Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vakantiekilo's sprintje 30-8 t/m 25-10

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amerijke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Dr. Frank

Reageer met quote
O-oh, dat viel niet mee deze week. Het lukte nog niet me weer aan het dieet te houden, dus ik ben niet verbaasd dat ik weer wat ben aangekomen.
Volgende week beter hoop ik.
Groetjes en succes, Marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 19:14    
Vrouw Weeggegevens   Jelle85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (WC)

Reageer met quote
Vandaag ga ik op vakantie... ben benieuwd hoe het gaat en hoeveel ik weeg als ik terug kom....
tot volgende week!! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2010 8:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oeps.... Geschokt
95,1 kilo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 aug 2010 12:40    
Vrouw Weeggegevens   Sterappel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ook hier gaat het niet echt lekker..... ggrrrr...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Texie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou.. -0.1. Achja, het is beter dan niets Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2010 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
nou hier gaat het ook echt niet goed het lijkt wel voor iedere kilo die ik afval er weer 2 of 3 aankomen Sip Huil huil Ik hou een dieet dagboekje bij voor de dietiste en morgen moet ik weer naar haar toe. Ik heb gewoon zelfs de neiging om af te zeggen en een nieuwe afspraak te maken als ik weer wat afgevallen ben.

ik schaam Schaam Schaam me echt ervoor en ja ik heb wel eens 's avonds dat ik met manlief eens stukje kaas neem maar dan maar een paar kleine blokjes en meerendeels eet ik dan komkommer en olijfjes. Ik weet het echt niet meer ik zit in een dip van hier naar weet ik veel waar.

ik probeer ook zoveel mogelijk boodschappen met de fiets en lopend te halen. maar net als vanavond krijg ik visite dus dan moet ik met de auto gaan voor de flessen en bier. pfff vreselijk!!!!!

nou ik ga boodschapjes doen en ga vanmiddag denk dan maar eens stukje lopen. suc6 iedereen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010 9:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
nou hier gaat het ook echt niet goed het lijkt wel voor iedere kilo die ik afval er weer 2 of 3 aankomen Sip Huil huil Ik hou een dieet dagboekje bij voor de dietiste en morgen moet ik weer naar haar toe. Ik heb gewoon zelfs de neiging om af te zeggen en een nieuwe afspraak te maken als ik weer wat afgevallen ben.

ik schaam Schaam Schaam me echt ervoor en ja ik heb wel eens 's avonds dat ik met manlief eens stukje kaas neem maar dan maar een paar kleine blokjes en meerendeels eet ik dan komkommer en olijfjes. Ik weet het echt niet meer ik zit in een dip van hier naar weet ik veel waar.

ik probeer ook zoveel mogelijk boodschappen met de fiets en lopend te halen. maar net als vanavond krijg ik visite dus dan moet ik met de auto gaan voor de flessen en bier. pfff vreselijk!!!!!

nou ik ga boodschapjes doen en ga vanmiddag denk dan maar eens stukje lopen. suc6 iedereen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2010 9:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hèhè, eindelijk weer wat eraf. Ik ben weer wat serieuzer aan de slag gegaan en probeer wat strenger te zijn. Vooral met de tussendoortjes nam ik het niet zo nauw meer.
Ik hoop maar dat ik het volhoud.
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die moeite heeft weer op het goeie spoor te komen. Zou het de naderende herfst zijn, waardoor ons lichaam al druk bezig is vetreserves aan te leggen voor de winter? Verward
Maar goed, we gaan maar weer dapper door, vinden jullie ook niet?
Succes allemaal, hou vol.
Marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 26 aug 2010 6:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou het lopen is er gisteren niet van gekomen maar ben wel lekker bezig geweest in huis met schoonmaken dus toch wel wat activiteiten gedaan.
gisteravond ook niet verschrikkelijk gesnoept.

Nou maar afwachten wat de dietiste vanmiddag zegt :S

ik hou jullie op de hoogte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2010 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Steenbokje87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heey dames,

ik ben weer aanwezig. Ik las zo snel dat het af en toe wat minder ging bij de meeste???
Ik heb me vanochtend gewogen na een vakantie met gewoon eten en drinken en niet 2 keer per week lopen.
Dat heeft geresulteerd in een gewicht van 85,6. Ik had het erger verwacht!!! Mijn stoelgang werkt namelijk niet mee!

Zoals beloofd zal ik vandaag een nieuw sprintje starten.
Ik denk dat ik het maar 'vakantiekilo's, van 26-8 tot 25-10' ga noemen... Sluiten jullie je daarbij aan dan???

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2010 10:00    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12