Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van +100 naar -100 deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
@MamERB
Gezelliii Lachen

@Janita1988
Goed gedaan ! Applaus
Het is zo belangrijk om je weerstandspier te trainen enne die WeightCare tussendoortjes zijn ook eruuugh lekker.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2019 15:51    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi! Ik doe ook graag mee! Kom van de 116, inmiddels (na paar jaar jojo-en) nu op 106. Twee jaar geleden net onder de 100 gekomen en vorig jaar bijna, maar blijkbaar is dat toch een soort mentale grens ofzo. Deze keer ga ik er echt voor, ik wil het ZO graag! Aan het einde van dit sprintje zit ik dan ook onder de 100! Lijkt me zo heerlijk om een 9 vooraan te zien (en daarna een 8, en daarna een 7 Geschokt ) Fijn om met “lotgenoten” ineen sprintje te zitten; samen gaan we dat doel behalen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Janita1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pinguin81 schreef:
Hoi! Ik doe ook graag mee! Kom van de 116, inmiddels (na paar jaar jojo-en) nu op 106. Twee jaar geleden net onder de 100 gekomen en vorig jaar bijna, maar blijkbaar is dat toch een soort mentale grens ofzo. Deze keer ga ik er echt voor, ik wil het ZO graag! Aan het einde van dit sprintje zit ik dan ook onder de 100! Lijkt me zo heerlijk om een 9 vooraan te zien (en daarna een 8, en daarna een 7 Geschokt ) Fijn om met “lotgenoten” ineen sprintje te zitten; samen gaan we dat doel behalen!

Welkom leuk dat je mee doet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 5:25    
Vrouw Weeggegevens   Janita1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Midde schreef:
@MamERB
Gezelliii Lachen

@Janita1988
Goed gedaan ! Applaus
Het is zo belangrijk om je weerstandspier te trainen enne die WeightCare tussendoortjes zijn ook eruuugh lekker.

Dankjewel Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 5:26    
Vrouw Weeggegevens   jojo85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik doe ook graag mee. Onder de 100 voelt zag en toe zo onbereikbaar, maar is wel een hele grote wens. Ik ben iig de laatste tijd steeds beter aan het opletten wat ik eet, dus ik begin weer een beetje hoop te krijgen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 11:37    
Vrouw Weeggegevens   Wizz

Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten

Reageer met quote
Ik doe graag mee, want 99 is inderdaad mijn hartenwens. Ik begin weer hoop te krijgen dat het nu weer lukt, dus is een groepje fijn om erover te praten.
Ik heb sinds juni medicatie waardoor het erg moeilijk gin allemaal, maar het is me eindelijk weer gelukt om de koolhydraten te laten staan en nu begint de lijn ook eindelijk weer te dalen, Ik hoop toch ZO dat het goed blijft gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 12:17    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ook ik doe graag weer mee. Ik heb mijn terugval weer achter de rug denk ik en ik ga er weer voor om toch onder die 100 kilo te komen. Ook ik loop steeds tegen die mentale grens aan, krijg dan een terugval, die ik dus net een achter de rug heb, en moet dan weer van vooraf aan beginnen. Ik ben nu dus een plan op aan het stellen om echt dit jaar onder die 100 kilo te komen. Ben inmiddels al weer in een paar valkuilen van mezelf getrapt maar ook die ga ik aanpakken.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 12:44    
Vrouw Weeggegevens   Dollydarao
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Dag allemaal,

Ik doe ook graag mee!

Ik weeg nu 116 kilo, ik ben sinds de april 2018 al 50 kilo afgevallen. Maar nu sta ik al 4 weken stil, en ik wil echt graag onder de 100 komen.

Mijn aanvalsplan: 2 x per week sporten en ietsje minder koolhydraten eten. Ik probeer om helemaal geen snoep, koek of chips te eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 17:15    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Wow dat zijn heel wat kilo's. Wat knap van je. Soms staat het lichaam ook even stil. Vaak zie je in de weken dat je stil staat wel verandering aan je lichaam. Dan heeft je lichaam even tijd nodig om alles te herschikken lijkt het wel. Het lichaam lijkt op een soort plateau te zijn gekomen. Vaak val je weer af als het lichaam er aan toe is of als er ineens een andere aanpak wordt gedaan bv door extra sporten of zo. Veel succes Dollydarao

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Dollydarao

Reageer met quote
Dankjewel Yvonne, wijze woorden! Het is inderdaad gek, maar opvallend veel mensen die mij wekelijks zien, zeggen opeens deze week: wow, je bent wéér afgevallen. Terwijl ik dus al een tijdje stilsta. Geduld is een schone zaak, maar ik wil er nu wel weer even vol tegenaan. Als ik eerlijk ben, eet ik ook weer wat meer dan voorheen. Dus die weegschaal staat niet voor niets stil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 19:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 2 van 12