Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 196, 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Begrijp ik dat je dochter corona had en nu negatief getest is?
Heeft de GGD dat gezegd dat ze nu 5 maanden beschermd is?

Ik had dat nog niet gehoord wel dat als je het nog een keer krijgt je er waarschijnlijk minder ziek van wordt.
Of dat echt waar is, weet ik eerlijk gezegd niet.

Er zullen ook nog niet zoveel mensen zijn die het 2 x gehad hebben dus of daar al echt goede betrouwbare cijfers van zijn met een enorm groot aantal mensen betwijfel ik.

Heerlijk, dat je ze in hun armen kon sluiten. Je kan weer voort.
En nog steeds zo netjes bezig. Keto bevalt je duidelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Klopt, ze hebben allebei corona opgelopen in het najaar. Juist die beiden die zich aan alles houden, van thuis uit werekn en geen winkel binnengaan. Een vriend in nood kwam op een kort bezoek vanuit de Achterhoek naar het Westen voor een steunend gesprek en drie dagen later belde hij in rep en roer om hen te vertellen dat hij positief is getest.
Inmiddels geeft research aan dat niemand weet hoelang men anti-bodies heeft, maar vrijwel zeker voor 5 maanden. Daarna blijken veel mensen niet meer voldoende bescherming te hebben.

Het was een geweldig weekend en ja ... keto bevalt me goed. Ik kan het ook goed voorbereiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 23:25    

Reageer met quote
Wat erg dat juist zij, die zich goed aan de regels houden besmet worden.

Gelukkig zijn ze hersteld.

Het doet mij denken aan mijn oom die dierenarts was en tegen mij zei:"Juist de honden die altijd aangelijnd worden, worden aangereden als ze ook maar even los zijn".

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 9:50    

Reageer met quote
DIT IS ZO"N LEUK/lLIEFDEVOL KANAAL. IK MOET HET MET JULLIE DELEN>

https://www.youtube.com/channel/UCBjh-uGy5RcclATnFpQBobw

Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
De man zegt dat ze vooral gek op zijn baard zijn, Ik trek zo'n haartje daar er altijd met alle liefde uit maar misschien toch maar laten zitten??.[/quote]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 15:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Een recent onderzoek in Italie heeft aangetoond dat corona patienten na een jaar nog antistoffen hebben tegen de ziekte. Dat is goed nieuws denk ik. Fijn dat ze goed hersteld zijn, is toch schrikken voor iedereen he. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 2:52    

Reageer met quote
Inderdaad, Missy.
Ik heb me strikt aan mijn planning gehouden en het bevalt nog steeds goed. Nu een week vakantie, wat ben ik blij. Heerlijk weer op komst en ik heb de viooltjes en primula geplant, want die kunnen nog wa kou hebben. Wat een kleurrijk plaatje als ik naar buiten kijk.

Vandaag het volgende menu:
O: ei en cuçück
L: pindakaasbrood met geitenkaas en tomatensalade
D: Cavolo nero met kiphaasjes, champignons en roquefort in room
TD: kipsalami
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 17:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Klinkt erg lekker die roquefort saus smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 1:45    

Reageer met quote
Wat een gekke zaterdag was het. De hele dag onderweg geweest. Na het ontbijt eerst wandelen en dan een caravan gekocht aan de andere kant van het land. Jemig, ik ben al meer dan een jaar niet verder dan mijn werkplek 27km verderop gekomen.Het leek bijna avontuurlijk... Ulli zoekt de grote wereld op. Lachen Lachen Lachen Lachen
Op weg terug een andere route en op windturbinetourisme naar knooppunt zeil. Hier gaan wandelen en zien hoe de geluidsnorm is. Niet dat dat iets over het LFG zegt, maar toch, tenslotte zijn deze turbines slechts 22 m lager dan die die wij meteen tegenover ons huis krijgen.
Toen we eindelijk thuis waren snel de keuken in en mijn menuplan bijgesteld zodat het snel ging.

O: witlof-tonijn salade
L: 3 stukjes kipsalalmi
D: 2 runderbraadworsten met veldsla-paprikasalade
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 8:46    

Reageer met quote
Oh jee, krijgen jullie die dingen tegenover jullie huis. Geschokt Geschokt

Ik hoorde laatst op de tv dat er een beest in de zee op een plek was gekomen waar ze normaal niet komen.

Stom, maar ik weet niet meer wat voor dier het was. Maar wat ik nog wel weet is dat een onderzoekster zei dat dieren geluid van windmolens onder water sterk kunnen horen en daardoor van slag kunnen raken.
En daardoor een verkeerde "afslag" in zee nemen.

Ik snap dat je tegen die windmolens voor je huis bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 12:07    

Reageer met quote
Als ze normale hoogte hadden, zou ik nog niet eens tegen zijn. Maar 230m hoogte en dan een cluster van 5, waarbij nu al eerlijk van het leverende bedrijf aangegeven wordt dat adviezen naar 15 turbines vanuit gemeente en Liander bestaan, is gewoon onaanvaardbaar. Deze joekels staan anders alleen op zee.
En je hebt gelijk, zeehonden, en andere dieren raken oriëntaties kwijt en reageren anders. Bij mensen is bekend dat het Laag Frequent Geluid (golven) veel verschillende serieuze gezondheidsproblemen veroorzaakt. Maar het RIVM zegt dat er geen Nederlands onderzoek is dat dit bevestigt. Kunnen ze geen Engels? Want er zijn uitslagen van grootschalig Onderzoek in Canada en de VS aanwezig.
Ik zit in de kleine actiegroep die het probeert tegen te houden.
Hierbij geeft het RES zelf aan dat er helemaal niet meer windturbines nodig zijn om de klima-doelstelling te behalen, maar er zijn nu overal kleine groepen belanghebbers en investeerders die zich hier rijk aan willen verdienen, net als gemeenten die denken de door corona opgelopen schade weer te kunnen herstellen. Van de gemeente krijgen we geen gehoor , die weigeren te spreken en ze komt haar informatieverplichting voor omwonenden onvoldoende na. Veel werk aan de winkel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 13:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 196, 197, 198, 199  Volgende
Pagina 197 van 199