Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Meid je bent de zoveelste gevallene al deze week. Het schijnt in de mode te zijn Lachen Gelukkig niets bezeerd.

Lekker smeren is altijd goed. Al zou het niet werken, het is toch een momentje van aandacht voor jezelf en daar heb je gewoon recht op.

ja, het weer is Jantje huilt Jantje lacht. Ik heb ook liever dat hij lacht. Met dat wisselvallige is het risico groter dat je een koutje vat...Hang in there...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2010 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Dank je wel voor het opbeurende berichtje, Odette! Het heeft me goed gedaan. Voelde me niet echt zo happy die dag...

Vandaag echter: Yippieeee! Vanochtend eindelijk de 75kg barrière doorbroken, mijn verontrusting bleek ongegrond, al wist ik dat eigenlijk wel. Maar zolang mijn partner in crime in de vorm van mijn weegschaal het niet aantoont, dan mag al die kennis niet baten en neem de emotionele kant het over. Eindelijk, eindelijk!!! Nog 4 en een halve kilo en ik mag weer gaan paardrijden van mezelf.

On top of that, it's friday!! Niet dat ik zoveel geplant heb in het weekend, maar het vooruitzicht wat langer in mijn mandje te mogen liggen knorren is heel aanlokkelijk. Bovendien zou het zonnetje ook uitbundig gaan schijnen en die nare kille nattigheid even verdrijven. De wereld ziet er meteen een heel stukje warmer en uitnodigender uit. Op dit moment zit ik echter nog steeds gevangen in een kil bureau, waar mijn vingernagels blauw uitslaan. Blijkbaar zijn ze er nog niet in geslaagd om de verwarming te repareren.

Langs de andere kant...is het niet zo dat je meer kcal verbrand in een poging van het lichaam om zichzelf warm te houden? Das dan wel mooi meegenomen, niet? Ik heb nu wel mooi praten, omdat ik me vandaag lekker voel, toch werkt de konstante kou toch wel op iemands gemoed en vermoeid het een mens des te meer. Maar ja, ook dat zal uiteindelijk wel in orde komen.

Ik wens iedreen een fijne laatste dag van de werkweek!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010 8:08    

Reageer met quote
En jij een fijn weekend...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2010 15:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Drie mijlpalen gesneuveld, nog drie te gaan. Het is wel te zien dat het niet meer zo snel gaat als in het begin, maar dat was natuurlijk wel te verwachten en ik ben blij met het resultaat. De complimentjes en opmerkingen stromen binnen, er gaat nu haast geen dag voorbij of een collega zegt er wel iets over. Vanmorgen wilde ik een vestje aandoen, maar dat hing zo om me heen te slobberen, dat ik het maar weer terug gehangen heb. Bij de volgende mijlpaal zal ik nog eens door mijn kast moeten snuffelen en weer wat dingen eruit halen.

De derde mijlpaal...dat wordt weer vieren met een glaasje champagne dit weekend en nog drie kilo en ik maak een afspraak bij de manège in de buurt om weer te gaan paardrijden Ik heb er zo'n zin in dat ik amper nog kan wachten. Enkel nog even langs de shop om een paar nieuwe rijlaarzen en een tok te kopen. Gelukkig had ik mijn oude rijbroeken nog bewaard, die zitten nu als gegoten, dus ik ben zo goed als klaar.

Verder heb ik nog heugelijk nieuws over onze tuin, daar zijn namelijk de eerste sprietjes ontloken met dit weertje zal het nu dus niet langs meer duren of ik mag aan mijn eerste maaibeurt beginnen... en de druiven oogsten die nu nog onbereikbaar tegen ons tuinhuisje hangen. Zo langzaam aan valt alles stilletjes aan op zijn plaats.

