Eet je nog je eitje of? |
Ik eet gewoonmijn eitje maar heb wel de code nagekeken |
|
82% |
[ 14 ] |
Ga je ze gewoon weer kopen als het veilig is |
|
11% |
[ 2 ] |
Ik koop niks waar ei in zit |
|
0% |
[ 0 ] |
ja ik eet minder of geen eieren nu |
|
5% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 17 |
|
Auteur |
Bericht |
marianc Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 24935 Dieet: koolhydraat arm Woonplaats: brabant
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 aug 2017 14:30 |
|
 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Inderdaad Marian, het is te triest voor woorden. De dierenbescherming is al naar de rechter gestapt omdat de kippen weer worden vergast terwijl ze zelf niets mankeren. Maar ja, ze worden niet gezien als levende wezens maar als voorwerp en economisch gezien is 'vernietigen' goedkoper.
eliza10 schreef: | Ik kon ook geen code vinden ,niet op ei en op de doos. |
Dat is vreemd Eliza, alle eieren worden immers gestempeld voor ze in de winkel mogen liggen. Alleen (eigen) eieren die je rechtstreeks van particulieren koopt natuurlijk niet. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 aug 2017 9:53 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 32027 Dieet: EKPW / Dr. Frank Woonplaats: Almere
|
|
Ik eet gewoon dezelfde eieren als altijd (en dat is biologisch). Dat stofje schijnt al meer dan 2 jaar in eieren te zitten............tsja, men verteld ons niet alles he.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 aug 2017 22:29 |
|
 |
zaadje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-1-2013 Berichten: 8793 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
Nu eieren en onlangs rauw vlees voor honden. Er is een geval bekend van een hond, die besmet vlees heeft gegeten, ziek is geworden en is overleden.
Farmfood schreef, dat het in 2016 is gebeurd en nu pas bekend is enz. enz. Zuid-Amerikaans hazenvlees.... ach en het wordt opgeblazen en natuurlijk iedere hond, die overlijdt aan verkeerd eten, is er een te veel, maar paniek zaaien en te weinig onderbouwde informatie, geeft onrust en dat is niet prettig.
Ik word er laconiek van. Het zal wel.
Eet mijn eitjes rustig en voer mijn hond rauw vlees. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 aug 2017 23:40 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 50973 Dieet: Gezond eten met minder KH Woonplaats: Amersfoort
|
|
Als we alles geloven en niet eten waren we super slank kan de W-club opdoeken ik eet dus gewoon mijn bio eitje |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 aug 2017 11:14 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 32027 Dieet: EKPW / Dr. Frank Woonplaats: Almere
|
|
Sterker nog, ik heb afgelopen zaterdag 30 eieren gekocht bij een trainingsmaatje die een biologisch bedrijf heeft. Kippen en groenten. Straks koop ik pompoenen bij haar.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 14 aug 2017 23:50 |
|
 |
zaadje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-1-2013 Berichten: 8793 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
Realiseer me, dat het toch al lang geleden is,dat ik,een ei gegeten heb.
Hoe vaak en hoeveel eten jullie er per keer?
Krijg er zin in en ben een kei in het maken van gevulde eieren en ga ik snel,weer doen! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 15 aug 2017 0:49 |
|
 |
|
 |
marianc Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 24935 Dieet: koolhydraat arm Woonplaats: brabant
|
|
Ik eet er drie of vier dagen in de week eentje.
Een buurvrouw brengr voor mij voortaan ook biologische eieren mee. Zonder gif. _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 16 aug 2017 0:50 |
|
 |
elsinaktie Super Weegclubfan

|
|
ik denk dat ik 3 a 4 eieren in de week eet. Meestal als vervanging van vlees. Ik koop ze gewoon daar waar ik ze tegenkom. Soms bij de boer, soms in de supermarkt_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 16 aug 2017 18:57 |
|
 |

|
|
Ik eet zeker 6 tot 8 eieren in de week. Soms ook in plaats van vlees (waar ik niet zo dol op ben). |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 17 aug 2017 0:46 |
|
 |
|
|