Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 177, 178, 179
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Yes.... 1,3 kg eraf. Heb dus de zonden van twee weken geleden goed gemaakt. Vanavond dan meteen de eerste uitdaging van deze week... uit eten gaan. Gelukkig kon ik kiezen en heb voor een wok/ grillrestaurant gekozen. Hier kan ik tenminste uit verschillende eiwitten kiezen en de groene groente gebruiken.

Vanochtend wacht heel wat streekgoed om mij, want door de renovatie bleef dat liggen. Dan naar het tuincenter, met de honden wandelen en ei-muffins met groente bakken en diepvriezen, zodat ik die als ik weinig tijd heb, kan pakken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 nov 2019 7:19    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Bezige bij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 nov 2019 14:59    

Reageer met quote
En week waar ik me aan het toegestane voedsel heb gehouden, niet meer en niet minder.... toch had ik meer trek, honger zelf. Misschien omdat ik een griep onder de leden heb die maar niet doorzetten wil.... ik weet het niet. Was na afloop van de staking afgelopen week nog wat eten met collega's en heb ook hier goed en verantwoord gekozen. Eggs Benedict op spinazie en zalm zonder het brood eronder. Ook was ik, zoals ik al had aangekondigd, uit eten bij de Chinees en weet eigenlijk niet hoe dit uiteindelijk zijn neerslag zal vinden, ondanks dat ik me aan alles heb gehouden. Slechts eiwitten en groene/ witte groente. Ik merkte tijdens het eten dat de soyasaus die ze op de tepanyaki gooien toch heel wat suiker bevat. Sip
Misschien moet ik soms ook even iets minder streng zijn, pmdat ik nog een lange rit van min. 30 kg voor me heb. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, maar houd de blik dicht voor mijn voeten gericht. Wil zeggen... kleine stappen.

Ik wens een ieder een fijne zondag.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 nov 2019 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Goed bezig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 nov 2019 15:03    

Reageer met quote
Deze week heb ik 2 'normale 'dagen ingelast met koolhydraten. Na 8 weken moest dit even. Ik merkte dat ik per direct wakkerder was en vrolijker. Ik ben een beetje neerslachtig onder deze toch eenzijdige dieet en ik denk dat ik bepaalde dingen tekort kom. Ik neem al extra vitamines andere nodige supplementen, maar ik zelf realiseer me nu pas wat het met me doet. Butch zag het al eerder, maar zei niets. Toch ben ik na afloop van de twee dagen weer strak begonnen en mijn planning t/m woensdag a.s. staat als een blok.
Gisteren waren we 's avonds bridgen en ik had een appel-walnoot cake gebakken. Zelf heb ik hier natuurlijk niets van gegeten.

Vandaag het volgende:
O: 1/2 avocado met 4 plakken kipfilet
L: Volle kwark met gebroken lijnzaad en vanille
D: roerbakken stukjes gegrilde kip met spitskool en sesamolie
TD: olijven en stukjes gruyère.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 nov 2019 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Knap hoor zelf bakken en niks nemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 nov 2019 12:09    

Reageer met quote
Is gelukkig niet meer zo moeilijk Ellen, want ik heb nauwelijks pikken of het gevoel ik 'moet' iets hebben.
Anders zou ik het ook niet opbrengen, zo sterkben ik dan ook weer niet. Lach

Menu vandaag:
O: Volle kwark met kaneel en 6 kersen
L: champignons met camembert (in de oven gebakken)
D: Tonijnfilet met spitskool
TD: walnoten en gerookt kipfilet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 nov 2019 9:37    

Reageer met quote
En weer was de weegschaal vriendelijk. -0,8kg.
Gisteren heb ik van een dierbare collega afscheid genomen die eigenlijk deze week met pensioen zou gaan. Hij heeft deze feestdag helaas niet meer mee kunnen maken... ben er kapot van.
Dan hadden we i.v.m. 'de krimp' nog slecht nieuws voor de komende jaren, want onze school zal het de komende jaren met heel wat personeel minder moeten doen. Onduidelijkheid voor de toekomst.... toch ben ik trots dat ik in deze verschrikkelijke week niet één keer de behoefte had om uit mijn menuplanning te stappen.

Vandaag:
O: volle kwark met 6 kersen
L: witlofbootjes met tonijnsalade
D: Braadworst met champignons en groene paprika
TD: olijven en kipfilet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 6:36    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Geen leuke berichten en een fijne collega verliezen is erg pijnlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 nov 2019 16:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 177, 178, 179
Pagina 179 van 179