Auteur |
Bericht |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik luister ernaar terwijl ik dit type  _________________ JE KRIJGT DE SPIEREN DIE JE NODIG HEBT. (deze zin heb ik elke dag nodig)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2011 21:46 |
|
 |
|
 |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3934 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Hallo weegedinnetjes,
Ben nu een week lang in oostduitsland en iedere dag uit eten. Grrrr. Hebben alleen kamers de keuken is nep. Toch ben ik iedere dag niet over mijn aantal punten gegaan. Goed zo! Butch zit net voor een overheeerljk toetje en zijn tante heeft de verrukkelijkste dingen bereid, maar ik slechts komkommmer en zalm en een half ei. Ik hoop de volgende week gaat net zo goed.. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 29 jul 2011 13:37 |
|
 |
Jobby Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-1-2008 Berichten: 142 Dieet: minder snoepen, gezond eten Woonplaats: IJsselstein
|
|
Moeilijk voor je, ieder dag uit eten! Ik zou het niet uit kunnen houden om dan te blijven 'tellen'.
Sterkte, maar vooral, heel veel plezier daar. Ik neem tenminste aan dat je op vakantie bent daar?_________________ Groetjes, Debby
Tussenstreef 2: 75 kg
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 29 jul 2011 19:52 |
|
 |
Pommie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-4-2008 Berichten: 5643 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Stad in het noorden van het land
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 aug 2011 14:25 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3934 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Nee, het blijft lastig. Maar ik geniet wel. In verband met de stromende regen zijn we sneller uit tsjechie ( hier was een week gepland nadat we duitsland hebben verlaten), en zijn we doorweekt naar slowakije. Hier eerst eens in een hotel voor twee dagen, nu weeer op de camping. Het is hier zoooo mooi! Vind het veel indrukwekkender als tsjechie... Ik hou me goed aan mijn planning. Tot gauw. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 aug 2011 15:17 |
|
 |
Pommie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-4-2008 Berichten: 5643 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Stad in het noorden van het land
|
|
Ulrike schreef: | ......Het is hier zoooo mooi! Vind het veel indrukwekkender als Tsjechie....... |
Veel plezier verder! Goed hoor, dat je op je eten blijft letten.
Jij bent misschien wel de enige van ons, die straks van vakantie terugkomt zonder zwaarder te zijn geworden!
En leuk, als je foto's van de mooie natuur kan plaatsen, als je terug bent......
Pommie_________________
72 kg. is mijn 'centrale gewicht'. 's Zomers mijn max, 's winters is +3 kg. ook goed. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 aug 2011 15:37 |
|
 |

|
|
Hoi dames, het gaat goed. Ben vandaag op de weegschaal geweest en ik ben tijdens de vakantie in twee weken, 1,7 kilo afgevallen.
De foto's Pommie, die komen ....beloofd. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 aug 2011 6:17 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 aug 2011 7:00 |
|
 |
Romato Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-5-2008 Berichten: 3079 Dieet: weight watchers Woonplaats: utrecht
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 aug 2011 15:51 |
|
 |

|
|
Dank je Romato,
ben hier ook zeer blij mee. Vandaag weer rauwkostsalade, kipfilet en roomspinazie en een aardbeienmüsli. Natuurlijk heb ik dan nog punten over, maar een cappuccino met een koekje is dan ook lekker. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 aug 2011 8:43 |
|
 |
|
|