Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Te jong (25) om op te geven

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   throwback
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en dat was even schrikken voor mij: 86,3 kilo. Het zwaarst wat ik ooit heb gewogen helaas.. Huil huil

Drie jaar geleden woog ik nog 63 kilo. Ik heb het idee dat ik toen ook echt een stuk meer van het leven genoot. Ik had veel vrienden, ging veel uit, voelde me zelfverzekerd. Als ik foto's van toen bekijk, was ik een heel ander persoon. Ik vond het leuk om kleren te kopen, terwijl ik nu echt niet meer wil omdat ik erg onzeker ben geworden over mijn lichaam. Ik wil dolgraag terug naar de persoon die ik toen was, en volgens mij begint dat met mij zekerder voelen over mezelf en weer af te vallen. Ik weet dat ik het kan, want ik heb het al een keer eerder gedaan, maar de afgelopen jaren is het me steeds niet gelukt. Soms denk ik dat ik me maar moet neerleggen bij het feit dat ik zo zwaar ben, maar ik ben gewoon te jong om nu al op te geven...
Mijn doel is om terug te gaan naar de 60 kilo door gezonder en minder te gaan eten en meer te sporten.

Ik zou het gezellig vinden om in contact te komen met dames van rond mijn leeftijd die ook graag veel willen afvallen. Ik kan alle steun gebruiken die ik kan krijgen, en zou het ook leuk vinden om anderen te ondersteunen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo throwback, van harte welkom bij de weegclub. Je bent heerlijk jong en je plan van aanpak is goed en nu ook gaan doen meis lekker slank volgend jaar de zomer in

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 16:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Ellen, ik ga mijn best doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Fiz
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hoi Throwback, volgens mij zitten we aardig in hetzelfde schuitje! Ik ben 23 en inmiddels ook op weg om door middel van gezond eten gewicht te verliezen. Gaan we samen de strijd aan? ;-) Ik hoop dat alles goed met je gaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 11:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Fiz,
Leuk om van je te horen!! Een lotgenoot vinden is altijd fijn. Ik zou het erg leuk vinden om met jou de strijd aan te gaan Lach
Met mij gaat het goed, ben nu bijna een maand bezig en al goed bezig geweest zonder te veel moeilijke momenten. Ik sport niet veel, 1x per week, maar bouw het langzaam op. Verder probeer ik eetbuien de baas te blijven en gezond tr eten. Hoe ben jij van plan om af te vallen?
Heel veel succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 14:06    
Vrouw Weeggegevens   Fiz

Reageer met quote
Wauw, wat ben je goed bezig! 3,7 kg in een maand tijd is ook echt veel Erg blij Ik heb hetzelfde plan, voornamelijk genoeg en gezond eten zodat ik minder (vr)eetbuien heb. Gaat nu zo'n twee weken goed, maar merk dat het in het weekend wel lastiger is... Hoe pak jij dat aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 23:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel! Zie dat jij ook al goed bezig bent en een aantal kilo al bent afgevallen!
Het weekend vind ik ook wat lastiger. Ik gun mezelf 1 ongezond moment in het weekend, wanneer mag ik zelf kiezen. Dus Ik kijk dan vooruit naar wat ik ga doen, bv als ik uit eten ga dan wil ik daar bv een wijntje bij en misschien een toetje, en dan neem ik dat ook zonder mezelf schuldig te voelen, maar de rest van het weekend is dan gezond. En anders toch even extra sporten als ik iets extras eet.. maar verder ben ik ook echt nog aan het leren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 nov 2017 19:03    
Vrouw Weeggegevens   Fiz

Reageer met quote
Dat is wel een goede tip inderdaad! Zo heb je door de week ook echt iets om naar uit te kijken haha. Aankomend weekend ben ik een weekendje weg met de familie, dan wordt het wel echt een uitdaging... Ben nu goed op weg en wil dit natuurlijk graag zo houden Erg blij Heb jij nog leuke plannen dit weekend? En nogmaals succes natuurlijk, lekker volhouden. Je kunt het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 12:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weet je al wat je dit weekend gaat doen/eten? Want dan kan je nu alvast bedenken wanneer je gaat snoepen en wanneer niet. ohhh
Ik moet zaterdag werken, en zondag lekker uitrusten want volgende week wordt weer druk op mn werk.. Geniet van je familie weekend, wij doen dat eigenlijk nooit bedenk ik me nu haha. Waar ga je heen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 19:05    
Vrouw Weeggegevens   Fiz

Reageer met quote
Nog niet helemaal, ik probeer zoveel mogelijk vast te houden aan de hoofdmaaltijden. En daarnaast vast en zeker wat lekkers, er zal ook wel genoeg gewandeld worden haha.

Zondag maar lekker even uitrusten dan inderdaad! Is het ook bijna weekend voor jou, fijn Erg blij

Vanavond heerlijk risotto gegeten met dit koude weer. Heb je met dit weer ook altijd meer zin in van dat comfy food zoals stamppotten? Hmmm.. Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 20:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2