Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Zou ik meteen doen, als ik het gevoel had dat die vervanger op mijn lijn ligt. Helaas is het een dokter waar ik niet erg goed over te spreken ben, dus wacht ik tot de mijne terug is. Ik wil echt verder onderzoek, maar hier staat hij ook voor open, dat gaf hij al bij de 2de kuur aan. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2009 19:24    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
ja dan schiet je er niets mee op. Verward jammer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2009 22:06    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
We zijn weer thuis en die moederdag is geschrapt , vanaf nu is moederdag bij Chrisje 27 juni , voilà .
En lieve schat , ik zou ook wachten tot mijn dokter er terug is , kwestie van vertrouwen , maar wat gaan ze dan doen een kweek van je bacterien ??? ik ben benieuwd , en hoop dat alles voor je op een rijtje komt hoor , ik geef je alvast een lieve knuffel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2009 23:25    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Op je nieuwe moderdag, proost....

Vanavond wil ik met Aisha naar de film 'Boy in the striped pyjama'. Ik hoop dat ik fit genoeg ben. Ik wou graag samen met haar naar de bio's lopen (als ik het aankan) en weer terug, dan heb ik een goede avondinspanning achter de rug. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 6:33    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Op je nieuwe moderdag, proost....

Vanavond wil ik met Aisha naar de film 'Boy in the striped pyjama'. Ik hoop dat ik fit genoeg ben. Ik wou graag samen met haar naar de bio's lopen (als ik het aankan) en weer terug, dan heb ik een goede avondinspanning achter de rug. Lach

Hallo lieve Ulli , hoe is het gegaan ben je naar de film gegaan , is het meegevallen ?
Ik ben (wonderlijk Geschokt ) afgevallen , hoe ik het gedaan heb ik weet het bij God niet , maar eraf is eraf , nu ga ik proberen beter mijn best te doen , want dat geeft me terug een klein beetje meer moed , ik hoop ondanks dat je je niet goed voelt , dat jij ook alles een beetje onder controle terug krijgt , ik denk aan je Liefde
Verzorg je goed , en bedankt alvast voor de gelukswensen met mijn nieuwe moederdag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kom ik eindelijk na lange tijd Schaam Schaam weer eens kijken hoe het met Ulrike gaat...is ze ziek.
Ik hoop van harte dat je snel op zult knappen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 12:33    
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria

Dieet: Cohen

Reageer met quote
voor iedereen tot ziens, zal hier voor eind van de maand niet meer veel zijn. Donderdag voor 05.00 uur vertrekken we met de auto naar Brussel, van daar om 10:30 vertrekt het vliegtuig naar Oeganda, waar wij twee weken zullen vertoeven. (IK HEB NET ZO'N MOOIE, GROENE KOFFER ALS OP HET PLAATJE!!!! Lachen )

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Heb je gelopen? Hoe was de film?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 13:41    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Sterkte en Beterschap Ulrike.

Is niet goed hoor dat je nu alweer ziek bent.
Zou wat Hinke zegt, maar voor een bloedonderzoek gaan.

En voor straks slaap lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 22:58    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Lieve schat , vlugge beterschap hoor , wees voorzichtig en verzorg je goed , ben je gaan werken ???
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2009 8:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 18 van 199