Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Dat gebeurd meet Ulrike je lichaam moet er erg aan wennen. Ik heb bv altijd te weinig gegeten............ik weet nu niet wat me overkomt. Ik eet zelf 5 plakken brood smullen oké niet veel beleg maar ooooo zo lekker.
Fijn dat je mama weer in de toekomst kijkt en weer plannen maakt.

Boodschappen al weer binnen, dat geeft rust, hoef je niet meer aan te denken.

Fijne dag nog liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Bedankt voor jullie berichten Hinke en Chrisje.
Ik ben gisteren voor het eerst in jaren weer naar de WW_club geweest. God zeg.....wat anders. veel minder mensen en haast geen informieve presentatie.
Ze had het er meer over wat zei lekker vindt als dat ze ons op weg hielp. Ik moet hier eerst aan wennen.
Heb vandaag een lange werkdag van 12 uur achter de rug, maar heb tussendoor de tijdm even 2 km te wandelen.
Aan het weekend moet ik naar Rotterdam (Dance for Life Evenement in het Ahoy) en hoop ik kan die dag goed plannen.
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 nov 2010 21:42    
In loving memory

Reageer met quote
Wat moet ik me bij zo evenement voor stellen?

Hm wel gek het gaat toch niet om de leidster dacht ik zo!! Ik zou er wat van zeggen??

Ze hoort je heel veel tips te geven en handvatten om mee te werken volgens mij Dat hoor ik ook van de clubs hier. Misschien kun je eens bij Maureen horen, die gaat ook naar de club toe.

Succes en liefs van mij Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 0:31    

Reageer met quote
Dance for Life is een Actie die door veel scholen in Nederland gesteund wordt. Het is een voorlichtingscampagne tegen HIV en ze financeren projecten. Betrokken jongeren komen in de scholen en vertellen over hun leven en wat er door HIV veranderde, de leerlingen verzamelen geld m.b.v acties. Bij ons was dan een mega-feest, private donaties en een grote markt op school met zelfgemaakte dingen, rommelmarkt, spelletjes en rad van fortuin. Echt gaaf. Afsluiting van deze actie is altijd een spetterend techno feest. Dit jaar dus in het Ahoy. Niet dat ik gek van techno ben (ik neem oordoppen mee) maar de kids vinden het uiteraard geweldig.

Ik ben wel blij met de leidster. Als het niet echt klikt met een ander persoon, wil ik me niet laten kennen en doe meer mijn best. Dus prima voor mij en de rest van de deelnemers leek heel tevreden, dus hou ik me lekker rustig. Ik weet al heel wat over de programmas van Weight Watchers, sinds 1991 heb ik altijd de vinger aan de pols gehouden. Dus dat komt goed. Gisteren ging het goed en ik verwacht vandaag niet anders. Ik heb me voorgenomen, dat ik iedere dag apartbenader, anders zie ik alleen al die kilo's voor me die ik af moet vallen en dan wordt het zo fristrerend.

Vandaag eerst eens de ramen lappen,dweilen en dan de kerstdeco opstellen want zondag is 1 advent, maar door het D4 Life -feest kom ik er niet aan toe om de kamer dan te decoreren. Ik zelf heb helemaal niets met Sinterklaas, onze volwassen kids wel...dit jaar hebben we dan ook weer het huis vol met gasten voor de Sint. Ze doen maar. Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 8:42    
In loving memory

Reageer met quote
Dat klinkt geweldig Urike...........zal een flink spektakel zijn in Ahoy Lachen
uiteraard spreekt me het doel ook geweldig aan. Zag gisteren nog bij een presentatie van de dochter van mijn vriendin (die gaat terug naar Mozambique om te werken ) dat ook daar weer een kindje positief getest was. Wat een rot ziekte is het.

Lachen Grappig hoe je reageert op de leidster van de Weight Watchers
Ik heb zelf trouwens een schema opgesteld over hoeveel tijd ik een 1 kilo afgevallen wil zijn. Geen strak schema maar iets wat echt haalbaar is. Voor mij is dat ongeveer 1 kg per 4-5 weken, voel me voor het eerst niet opgejaagd.

Hm wij doen niets meer met Sinterklaas maar ik vind het nog steeds een heel gezellig feest

ja a.s zondag al weer 1ste Advent tjonge wat gaat de tijd snel.

Een fijne dag vandaag enne vergeet je oordopjes niet Lachen Zwaaien Zwaaien Zwaaien Zwaaien Zwaaien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 11:40    

Reageer met quote
Dat met een kilo per 4-5 weken vind ik heel goed. Ik denk dat ik dat onthoud. Ik zou graag aan het begin (de eerste 24kg) een pond per week willen afvallen. Dat zou geweldig zijn. Want dan doe ik een klein jaar over de 24 kg en dat zou ik super vinden. Maar voor de tijd hiernaar (onder de 90kg) vind ik jouw doelstelling zeer mooi en haalbaar. Erg blij

Ik vergeet de oordoppen echt niet!!!! Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 13:50    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Bij Pien op school is er een paar weken geleden ook een sponsordag gehouden en degenen die het meeste geld hebben opgehaald mogen naar het festival. Leuk dat je ook gaat Ulrike!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 14:31    
In loving memory

Reageer met quote
Lachen Gaat je vast lukken. Wanneer je redelijk snel afvalt dan is een pond een mooi doel.

Wat fijn dat ze zulke dingen organiseren op scholen.
Mag Pien ook heen Karin?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 15:43    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Nee, jammer genoeg niet. Alleen de leerlingen die minimaal 50 euro hebben opgehaald en zoveel had ze niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 15:51    
In loving memory

Reageer met quote
Jammer want het is vast heel leuk voor ze. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 15:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 47 van 199