Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Tusele gokt

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   monakoetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Wow wat prachtig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 7:49    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
wat een mooie foto's en een geweldige ervaring zeg!!

Ik wou dat ik zoiets had, met al dat verre reizen ed.. maar ja helaas ik wilde chauffeur worden hahahahah Nee geintje.. maar soms denk ik wel es had ik maar niet zo stom geweest en gewoon lekker door geleerd.. maar ja achteraf he..

ik kom je ff een fijne dag wensen.. ben nog niet zo actief op de weegclub sinds mijn vakantie heb erg moeite om uit mijn vakantie sfeer te komen Huil huil Huil huil .. komt wel weer goed.. rustig aan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 9:29    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hey Tusele, hoe gaat het? Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Reageer met quote
@foodlover..lief van je je krabbel!

@miranda..lekker toch nog een beetje nagenieten! Jouw leventje klinkt ook prima hoor Lach En aan de andere kant geeft ik er ook dingen voor op. Toch wel 1x/mnd in het weekend of in de avonden thuis werken. 's Avonds op de vrije avonden weinig puf om echt grote dingen op te pakken. Op zaterdag drukkerde druk om om het huishouden draaiende te houden. Mijn broer ging bijv afgelopen dinsdag avond "even coniferen zetten" in zijn tuin. Daar heb ik dus meestal echt niet de puf voor door de week. Nou ja..dan gaat ons tuinproject maar een tandje langzamer..En ik mis soms momenten met zoonlief zoals bijv volgende week donderdag kan ik niet bij een breakdance voorstelling zijn..(om 13h..lekker midden op de dag..). Afgelopen jaar heeft manlief de sint surprise met zoonlief geregeld omdat ik op dienstreis as. DAt was altijd het dingetje van zoonlief en mij. Maar eerlijk is eerlijk ik kan het vaak ook wel plooien met vrij nemen/compenseren met thuis werken

========================================
Beetje van het GOK plan afgeweken in het HV weekend. Maar goed. Zonder plan was het waarschijnlijk meer geweest Lach Daar troost ik me dan maar weer mee! Gewicht is nog ongeveer gelijk...maar dat was te verwachten!

As vrijdag wordt zoonlief 12. Hij viert dan zijn 1e (niet?) slaapfeestje met vriendjes. Ben benieuwd of ik zelf wat slaap ga krijgen:-) We gaan ze eerst afmatten in het zwembad…hopelijk helpt dat Lach 2e pinksterdag is het "grote mensen feestje". Ik ga voor mezelf kha-hazelnoten-schuimgebak maken. Ik ben erg benieuwd. Het is de 1e keer dat ik dat maak. Maar het lijkt me heerlijk Lach Verder genoeg kha hapjes op de planning en bij de pizza-party ga ik voor een aubergine/lasagna variant voor mezelf. We hebben een zelfgebouwde houtstookte pizza oven en die pizza-party is al een aantal jaren een "hit"…Een beetje "loop" in het statische-zit-verjaardag-geheel Lach En makkelijk dat iedereen de vrijheid heeft om wat naar eigen smaak te maken ipv "eten wat de pot schaft". We verwachten tussen de 15 en 30 "eters"…

Jullie alvast een fijn lang weekend gewenst!

Maandag 7 mei
O skyr lijnzaad noten kokoskrullen
T handje noten
L bleekselderij blokjes kaas, das dunkle met fenegriek kaas
D groeene sla,honing geiten kaas olie azijn even on der dr grill, sinaasappel, skyr met dessertlepel abrikozen jam

Dinsdag 8 mei
O 1/2 avocado en paar stukjes kaas en mosterd cervelaat
T klein handje noten
L 1/2 avocado en paar stukjes kaas en mosterd cervelaat

Woensdag 9 tm zondag 13 mei
Woensdag en donderdag gok ok gegeten
Zaterdag/zondag bij ontbijt gewoon brood gegeten Ik was klaar met komkommer met kaas/droge worst ontbijt/lunch! Leerpuntje voor volgende keer kamperen om te kijken hoe hier wat variatie in aan te brengen. Donderdag en vrijdag ontbeten met skyr, lijnzaad en walnoten
Vrijdag en zaterdagavond itt de voornemens 2 portjes gedronken. Het was TE gezelllig Lach
Zondag geluncht met een heerlijk kruidenkaas/stokbroordje bij LaPlace in het kader van moederdag Lach Niet meegedaan met: 1x borrelen, water met munt genomen en een ijsje, geen koekjes bij de koffie genomen die erg verleidelijk lagen te zijn naast het koffieuitdeel punt Lach

Maandag 14 mei
Gok ok gegeten, fruit vergeten in uurtje

Dinsdag 15 mei
O overgeslagen - migraine
L skyr, lijnzaad, walnoten
D speklapje, spitskool/ui smoor, aardappel, fruit vergeten, skyr met dessertlepel abrikozen jam

Woensdag 16 mei
O skyr, lijnzaad, walnoten
L "noodel soep" van tauge bouilon, sesamolie, vissaus, gistvrije bouillon, bleekselderij, kipfilet en een gekookt eitje
D bloemkool/sla/zalm salade stamppot

Donderdag 17 mei
O kha brood gebr gehakt, 2 kipfiolet rolletjes, 5 kleine blokjes oude kaas
L bloemkool/sla/zalm salade (restje van diner gisteren)

