Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Te jong (25) om op te geven

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   throwback
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ben benieuwd hoe het je vergaat op familie weekend! Of ga je morgen pas? Ik had vandaag vrij dus ging met mijn vriend naar de bios, hij wilde meteen weer popcorn kopen maar ik zei Nee.. toen vroeg hij nog even of we can zout konden nemen ipv zoet vanwege de calorieen maar ben toch sterk gebleven en heb ook dit afgeslagen. En lekker alleen een cola zero gehad, heb ik ook van genoten. Kleine overwinning dus al zeg ik het zelf! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017 19:36    
Vrouw Weeggegevens   Fiz
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Wauw Throwback, wat een mooie overwinning! Heerlijk, echt zo'n moment waarop je trots kunt zijn. Hoe was de film? Ik ben net weer terug van familieweekend en heb daar ontzettend genoten. Ook van al het lekkers Lachen , maar heb daarbij wel waar mogelijk gezondere keuzes gemaakt. Vind het toch belangrijk dat ik op dit soort momenten wel echt even kan genieten in plaats van de hele tijd te denken wat ik wel en niet mag. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft haha...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 18:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Fiz! De film was leuk, een kerstfilm dus Ik ben al in kerstsfeer nu haha. ja, heel goed! Een beetje snoepen/genieten mag, zo lang je je er maar goed bij voelt! Ben ook benieuwd naar wat de weegschaal je aangeeft morgen, ik zal voor je duimen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Meiden gezellig hier maar jullie gebruiken het als dagboek, dus zou zeggen maak een dagboek aan en klets die lekker vol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 21:54    
Vrouw Weeggegevens   Fiz

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Heerlijk is dat, die kerstsfeer! En precies hoor, ik ben het helemaal wat je eens betreft snoepen. Moet af en toe zeker kunnen Erg blij. Een dagboekje lijkt me ook een goed idee, maar ik weet niet hoe je dit moet aanmaken. Zou jij dit willen doen Throwback? Fijne avond, groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Klik op nieuw onderwerp geef je dagboek een naam en post je bericht, wil je een reactie schrijven dat gaat hetzelfde als hier je klik op nieuw antwoord.
Een ander kan niet voor jou een dagboek maken want dan komt de link niet in je profiel staan maar bij die andere deelnemer

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017 21:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een dagboekje aangemaakt bij gezond eten! Daar kunnen we verder praten Lach

https://www.weegclub.nl/forum/throwback-doet-het-weer-t55140.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 nov 2017 17:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2