Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   anddarling
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: modifast

Reageer met quote
hoi jilly
ik ben zins kort gestart met modifast en ik was even aan het
rond kijken op internet of modifast grote successen boekt
en toen las ik jou verhaal
dus ik dacht ik maak even een account aan en ga reageren

te eerste wat ontzettend knap van je dat je nog steeds op een goed en mooi gewicht zit en dat dankzij modifast
nou was mijn vraag welke modifast methode je gebruikt want ik ben zelf begonnen met intensief en ik hoop dat dit goed gaat en werkt
want ik woog vroeger 63 kilo maar na dat ik aan de anti depressie medicijnen moest ben ik veel aan gekomen
ik ben begonnen met 94,7 en zit nu op 91,5 maar dat is als het goed is eerst vocht toch?
ik sport niet echt intensief ik fiets thuis wel op een fietsen daarnaast wandel ik heel erg veel met me honden

denk je dat ik mijn oude gewicht weer terug kan krijgen?

groetjes anddarling
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2012 8:40    
Vrouw Weeggegevens   anddarling

Dieet: modifast

Reageer met quote
hoi jilly
ik ben zins kort gestart met modifast en ik was even aan het
rond kijken op internet of modifast grote successen boekt
en toen las ik jou verhaal
dus ik dacht ik maak even een account aan en ga reageren

te eerste wat ontzettend knap van je dat je nog steeds op een goed en mooi gewicht zit en dat dankzij modifast
nou was mijn vraag welke modifast methode je gebruikt want ik ben zelf begonnen met intensief en ik hoop dat dit goed gaat en werkt
want ik woog vroeger 63 kilo maar na dat ik aan de anti depressie medicijnen moest ben ik veel aan gekomen
ik ben begonnen met 94,7 en zit nu op 91,5 maar dat is als het goed is eerst vocht toch?
ik sport niet echt intensief ik fiets thuis wel op een fietsen daarnaast wandel ik heel erg veel met me honden

denk je dat ik mijn oude gewicht weer terug kan krijgen?

groetjes anddarling

Romaantje schreef:
Hallo Meiden,

Tally, hoop dat alles toch goed gaat bij je? Dat klinkt niet fijn slecht nieuws Huil huil Ik kijk straks nog even bij de andere club!

Hier alles goed, ik kreeg alleen geen melding meer als hier wat geschreven had, dus ik dacht dat het topic stil lag, maar dat valt dus wel mee.

Jilly, je bent al veel afgevallen zeg! Soms moet je inderdaad je eigen weg erin vinden, ik moet zeggen dat ik dat de laatste weken ook met de modifast heb gedaan. Modifast heeft trouwens ook een nieuwe methode (moet je even op de modifast site kijken) waarin je inderdaad die spaarstand voorkomt. Dan doe je eerst 3 dagen alleen shakes, daarna 2 dagen slank eten en dan het weekend redelijk normaal en dan begin je op maandag weer. Wellicht is dat iets voor je?

Hier gaat het allemaal goed. Ik ben sinds deze week begonnen met weer normale voeding te gaan eten en de modifast langzaam vaarwel te zeggen. Deze week alleen nog als ontbijt een shake en vanaf vandaag de hele dag normaal eten. Daarbij gebruik ik het boek van BEP om gezond weer op te bouwen.
Vanmorgen woog ik 65,8! Minder dan voor de zwangerschap Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2012 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi,
Hoop dat alles goed gaat en dat ik je inmiddels kan feliciteren met een kindje.

