Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Tussen de 10 en 15 kg te gaan

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yppah
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Egbertina, wat goed van je!
Vanwege de hitte hield ik ook veel vocht vast Boderck en ik heb toen een plaspil genomen. Dat hielp goed, mn voeten werden al heel snel minder dik.
Volgende week gaan we een weekje op vakantie. Mijn streven is dan om in elk geval niet aan te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2016 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Egbertina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Toch wat afgevallen terwijl ik maandag een vreetkick had Verward Gelukkig de rest van de week wel goed mijn best gedaan.
Weegschaal twijfelde vanochtend tussen 79,4 en 78,9. Jammer dat hij voor het eerste koos Lachen
Net een 5km run gedaan. Niet zo'n goede tijd neergezet, maar...wel uitgerend Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 sep 2016 11:30    
Vrouw Weeggegevens   ChristaF
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben 1 grote JOJO snap er helemaal niets meer van, val ik af en een week later staat het er dubbel en dwars er weer bij op.
Ik word niet goed van mijn lichaam. Ben eergisteren weer begonnen om elke dag een uur stevig door te lopen.
Ben vandaag vanaf half 9 tot 14 uur druk in en om het huis bezig geweest met poetsen en opruimen, nu even de benen op de bank bijtanken en dan met een half uur ga ik ff een uur wandelen. Zou zo graag weer in de 60 kilo willen wegen'.
Heb net kleding aangetrokken die begin van het jaar super zaten maar nu lijk ik er meer een rollade in dan wordt je toch echt wel met je neus op de feiten gedrukt.

Ik ga deze week er extra hard aan werken om volgende week echt een kilo minder te zijn, want zo kan het niet door blijven gaan.

Ik wens jullie allemaal super veel succes toe aankomende week.

Groetjes Christa.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 14:27    
Vrouw Weeggegevens   Yppah

Reageer met quote
Toch aangekomen tijdens de vakantie, jammer. Maar mijn ervaring is dat zo'n vakantie-extraatje er meestal weer snel af is. Hopelijk is dat deze keer ook weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Egbertina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik ben ook aangekomen Sip Balen, maar ik weet wel hoe het komt. Twee dagen op training geweest en daar al het lekkers gegeten bij ontbijt, lunch en avondeten.
Hopelijk volgende week weer groen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2016 9:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gelukkig 300 gram eraf het gaat langzaam maar wil het er nu graag afhouden. Iedereen veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2016 13:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gaat dit sprintjeerd nog verder ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2016 13:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6