D (plan) bloemkool huzarensalade (met beenham, augurk, kappertjes, olie/azijn)+ scarmorza (italiaanse rookkaas) uit de ove

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mei 2018 10:54    

Reageer met quote
Hallo allemaal!!
Supertrots…echt een feestjes weekend achter de rug en ik heb op alle feestmomenten netjes gegokt!
Partijtje van zoonlief
Wel wat friet genomen en een frikandel. Maar ook voor de kwart groene groenten gezorgd! En de friet die over was weggegooid en niet nog zelf wat genomen! Afgebleven van de popcorn en chips toen de mannen terugkwamen van zwemmen en alles klaar stond voor de film/het slaapfeestje :"-)

Op feestje in de kroeg van vriend tgv zijn 50 jarige verjaardag netjes spa rood gedronken en een kha hapje uitgzocht van de schalen die langskwamen!

Zondag avond ge BBQ-ed…en binnen de gok kaders gebleven!!

2e pinksterdag tijden het verjaardagsfeest voor fam/vrienden/buren netjes gegokt.
Goed voorbereiding en mindset is het halve werk!! Gezorgd voor GOK proof lekkere hapjes, wat de drinken en een gebak alternatief..En wat helpt is dat ik druk in de weer was..Is een stuk makkelijker dan op je krent zitten met allerlei lekkers voor je neus Lach Het hazelnoten schuimgebak was superlekker en is schoon op gegaan. Andere gasten vond het heerlijk! Volgende keer wordt het mogelijk nog lekkerder..want het schuim was nog wat aan de zachte kant. Zeker nadat ik zondag het gebakje "ging bouwen". Kwestie van even stoeien met de oveninstellingen. Het was nu wat hard gegaan aan het begin..Dus durfde het risico niet te nemen dat het schuim zou verbranden Lach
Ik heb vnl ater met munt, komkommer en limoen gedronken (was ook populair bij andere gasten!). 'sa vonds hadden we zo'n 20 eters voo onze pizza party. Buffemt met zelf maken/belggen pizza en bakken in tuin pizza oven. Zelf geen pizza genomen maar een aubergine ovenschotel gemaakt!

*TROTS*!! 4 feestmomenten in het weekend en bij mijn plan gebleven!

Verder superleuk weekend met erg mooi weer..Zo genoten van onze tuin en overkapping Lach En zeker ook van alle leuke reacties van de gasten die het nog niet gezien hadden Lach

Vrijdag 18mei
O skyr lijnzaad noten
L huzaren bloemkool.salade
D froetjes komkommer frikandel aardbeien perzik
Netjes kwarten aangehouden en friet weggegooid!

Zaterdag 19mei
O skyr noten lijnzaad
L omelet champignon ei komkommer 
D aubergine lasagnamet mozarella skyr noten honing 
Watermeloen
T feestje alleen spa rood en 1 runderookvlees ei hapje!

Zondag 20 mei
O Lijnzaadpap
L tapas bordje worst, kaas, komkommer
D BBQ biefstuk spiesje, champigong met spek (van martine's blog), lamskoteletje, BBQ worstje komkommer en perzik

Maandag 21 mei
O 2 gekookte eitjes
T stukje hka hazelnoten schuimtaart
L kha brood en komkommer met zelfgemaakte kip kerrie (recept van martine -> succes!)
D ovenschotel aubergine, pastasaus, mozarella en kaas; komkommer; banaan met klein scheutje likeur

Laatst aangepast door Tusele op di 22 mei 2018 12:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 9:22    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Wat een gezellig weekend heb je gehad, fijn.
En goed geGOKT, dat is best knap met 4 feestjes in 1 weekend!! :cheer:
Ga zo door, en een fijne dag Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 12:34    

Reageer met quote
Wat goed dat je je aan je gedachten en gok hebt gehouden al die dagen en feestjes.. klinkt iig heel erg gezellig allemaal, je hebt iig een mooi weekend gehad

Ik heb as zaterdag een verrasings party van mijn vriendin die 40 wordt.. zij weet zelf nog van niks.. dus ben erg benieuwd.. dus deze week houd ik me iets beter aan mijn menu zodat ik zaterdag iets losser kan zijn.. scheelt dat zij ook bezig is met koolhydraatarm eten ed dus er zal niet veel "slechts" op tafel staan denk ik..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 9:44    

Reageer met quote
@miran..voor dat soort gevallen stop ik vaak een bakje noten in mijn handtas..als de trek toeslaat en er geen dingen zijn die ik wil eten heb ik toch iets wat vult...Heb gemerkt dat even weglopen en opeten vaak niet eens opvalt Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 13:34    

Reageer met quote
ja dat scheelt idd
Ik ging eerder ook altijd goed voorbereid op pad naar feestjes en verjaardagen maar nu ik niet meer hoef af te vallen dan probeer ik het er beste van te maken want kan niet altijd Nee zeggen en dat wil ik ook niet Uitlachen

Maar vind het echt super dat je zo goed bezig bent geweest in jou weekend Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 16:50    

Reageer met quote
miranpeet schreef:

Maar vind het echt super dat je zo goed bezig bent geweest in jou weekend Lach

Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 9:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102
Pagina 102 van 102