Heel veel liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2012 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Even dit oude topic ophalen, want Thalantha is een topper! Ik lees dit regelmatig en haal heel veel inspiratie hieruit. Misschien anderen ook wel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2013 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Doroo

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben hier nieuw, en ben ook vanaf vandaag gestart met modifast.
Een kennis van mij sprak hierover en bij deze ben ik het ook eens gaan proberen. Ik drink 2 shakes per dag en één gewone maaltijd.
Nu heb ik een vraag voor jullie.
Mijn honger gevoel komt terug na ongeveer een uurtje van het eten van de shake. Ik kan dit nog wel een uur volhouden, maar daarna snak ik toch naar een tussendoortje.
Eten jullie een tussendoortje? Of laten jullie dit ook vallen? Met tussendoortje bedoel ik dan wel een stuk fruit, of iets anders gezonds onder de 100 kcal.
Ik hoop een goed resultaat te behalen via modifast. Ik ga voor de -10kg.
Groetjes Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2013 15:39    
Onbekend Weeggegevens   zoutenlimoen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik wil dit dagboekje even naar boven halen! Dit was altijd mijn grote motivatie om met Modifast te beginnen (en door te gaan).

Vraag me echt af hoe het met Talanta gaat ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Dat vraag ik mij ook af zoutenlimoen, ze was en is nog steeds een grote inspiratiebron voor mij.
Wie weet komt ze nog eens langs hier.

Mijn Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 16:22    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Hallo iedereen, ik kwam hier voor het eerst in 2010 en samen met alle fijne meiden hier toenertijd, was ik er in geslaagd om van 97,9kg naar 58kg(stabilisatie gewicht) af te vallen met behulp van Modifast Intensive om uiteindelijk na de opbouwfase op mijn einddoel uit te komen van rond de 63kg.

Inmiddels zijn we 7 jaar en 2 kinderen (dochter geboren 18/04/2012 en zoon geboren 18/11/2015) later en weer terug bij af wat betreft gewicht toch... Ik heb namelijk een homonale afwijking die er tijdens mijn zwangerschappen voor zorgt dat ik dan steeds zo'n lekkere 35 à 40kg bijkom, eindgewicht na laatste zwangerschap: 112kg.

Gezien ik lange tijd ook borstvoeding geef kan ik er na de zwangerschap ook niet meteen aan beginnen werken. Eind juni dit jaar ben ik dan gestopt met borstvoeding geven en eind augustus, na een heerlijke vakantie in Italië weer de draad met Modifast opgenomen!

Meer precies, ben ik op zondag 20/08/2017 weer gestart met Modifast Intensive, dit maal onder eigen begeleiding. Zondag is mijn offciële weegdag en ondertussen is week 4 net van start gegaan. Zoals je kan zien heb ik opnieuw een hele lange weg te gaan.

Even de statistieken tot nu toe:

Start gewicht - 20/08/2017: 109,2kg
Huidig gewicht - 10/09/2017: 100,4kg
Dag 22

Eerste week: -5,3kg
Tweede week: -1,4kg
Derde week: -2,1kg

Totaal: -8,8kg
Nog te gaan: 34,4kg

Het begin is er weer en anders als de vorige keer, ben ik dit keer ook helemaal rookvrij Erg blij dus geen gervaarlijk nieuw project meer aan het einde van mijn opbouwfase volgend jaar.

We gaan er weer met volle moed tegenaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Skitlle

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Wat ontzettend goed van je dat je de draad weer hebt opgepakt, en al een geweldig resultaat die eerste 22 dagen wauww.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 4:45    
Vrouw Weeggegevens   Skitlle

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Mag ik je even bedanken voor me vannacht de hele nacht bezig te houden? Erg blij

hahaha je zal wel denken die Skitt is de cambridge naar het hoofd gestegen Ondersteboven
Maar heb afgelopen nacht in mijn nachtdienst inmiddels 25 pagina's van jou relaas gelezen en meiss wat heb je een heerlijke schrijfstijl en het leest als een boek.
Wilde je voor ik verder ga lezen even complimenteren met hoe je erin staat, hoe je het aanpakt en vooral hoe je het hier deelt met iedereen.
Zo dit gezegd hebbende kan ik nog 10 minuutjes verder lezen voor me dienst erop zit cheerleader

Groetjes Skitt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 5:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Pagina 51 van 55