Auteur |
Bericht |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3694 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Achterhoek
|
|
Zo, ik heb vandaag een geweldige dag in Utrecht gehad met mijn weegedinnetjes. Wat was het goed de bekende gezichten weer eens 'life' te ontmoeten en bij nieuwe eindelijk een gezicht te kunnen plaatsen. Het was een 'ronde' dag. Letterlijk en figuurlijk.
Ik verheug me nu al op de foto's
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 21:04 |
|
 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 40087 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Ha, dáár ben je. ik maar zoeken naar je dagboekje.
Ulrike, dank je voor de gezellige dag, wat hebben we gelachen hè? Heel leuk om jou en Butch te ontmoeten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 21:09 |
|
 |

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3694 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Achterhoek
|
|
Ik heb net doorgelezen wat Cohennen beïnhoudt.
Ik wist niet dat ik al meer als één jaar aan het Cohennen was, met het een klein verschil: behalve 5 crackers neem ik omgerekend 2 crackers een 1 plak volkoren ontbijtkoek en ik neem wat minder eiwitten.
Ik ga ervan uit dat dit kan, want houd ik me hieraan dan val ik goed af. Alleen moet ik de vingers van mijn in de laatste 12 weken ach zo geliefde bananen laten. Misschien dat ik hierdoor niet afval. Toen ik het Butch vertelde, zei hij dat het enige waarvan hij echt aankomt bananen zijn. Nou zeg, en dat vertelt mijn schat me nu pas.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 21:44 |
|
 |
Lotje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-1-2005 Berichten: 2184 Dieet: Atkins Woonplaats: Nederland
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 22:43 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 22:58 |
|
 |
Nadia Weegclubfan voor het leven

|
|
AHA
Hier zit mijn maatje.Ik heb je gevonden.Hoe gaat het met jou.Ik mis je wel hoor.
Liefs zoetebek_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 23:11 |
|
 |
Lotje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-1-2005 Berichten: 2184 Dieet: Atkins Woonplaats: Nederland
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 23:11 |
|
 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Ulrike schreef: |
Heb jij net nog met je zusterlief gesproken? Ze heeft me net dezelfde tip naar huis gestuurd. Ik zal erover nadenken, echt waar.
Welterusten
Knuffel Ulli |
Haha, echt niet!!!! Maar ik zat al wel te grinniken dat je hetzelfde advies van Lotje kreeg.
Maar denk er maar rustig over na. Zo lekker op je eigen manier doorgaan met lijnen of echt COHENNEN! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2009 23:14 |
|
 |

|
|
Ha Zoetebek,
I'm back. Na dit meeting ben ik weer vol gemotiveerd, alle frustratie is vergeten en ik ga er halemaal voor.
ja Mathilde en Atie , jullie lezen goed, ik begin in deze week nog met het Cohennen, zodra ik maandag de boodschappen heb gedaan.Heb er een nachtje over geslapen.
Ik hoop het gaat je goed Zoetebek. Ik moet straks weg, maar zal proberen even nog in jouw dagboek te lezen. Ik had zoveel te doen dat ik helaas geen tijd meer had om vaak op de forum te komen. heb je ook gemist. Dacht eigenlijk dat Jenny naar de meeting kwam, maar hoorde dan bij aankomst dat het toch niet lukte. Volgende keer moet je er echt bij zijn meid. Je hebt wat gemist.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 mrt 2009 7:33 |
|
 |
Nadia Weegclubfan voor het leven

|
|
Hallo mijn maatje
Ik zal proberen om iedere dag eens in je boekje te komen lezen.
Welk verschil zit erin met het dieet dat je nu volgt en w.w???_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 mrt 2009 10:34 |
|
 |
|
|