Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nancy34
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Protiplus 3.2.2

Reageer met quote
Hoi Talantha,

Heb je een lekker weekend gehad? beetje bijgekomen en opgeknapt?

hoop het voor je en dat je weer een mooie week tegemoet gaat!

Liefs Nancy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2011 15:13    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Lieve mensen, even een snel berichtje van mij om jullie te informeren dat mijn zoontje nu ziek is en ik daardoor niet veel hier kan zijn.

Tot gauw en doorzetten, he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 9:56    
Vrouw Weeggegevens   nancy34
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Protiplus 3.2.2

Reageer met quote
beterschap!!!! voor hem dan, hoop dat hij snel opknapt!!

liefs Nancy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 10:04    
Vrouw Weeggegevens   We gaan er voor
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 1000 calorieen

Reageer met quote
Talantha beterschap voor je zoontje. Het heerst geloof ik. Hier ook een zieke dreumes zo zielig, gelukkig knapt hij nu al weer aardig op

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 10:59    
Vrouw Weeggegevens   suzanna1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Beterschap voor je zoontje, Talantha, goed voor hem zorgen!

Groetjes,Suzanna

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 11:11    
Vrouw Weeggegevens   sannesan
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care en gezond eten

Reageer met quote
Heh vervelend zeg, hopelijk voelt hij zich snel weer beter!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Lian
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
En nu ook je zoontje ziek, och arme, een grote beterschapshugg voor hem.

Talantha, weet jij het antwoord misschien op deze vraag?
Moet je na 2 a 3 weken overgaan naar Fase B (2 shakes en 1 maaltijd) of mag je evntueel 6 weken doorgaan???
Alvast bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 18:20    
Vrouw Weeggegevens   debby47
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Hoi Talantha,

Iedereen een beetje ziekelijk?
Van harte beterschap hoor! Rollende ogen

Ik heb een vraag, en eigenlijk ook een vraag die Lian stelde.

Iedereen heeft het over ketose en winterstand en je motortje brandend houden, maar ik neem 3 x een shake of pudding, wat gebeurd er dan met mijn lichaam, ik heb al vaker gelijnd en ben ook al een jojo geweest, maar als ik dit zo doe moet het toch goedkomen. Alleen moet ik erom denken dat ik genoeg drink want dat verzuim ik nog wel eens.

Je bent hier wel een voorbeeld voor velen dus stel ik de vraag maar even bij jou.

Groetjes en sterkte daar!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2011 20:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

The frog is still a frog, although she had been kissed by hundreds of people...

De einduitslag van de BonPrix wedstrijd België: 2de plaats

Bij deze wens ik nogmaals iedereen te bedanken voor hun geweldige inzet. Zonder de uitzonderlijke inzet van jullie allemaal had ik het nooit zo ver geschopt. Aan de tweede plaats hangt niets vast, maar het feit dat zovelen zich in de strijd hebben gegooid, geeft me wel het gevoel gewonnen te hebben.

PS: ik kom strakjes jullie vragen beantwoorden, hoor! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 8:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 90
Modifast Intensive vrij: Stabilisatie Dag 50

Het menuutje vandaag moet ik jullie schuldig blijven, in die zin dat we vanmiddag een lunch-meeting hebben met broodjes en dat ik dus niet zeker weet wat alles zal inhouden. Het ontbij is in elk geval de gewone krk-soja vezel versie geworden, geen tussendoortjes gepland en voor vanavond staat er waarschijnlijk gestoofde prei met tartaar op het menu. Das nog niet helemaal zeker, maar ik hou jullie op de hoogte.

Verder gaat het redelijk qua gezondheid, het is een tijdje een zieknboeg geweest thuis. Mijn zoon is afgelopen vrijdag met een fikse verkoudheid teruggekomen van bosklassen, ikzelf ben vrijdag ook in de lappenmand beland en ook lief heeft zijn portie gekregen. De laaste tijd dus al ettelijke doktersbezoekn achter de rug en heb de brave man voorgesteld een 10-beurten kaart uit te schrijven ohhh

Anyways,dit heeft er natuurlijk voor gezorgd dat ik weer niets met Evy heb uitgespookt, ondanks dat het nu heerlijk loop-weer is. Maar zolang ik me niet fit voel is het beter mezelf niet te zeer uit te putten. Het nachtelijke zweten is trouwens nog steeds niet gedaan, wat er voor zorgt dat ik ook 's nachts niet rustig kan doorslapen. Ik had het ook voorgelegd bij de dokter en die heeft een bloedonderzoek gedaan, fysiologisch is alles prima in orde, ik ben in wezen dus een gezond boeleke, zoals we dat hier in België wel eens zeggen. Hopelijkstopt het nachtelijke zweten in de nabije toekomst.

Wat het opbouwen betreft, dat gaat nog steeds redelijk, ondertussen ben ik 40 dagen Modifast-vrij en 90 dagen beziog met opbouwen. Mijn gewicht schommeld tussen de 60kg en vanochtend 63.9kg. Mede-oorzaak is natuurlijk het niet kunnen lopen, dus daar maak ik me niet al te druk over. Eens dat dat weer een routine kan worden, zal het weer beter gaan.

Nu ga ik even op zoek naar een kop koffie en wens jullie allemaal een fijne zonnige lente-dag toe!

PS: Ik zal strakjes proberen ieders vragen te beantwoorden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 8:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 45 van 55