Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lolaan
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers.

Reageer met quote
Hallo,

Ik wil je al eerst feliciteren met het geweldig resultaat dat je behaald heb met het modifasten. Het is balen nu dat je iets bent bijgekomen door het stoppen met roken. Maar ik ben er zeker van dat dit er ook weer terug af zal gaan. Even doorzetten met modifasten en tegen de zomer is dat weer in orde.
Ik ben zelf ook voor de tweede keer gestart met modifasten. De eerste keer kon ik het niet goed doen omdat ik teveel etentjes geplant had. Nu ga ik er de volledige 100 % voor gaan. Mijn bedoeling is om 4 weken te modifatsen en dan de modifast af te bouwen. Ik heb je eetdagboekje gelezen en ik ga het ook doen zoals jij het deed. Mijn grootste probleem met eten is dat ik niet kan stoppen eenmaal dat ik begonnen ben ( eetbuien, en meestal na koolhydraatrijke maaltijd). Ik hoop door te modifatsen dat ik dit patroon kan doorbreken en zo een evenwichtig en gezond eetpatroon kan inbouwen.
Wanneer ik modifast heb ik helemaal geen last van eetbuien. Herken jij dit ook en was dit weg na het modifatsen?

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jun 2011 20:09    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Heey Talantha,

Hoe gaat het nu met je?

Qua gewicht helemaal goed hier

Liefs van mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2011 22:14    
Vrouw Weeggegevens   Lottie91
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Hey Talantha!
Schitterend resultaat! Ik wou je hierbij even proficiat wensen!
Zelf ben ik ook begonnen met modifast. De pudding vind ik lekker, maar de bananenshake vind ik niet de drinken. Maar ik moet het wel drinken, vind het zonde van het geld! Ik heb gelezen dat jij 6 maanden modifast hebt gebruikt. Nam je dan nooit eens een gewoone maaltijd? Kan me niet voorstellen om zolang modifast vol te houden! Ik wou je ook nog even vragen hoeveel je per week afviel met modifast?

Mvg en nog veel succes!
Lottie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jul 2011 22:32    

Reageer met quote
Hey Talantha!
Zelf ben ik ook begonnen met modifast. De pudding vind ik lekker, maar de bananenshake vind ik niet de drinken. Maar ik moet het wel drinken, vind het zonde van het geld! Ik heb gelezen dat jij 6 maanden modifast hebt gebruikt. Nam je dan nooit eens een gewoone maaltijd? Kan me niet voorstellen om zolang modifast vol te houden! Ik wou je ook nog even vragen hoeveel je per week afviel met modifast?

Mvg en nog veel succes!
Lottie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jul 2011 22:32    

Reageer met quote
Hey Talantha!

Mvg en nog veel succes!
Lottie
Naar boven
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Hoe is het nu met je?

Je foto's zijn schitterend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jul 2011 14:13    
Vrouw Weeggegevens   Darling

Dieet: Modifast ProtiPlus

Reageer met quote
Hallo Talantha,

Wat fijn dat jij foto's hebt geplaatst om te laten zien wat er mogelijk is als je het goed kunt volhouden.

Je bent een goed voorbeeld voor mij. Overmorgen ga ik met Modifast 3.2.2. aan de slag.

Ik zal mijn best doen Uitlachen .

Heel veel succes voor iedereen.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jul 2011 17:52    

Reageer met quote
Heey Talantha,

Ik was al een paar x komen kijken maar nog niks van je vernomen.
Hoe gaat t nu met je? En lukt het een beetje weer met afvallen en stoppen met roken aangezien ik las dat je de 7 voorbij zag komen?
Ik ben zelf ook weer bezig omdat er ongemerkt toch iets bij sluipt, in mijn geval door vakantieperikelen en BBQ-s, ja en dat hoort wel bij het leven vind ik. Dus ik heb nu een korte periode van regime ingelast.
Was benieuwd wat jouw ervaringen ermee zijn, omdat ik niet weet of dat net zo snel weer gaat als destijds met afvallen.

Nou succes en hoop snel iets van je te mogen lezen!

liefs van mij! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2011 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Lieve Tally,

We missen je meid !!!
Hopelijk laat je binnenkort iets van je horen want jij bent en blijft toch een groot voorbeeld voor heeeel veel mensen hier op het forum en wij vragen ons allemaal af hoe het toch met je gaat en of je ons niet vergeten bent.
Het beste Lieve en hopelijk tot gauw !
Groetjesss

Mijn Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2011 19:34    

Reageer met quote
Heey, ik kwam even kijken hoe het met je gaat, maar helaas.....
hopelijk betekend dit geen slecht nieuws.

Weet iemand misschien hoe t met Thalantha is?

groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 sep 2011 11:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 49 van 55