Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
groetjes van mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2010 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Ik wens je een heel goed jaar en tuurlijk gaan die kilo's eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2010 18:50    
In loving memory

Reageer met quote
Voor morgen een

Hoe is het met je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 0:01    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Hartelijk dank voor de weekend-wensen.
Met mij gaat het helemaal goed. Behalve spierpijn van een ur op de ijsbaan lopen (in normale schoenen, want ik kan niet schaatsen). Heb gisteren behoorlijk wat aan lichaamsinspanning gehad. Heerlijk. Hegeen ik over de vakantie ben aangekomen heb ik al weer kwijt. Gisteren liet de weeegschaal -2,5kg zien.

Butch gaat het ook goed.
'

Wens jullie allemaal een fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 11:23    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Hartelijk dank voor de weekend-wensen.
Met mij gaat het helemaal goed. Behalve spierpijn van een ur op de ijsbaan lopen (in normale schoenen, want ik kan niet schaatsen). Heb gisteren behoorlijk wat aan lichaamsinspanning gehad. Heerlijk. Hegeen ik over de vakantie ben aangekomen heb ik al weer kwijt. Gisteren liet de weeegschaal -2,5kg zien.

Butch gaat het ook goed.
'

Wens jullie allemaal een fijn weekend.

Wat fijn dat het met jullie fijner gaat dan vorige week lieve schat , ik wil al elke dag langskomen bij jou , maar kwam er maar niet van , ben voor het moment met teveel boekjes tegelijk bezig en dat neemt nogal veel tijd Rollende ogen maar ik denk wel alle dagen aan jullie hoor , hebben jullie trouwens mijn smsje gekregen met nieuwjaar ?
Liefs en dikke knuffel
Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 11:37    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Nee, jouw smsje heb ik niet gekregen. Ik zal butch vragen of hij iets heeft ontvangen (die vergeet me zo iets door te geven), maar hij zit in de luie stoel met de 'Newscientist' en slaapt. Lachen Lachen Lachen
Ik vraag hem straks. heb vanochtend mijn Twingo opgehaald en nu sneeuwt het. Wel heel fine sneeuw. De heftige sneeuw die ze hebben voorspelt, zie ik tot nu toe nog niet. We hebben wel wat voedsel en zout opgeslagen om eventuele problemen in de komende dagen te voorkomen. Bij ons wordt haast niet meer gestrooid, want onze gemeente heeft haast geen zout meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Hier sneeuwt het ook nog niet, er staat alleen een ijzige koude wind.
De drie jongens zouden gaan schaatsen, maar hebben daar gelukkig vanaf gezien.Fijn weekend hoor en de groetjes van Hans en Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 12:05    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Nee, jouw smsje heb ik niet gekregen. Ik zal butch vragen of hij iets heeft ontvangen (die vergeet me zo iets door te geven), maar hij zit in de luie stoel met de 'Newscientist' en slaapt. Lachen Lachen Lachen
Ik vraag hem straks. heb vanochtend mijn Twingo opgehaald en nu sneeuwt het. Wel heel fine sneeuw. De heftige sneeuw die ze hebben voorspelt, zie ik tot nu toe nog niet. We hebben wel wat voedsel en zout opgeslagen om eventuele problemen in de komende dagen te voorkomen. Bij ons wordt haast niet meer gestrooid, want onze gemeente heeft haast geen zout meer.

Lieve schat ik heb het inderdaad naar Butch gestuurd , allee het telefoonnummer dat je gegeven had , daar zit het hem waarschijnlijk .
En ons Marieke gaat verhuizen joepie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 12:52    
In loving memory

Reageer met quote
Hoi Ulrike hier is ook heel fijne sneeuw, maar we hebben wel al duinen, ook over de weg heen, dat was schrikken toen ik bij een vriendin vandaan kwam Geschokt

Wens je minder spierpijn en een gezellige avond.

(wat goed dat je al weer 2.5 kg afgevallen bent)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
[img]http://i192.photobucket.com/albums/z316/bettyboop6896/Good%20Morning/Cats-6.jpg[/img]
Fijn dat je die kilo's al weer kwijt bent. Lachen
Veel plezier met je nieuwe Twingo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 0:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 33 van 199