Auteur |
Bericht |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Wat lees ik nu? - 1 kilo? Geweldig!!!!
Veel plezier met Chrisje maandag> Fijn! Kunnen jullie mooi samen LIJNEN!!!!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 03 apr 2010 22:51 |
|
 |
|
 |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3916 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 04 apr 2010 7:40 |
|
 |
Hinke In loving memory

Geregistreerd op: 4-4-2008 Berichten: 37367 Dieet: Overleden op 25-3-2019 Woonplaats: Friesland
|
|
Tja maar als nog gefeliciteerd hoor.
Heerlijk gewandeld. Wat goed van je dat je zo geweldig in je ritme zit. Super.
Hoop dat het weer resultaat laat zien maar dat zal wel. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 05 apr 2010 16:24 |
|
 |

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3916 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
@Hinke,
dank je voor de lieve wensen. Ik ben niet zo gek op mijn eigen verjaardag, dus vul ik die met van alles en nog wat.
Deze keer dus wandelen en een glijdzichtbril kopen
Die hakt er wel in.
@alle
Ik zit idd goed in mijn programma, alleen ben ik de laatste 4 dagen slechts 1 ons afgevallen ondanks bewegen en niets, maar ook niets buiten het plan te eten (ook niet op mijn verjaardag, op Pasen of samen met Chrisje)
Chrisje, Marc en Senna waren er gisteren en we hebben een superleuke tijd gehad. Helaas was het maar één dag. Iedereen is nu weer werken en ik moet mijn verblijf bij mijn moeder regelen (vrij en za). Mijn zus is met vakantie. Mijn moederlief komt vandaag in het ziekenhuis en wordt vrijdagochtend naar huis gelaten, dan moet er iemand zijn.
Geen probleem, tot nu toe kunnen we het prima regelen en mijn moeder blift positief.
Vandaag hoop ik dat mijn e-reader in de winkel komt, hier wacht ik echt op. Zal mijn leven een stuk ver makkelijker maken.
Aisha heeft me gevraagd of ik niet zin heb met haar een weekendje weg te gaan. Ze verlangt naar een weekendje afwisseling. Ik denk dat we dat eens regelen.
Misschien naar Aachen, daar kun je mooi lopen en je hebt de Therme 2000.
Bedankt voor jullie groetjes Mirre, en Mathilde - Chrisje heeft die netjes doorgegeven. Wat voor een gezellige tante is ons Chrisje. het wordt nooit saai en ik voel me zoooo op mijn gemak bij haar. geweldig is dat.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 apr 2010 6:32 |
|
 |
|
 |

|
|
ja Ulrike, ons Chrisje is een heerlijk mens!
Fijn dat het zo leuk was. Jammer dat er maar 1 onsje af was, maar het is er wel AF en dat met de Pasen. Knap hoor!
Enne.... wat is een glijdzichtbril ? Geen flauw idee!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 apr 2010 11:17 |
|
 |

|
|
Een bril waar die verschillende problemen tegelijk oplost, zonder dat je dit kunt zien: verte-problematiek, leesbril, diepteprobleem en cylinderafwijkingen.
Hier noemen we dit een glijdzicht-bril. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 apr 2010 13:02 |
|
 |
Hinke In loving memory

Geregistreerd op: 4-4-2008 Berichten: 37367 Dieet: Overleden op 25-3-2019 Woonplaats: Friesland
|
|
Vermoede wel zoiets.......ja dat hakt er wel in
ja Chrisje is een lieverd maar vlak je zelf ook niet weg.
Fijn dat je moeder zo positief blijft. Het is veel moeilijker om mee om te gaan als ze het niet zien zitten.
Kun jij het aan dat je moeder zo ziek is?
Fijne avond
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 apr 2010 19:54 |
|
 |
|
 |

|
|
Ik had er nog nooit van gehoord Ulrike en even ge-googled maar niets gevonden. Heb je nog een andere naam?
En nog even onduidelijk voor mij: is die bril voor jou of je moeder? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 apr 2010 23:13 |
|
 |
Meeri Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 13759 Dieet: low carb Woonplaats: Aruba
|
|
Mathilde, dat noem je een varilux bril Ik draag er zo een al jaren... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 apr 2010 19:36 |
|
 |

|
|
Meeri schreef: | Mathilde, dat noem je een varilux bril Ik draag er zo een al jaren... |
O ja!!!!! Die ken ik wel natuurlijk! Ik zag een zwarte bril voor mij met hele grote zwarte glazen voor iemand met een ooghandicap!
Schrok al zo dat Ulrike hem nodig had. Dank je Meeri!!!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 apr 2010 20:14 |
|
 |
|
|