Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Jaren geleden ben ik met steun van dit forum een hoop afgevallen. Toen kreeg ik een relatie en vlogen de kilo's eraan. Daarna weer wat afgevallen, weer wat aangekomen, etc.
Inmiddels zijn we al een paar jaar getrouwd en hebben we een zoontje van ruim een jaar oud. Na de bevalling van mijn zoontje ben ik alleen maar aangekomen in plaats van afgevallen. Toen hij een maand geleden één werd was bij mij de maat vol. Ik wil een gezond voorbeeld zijn voor mijn zoontje en dat ben ik niet als ik steeds dikker word. Dus, sinds een maand ben ik met behulp van een diëtist bezig en dat gaat lekker. Ik ben al ruim 5 kilo afgevallen! Vooral door niet meer ongezond te snacken en minder koolhydraten te eten. Fijn om weer terug te zijn hier. Ik ga eens kijken of ik me bij een sprintje aan kan melden.
Zat net in je boekje te lezen wat opeens bij de lowcarb boekjes zat en me af te vragen hoe het nu met die relatie was gegaan. Leuk om te horen dat jullie getrouwd zijn en een kindje hebben. Veel suk6 met afvallen weer, het gaat je vast lukken