u30 tot 6u30 slapen. Later naar bed mag, maar vroeger niet. Al 2 dagen toch moeten vechten tegen slaap overdag, maar daarvoor was ik verwittigd. Ben nu wel heel blij als ik vanavond naar mijn bedje mag... Eerst nog toerke wandelen zo meteen. Fijne avond aan jullie allen en goeie week.

gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 19:45    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@nikilauda je bent goed bezig,lekker wandelen,wat naar dat het slapen slecht gaat,ik zal je dagboekje eens lezen!

Hier gaat het redelijk,wel na mijn vakantie 1 kg.afgevallen,veel gefietst,en me man de hele dag om me heen ,dus geen gesnaai,alleen gezond,ook geen behoefte aan.

Veel succes allemaal en een hele fijne week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 21:06    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Helaas niet alles van het vocht wat er bij was ook weer kwijt geraakt. Nog een hele dikke knie die ook erg pijnlijk is. Daardoor ook minder gedanst en minder gewandeld.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 11:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6