Auteur |
Bericht |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3916 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Zou ik meteen doen, als ik het gevoel had dat die vervanger op mijn lijn ligt. Helaas is het een dokter waar ik niet erg goed over te spreken ben, dus wacht ik tot de mijne terug is. Ik wil echt verder onderzoek, maar hier staat hij ook voor open, dat gaf hij al bij de 2de kuur aan.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 11 mei 2009 19:24 |
|
 |
|
 |
Hinke In loving memory

Geregistreerd op: 4-4-2008 Berichten: 37367 Dieet: Overleden op 25-3-2019 Woonplaats: Friesland
|
|
ja dan schiet je er niets mee op. jammer |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 11 mei 2009 22:06 |
|
 |
ChrisjeXXL Weegclubfan voor het leven

|
|
We zijn weer thuis en die moederdag is geschrapt , vanaf nu is moederdag bij Chrisje 27 juni , voilà .
En lieve schat , ik zou ook wachten tot mijn dokter er terug is , kwestie van vertrouwen , maar wat gaan ze dan doen een kweek van je bacterien ??? ik ben benieuwd , en hoop dat alles voor je op een rijtje komt hoor , ik geef je alvast een lieve knuffel |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 11 mei 2009 23:25 |
|
 |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3916 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Op je nieuwe moderdag, proost....
Vanavond wil ik met Aisha naar de film 'Boy in the striped pyjama'. Ik hoop dat ik fit genoeg ben. Ik wou graag samen met haar naar de bio's lopen (als ik het aankan) en weer terug, dan heb ik een goede avondinspanning achter de rug.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 mei 2009 6:33 |
|
 |
|
 |

|
|
Ulrike schreef: | Op je nieuwe moderdag, proost....
Vanavond wil ik met Aisha naar de film 'Boy in the striped pyjama'. Ik hoop dat ik fit genoeg ben. Ik wou graag samen met haar naar de bio's lopen (als ik het aankan) en weer terug, dan heb ik een goede avondinspanning achter de rug.  |
Hallo lieve Ulli , hoe is het gegaan ben je naar de film gegaan , is het meegevallen ?
Ik ben (wonderlijk ) afgevallen , hoe ik het gedaan heb ik weet het bij God niet , maar eraf is eraf , nu ga ik proberen beter mijn best te doen , want dat geeft me terug een klein beetje meer moed , ik hoop ondanks dat je je niet goed voelt , dat jij ook alles een beetje onder controle terug krijgt , ik denk aan je
Verzorg je goed , en bedankt alvast voor de gelukswensen met mijn nieuwe moederdag  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 mei 2009 8:13 |
|
 |
Mirre Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-2-2008 Berichten: 6645 Dieet: gezond eten Woonplaats: De Ronde Venen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 mei 2009 12:33 |
|
 |
Ritamaria Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-11-2007 Berichten: 2687 Dieet: Cohen Woonplaats: Tegelen
|
|
voor iedereen tot ziens, zal hier voor eind van de maand niet meer veel zijn. Donderdag voor 05.00 uur vertrekken we met de auto naar Brussel, van daar om 10:30 vertrekt het vliegtuig naar Oeganda, waar wij twee weken zullen vertoeven. (IK HEB NET ZO'N MOOIE, GROENE KOFFER ALS OP HET PLAATJE!!!! )_________________ ...
wat is lekkerder dan slank zijn....? |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: di 12 mei 2009 12:37 |
|
 |
|
 |
Hinke In loving memory

Geregistreerd op: 4-4-2008 Berichten: 37367 Dieet: Overleden op 25-3-2019 Woonplaats: Friesland
|
|
Heb je gelopen? Hoe was de film?
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 mei 2009 13:41 |
|
 |
Goldwingstar Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-2-2004 Berichten: 10298 Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ) Woonplaats: Brabant
|
|
Sterkte en Beterschap Ulrike.
Is niet goed hoor dat je nu alweer ziek bent.
Zou wat Hinke zegt, maar voor een bloedonderzoek gaan.
En voor straks slaap lekker. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 mei 2009 22:58 |
|
 |

|
|
Lieve schat , vlugge beterschap hoor , wees voorzichtig en verzorg je goed , ben je gaan werken ???
liefs Chrisje |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 mei 2009 8:20 |
|
 |
|
|