Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

TIPS & TOPS >>> Be Slank 2018

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Debby1983
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Elke keer lijk ik de strijd te verliezen van mijn kilo's.
Het wel bekend Jo Jo gedrag.
Mensen met goed bedoelde foute opmerkingen.
Zeker wanneer ze zelf slank zijn en maar alles kunnen eten.
Nee ze weten niet waar ze over praten.
Voor mij is het elke keer weer een gevecht.
Wetende dat het roer nu om moet.

Daarom zou ik graag tips en tops krijgen van Be Slank.
Nu ik op het punt sta om dit pakket te gaan bestellen.
Want zou dit de sleutel tot succes worden.
Want het inmiddels al een bos verzameld van niet passende sleutels.

Hoe bewapen ik me er tegen?
Ik heb me zelfs aangemeld op picnic en sta nu in de wachtlijst tot ik groen licht krijg om boodschappen te bestellen.
Zodat ik vanaf het beeldscherm bewuste en gezonde keuzes kan maken en niet in de verleiding kom om al dat lekkers in mandje kan verzamelen. Want daar schuilt toch wel een valkuil. Zeker wanneer ik aan het diëten ben krijg ik de meeste trek in de raarste dingen.

Maar nu komt van mij de tip maar voor mij de top.
Ik heb deze week vier doppers gekocht die gevuld staan met heerlijk water & limoen/munt water. Zodat ik voldoende drink.

En verder wil ik iedereen veel kracht en succes toe wensen die op dit moment bezig zijn met hun dieet of sporten. En de gene die hun doel hebben bereikt hem goed mogen vasthouden.

Succes kanjers!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 12:24    

Reageer met quote
Aangezien er nog geen reacties waren toch maar wat besteld aangezien ik zag dat er een vriendin pakket shakes / repen 50% korting was en aangezien het vandaag de laatste dag is dat je de kortingsbon kunt inleveren dacht ik dit is het moment.

Code Vriendin05

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 19:02    

Reageer met quote
Dinsdag de bestelling opgehaald. Blij dat ik de doos niet aan huis had laten bezorgen aan gezien de afzender stond vermeld en aaniet e zijkant nog eens met grote letters toch een schaamte want stel je voor dat het bij de buren wordt afgeleverd. En het dieet niet werkt...

Maar goed gisteren eerste dag achter de rug met af en toe een dipje in de zin van trek in wat lekkers en een beetje honger gevoel ging ik gisteren maar op tijd na bed. Vanmorgen was de weegschaal meteen goed gezint met 1 kg eraf... ben benieuwd wat morgenvroeg me weegschaal aangeeft met dag tweer achter de rug of deze kilo er nog steeds af is... Want een kilo op 1 dag lijkt me veel... Aangezien ik ook nergens duidelijke informatie in gewichtsverlies kan vinden van het bedrijf be slank dieet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 7:14    

Reageer met quote
Zo dag twee achter de rug. Vanmorgen rond 10 uur een dipje beetje trillerig. Er niet aan toegeven hup aan het water. Uiteindelijk ging het gevoel ook weer weg niet op geven. Want we gaan er voor. Blij dat het middag was en een shake mocht pakken de middag goed gelopen geen last van lekkere trek en savonds zat ik echt te genieten van de smaak cappuccino die ik met yoghurt had aangemaakt. Wat ik niet verwacht had dat de shakes goed te doen kwa smaak. Heb een pakket met 8 verschillende smaken. En meng ook wel eens een deel 15 gram met melk en het andere deel neem ik dan met yoghurt zodat ik twee smaakbeleving heb. Al hoewel sommige poeders wel klonteren met yoghur't. Maar goed dag twee zit er op. Nu lekker op tijd om me nachtrust te pakken morgen op na dag 3. # hou vol # we gaan ervoor # klaar voor de start

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 21:38    

Reageer met quote
Dag 3 moet nog beginnen maar valt me nu al zwaar vannacht slecht geslapen nu moe. Maar voel me zo ligt als een veertje. Fijn om me ook eens ligt te voelen maar in werkelijkheid blijft op dit moment nog steeds overgewicht. Maar wel blij met 0.6 vanmorgen op de teller. Ga nu goede moet door. ja ik kan het. Even door de zuren appel bijten. Blij dat het na vandaag weekend is. Nog 2 dagen en dan tijd voor de nieuwe fase waar ik net iets meer in mag eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2018 6:08    

Reageer met quote
Blij dat de dag achier de rug is.helemaal gecrasht dus ga vanavond ook.op tijd na bed met een honger gevoel dus een fles water naast bed. Morgen dag vier top. Alleen heb ik voor morgen een lunch afspraak staan dus dat wordt morgenog twee shakes en morgen middag een salade met tonijn en zalm. Dus dat wordt een smokeling in deze 5 dagen.

Top dat ik de drie dagen al heb volgehouden
Tip eerst een glas water voor maaltijd. En daarna lekker genieten vann de salade inplaats vann de shake

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2018 21:00    

Reageer met quote
Goeiemorgen dag 4 gelukkig na morgen weer rustig opbouwen. Dan zit het zware deel erop. Ik ervaar het persoonlijk wel als zwaar omdat je laag in calorieën moest blijven om je lichaam als het ware te resetten. Vanaf maandag ga ik over op 2 shakes en 1 a 2 stuks fruit en dan een kleine avond maaltijd gezond.
Dus ben benieuwd van kilootjes die in deze 3 dagen heb gedaan er af blijven. De tussenstand is - 2.8 in 3 dagen van shakes aangemaakt met magere melk of magere yoghurt en daarnaast 2 liter water.
Dus op dit moment trots op het behaalde resultaat ben benieuwd of ik het vast kan blijven houden en dat de kilo's er niet zo weer aan zijn. Mijn tip voor me zelf is vast houden. Je kunt het je hoeft nu 2.8 minder mee te sjouwen. En mijn top voor nu is dat ik trots op me zelf ben dat ik deze drie dagen al vol heb gehouden na de 5 dag wordt het hopenlijk iets mminder zwaar. Verder wens ik iedereen een fijn weekend. Zet hem op allemaal blijf je zelf motiveren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 6:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1