Ik wens jullie allemaal weer een fijne werkweek toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2010 8:37    

Reageer met quote
De grassprietjes komen eraan, joepie!!! Leuk om dat zo te zien gebeuren. Het is inderdaad groeizaam weer, vorige week heb ik hier gemaaid en nu kan het eigenlijk al weer...
Leuk complimenten te krijgen en de ene na de andere mijlpaal te kunnen vieren. Bijna weer paardrijden, jij gaat goed. En als het wat langzamer gaat, heel erg is dat toch niet?? Als je er maar komt...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2010 9:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier zit ik dan 3 maanden verder met een gezond BMI en 25 kg lichter. Voor het eerst in lange lange tijd heb ik mijn kleinste witte zomerbroek aan, maat 40 en mijn kleinste geklede blauwe vest...en ze passen!!! Vreemde gewaarwording en ik ben er best wel blij mee. Maar ik ben er nog niet, nog een kleine 15kg moet eraf.

Nu de herfst is ingezet heb ik gisteren voor het eerst soep gemaakt, paprika-tomaat en ze smaakte heerlijk! Geen toevoegingen, buiten een scheutje OXO gewoon lekker veel groenten. Wat een delicatesse na maanden van zoetigheid en rauwe groentjes. Voor vandaag heb ik een bakje mee voor op het werk, i.p.v. mijn gebruikelijk bordje rauwkost. Mijn muur van Modifast is ook stilletjes aan aan het slinken. Al denk ik wel dat ik nog een nieuwe bestelling zal moeten plaatsen alvorens ik kan stoppen. De opbouw-fase zal namelijk ook ettelijke weken in beslag gaan nemen.

Vijfentwintig kilo lichter...en toch voelt het alsof ik nu net resultaat begin te boeken. Alsof ik nu pas mijn strijd tegen de kilo's verder zet, daar waar ik ze jaren geleden begonnen ben. Want toen ik destijds dit gewicht had, wilde ik al gewicht verliezen... Iedereen zegt dat ik heel trots mag zijn op mijn resultaat, doch voor mezelf voelt het niet echt zo aan...ik bedoel mocht ik toenertijd geweten hebben, dat Modifast Intensive me zo zou kunnen helpen, dan had ik nooit zo'n verbeten strijd moeten voeren, had ik nooit de 100kg weer op mijn weegschaal zien verschijnen en had ik reeds lang mijn ideale gewicht gehad...Voor mezelf zal ik pas echt trots op mezelf zijn, wanneer ik mijn einddoel zal hebben bereikt.

Nog 15 kg....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 sep 2010 7:22    

Reageer met quote
Weet alles maar eens van de voren, lieverd...

En "as" is verbrandde turf, zei iemand (weet niet meer wie) altijd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 sep 2010 9:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel voor de pick-me-up, Odette...

Ik ben zelf een beetje kwaad op mezelf, dat ik me op dit moment eerder een beetje neerslachtig voel door mijn resultaat in plaats van een gat in de lucht te springen. *zucht diep*

Maar dat zal wel beteren , van zodra ik dichter bij mijn doel kom.
Leuk gezegde trouwens: "as" is verbrandde turf... die kende ik nog niet. Hier in België maken we ervan: "als, als als...als ons kat een koe was, dan konden we ze melken voor de stoof" Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010 7:06    

Reageer met quote
Talantha schreef:
Hier in België maken we ervan: "als, als als...als ons kat een koe was, dan konden we ze melken voor de stoof" Lach

Ook leuk, ik vind trouwens toch dat jullie Belgen er mooie gezegdes op na houden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010 12:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Grrrr, sommige mensen Boos Wil ik net de cafetaria uitlopen, roept een collega van en andere afdeling, gezeten aan een tafel met wel 20 mensen rondom (buiten de mensen die aan andere tafels zaten) heel luid: Tally!!! Ik draai me vragend om, verwachtend dat ze me een dringende werk-gerelateerde vraag zou stellen, roept ze door heel de cafetaria: Jij bent echt heel veel afgevallen, he??! Geschokt Ik voelde me echt de grond inzakken, al die mensen bekeken me van top tot teen en alvorens ze me verdere vragen kon stellen floepte ik eruit: "Jaaaaa, ik ben lange tijd héééél ziek geweest." Waarop ze perplex ging zitten en ik van het moment gebruik maakte om me vliegensvlug uit de voeten te maken. Dit vond ik absoluut niet leuk! Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010 12:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 7 van 55