Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
ja, ja , ja , ja *knikt heftig* vanmorgen duidde hij 82.1kg aan Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 31 jul 2010 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Mooi zo!!

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 31 jul 2010 18:49    
Vrouw Weeggegevens   Iniminie
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: combinatie van gezond eten en sporten.

Reageer met quote
Vol bewondering las ik hier je dagboek.
Ik zelf ben sinds vandaag begonnen aan mijn modifastavontuur.
Het moest maar eens gedaan zijn met kledij die te klein werd, me ongemakkelijk voelen bij zomerkledij...
Enkele jaren geleden heeft mijn vader ook 'gemodifast' en met blijvend resultaat. Nu moet ik eerlijk zijn, hij sport ook heel wat sindsdien. En dat is een beetje mijn probleem: ik ben niet zo'n sporter, tenzij het dansen is. vanaf september begin ik weer met zumba, alleen of niet (alle vriendinnen gaven er de brui aan). toch moet ik mezelf naar buiten sleuren.

hebben jullie misschien tips voor me?

Ik hoop dat het me zal lukken om vol te houden. mag ik eens vragen of jullie ook tips hebben om wat afwisseling/variatie te krijgen in de modifast intensive.
Want die pudding is zo zwaar, ik heb het moeten binnenduwen. mag je stoppen als je genoeg hebt? of is dat dan te weinig voedingsstof dat je binnenhebt???

Sorry voor de vele vragen, maar ik moet voorruit deze keer!

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2010 9:47    

Reageer met quote
Hoi Iniminie, welkom bij weegclub.

Zou je je even willen voorstellen in het voorsteldraadje? Dan krijg je veel info over hoe het hier in zijn werk gaat: https://www.weegclub.nl/forum/even-voorstellen-f8.html

Daarna kun je hier je eigen eetboekje starten, maar je kunt ook bij anderen schrijven hoor. Wat je wilt...

Veel succes met Modifasten...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2010 19:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Lniminie en welkom in mijn dagboekje!
Ik dans ook heel graag en vanaf september start ik weer met het salsa-dansen. Soms is het inderdaad moeilijk om jezelf naar buiten te sleuren, dat heb ik ook. Maar ik ben daarna dan toch altijd weer heel blij dat ik het gedaan heb Lach.

Om je vraagjes te beantwoorden:

Afwisseling kan je verkrijgen door aan de shakes of puddingen een paar druppeltjes smaak-essence toe te voegen. Die vind je meestal overal in de grootwarenhuizen, bij de bakbenodigdheden. Je hebt ze in verschillende smaken: vanille, rhum, kersen, amandel, etc...

Ik vind de pudding soms ook zwaar vallen, maar probeer toch om hem op te eten. Om de simpele reden dat de drie pakjes de dagelijkse essentiële voedingstoffen bevatten.

Ik wissel echter wel af met de shakes, die zijn minder zwaar (en heb je ook in meer variëteiten). 's Morgends en 's middags neem ik een shake en 's avond de pudding. je zou eventueel meer water aan je pudding kunnen toevoegen, zodat hij wat vloeibaarder blijft en op die manier makkelijker binnen te lepelen valt. Ikzelf hou van stijve pudding, vandaar dat ik hem altijd een 45 minuten in de diepvries zet alvorens hem op te eten, dan is hij nog niet bevroren maar wel lekker stevig.

Zo, rest me nog, jou heel veel succes en doorzettingsvermogen te wensen! Als je het de eerste dagen moeilijk krijgt hou dan voor ogen dat de eerste 3 dagen de moeilijkste zijn, daarna gaat het allemaal veel makkelijker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 aug 2010 6:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 49
Zesde & zevende week: - 2.7kg
Totaal: -16.3kg
Nog te gaan: 23.6kg

Zoals jullie weten had mijn, nu op pensioen gestelde weegschaal, serieus kuren. Vandaar dat het resultaat van week 6 in het ongewisse blijft en samengevoegd wordt met het resultaat van week 7. Ook deze keer mag ik de week afsluiten met een positief resultaat.

Ik hoop dientengevolge binnen 2 weken de eighties definitief vaarwel te kunnen zeggen en binnen drie weken mijn tweede beloning: te mogen ontvangen, deze keer echter maar 1 glaasje, want doordat ik nu geen alcohol meer drink en weinig eet, ben ik anders meteen van de kaart Lachen

ja, ja, op zich is Modifast Intensive één van de goedkoopste manieren om af te vallen, vind ik persoonlijk. Per dag kost het je ongeveer ?6 aan Modifast, voeg daar nog een blikje light frisdrank en een kleine portie rauwkost aan toe en dàt is het. Verder geen onkosten meer. Als dat geen flinke besparingen zijn

Op naar de volgende succesvolle week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 aug 2010 6:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nog drie dagen en dan ben ik eindelijk met vakantie!!! Lekker langer kunnen slapen...*zucht verlangend*. Gisteren braafjes nog een uurtje op mijn trainer gezeten, in totaal 26km afgelegd terwijl ik de avonturen van Providence en ER volgde op TV. Afhankelijk van hoe mijn nek evolueerd gedurende de dag (ben met een stijve nek opgestaan vanmorgen) wordt het dan vandaag een uurtje hoelahoepen, steppen en boksen op de Wii.

Gisteren trouwens uit gekkigheid een paar broeken van mijn ventje gepast...en guess what?! Vroeger kon ik ze geeneens over mijn billen krijgen en nu zaten als gegoten! Zijn reactie was geld waard toen ik ermee in de kamer kwam Geschokt : "Dat bestaat niet! Amai die zitten je goed!". Ik schat nog zo'n dikke 5 of 6 kilo en dan kan ik weer in al mijn oude kledij.

Gisteren heb ik trouwens een briefje in de bus gekregen dat mijn tweede lading Modifast Intensive niet kon worden afgeleverd, omdat ik niet thuis was, Rollende ogen dhuh! En dat ze vandaag omtrend hetzelfde uur: 12:15 het opnieuw zouden proberen. Verder geen telefoonnummer, enkel een e-mail adres en een webiste. Soms begrijp ik die delivery-services toch niet, hoor. Heel heel boos Rekening houden met de werkende mens hoort er blijkbaar niet echt bij.

Ik heb hen in elk geval een e-mail gestuurd, met de vraag om het vandaag na 17u te leveren, gezien het feit dat ze dat op hun web-site als één van de mogelijkheden aanbieden. 'k Ben benieuwd.

Zo, ik ga er nog eens invliegen hier, fijne dag weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2010 6:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pffft, hier zit ik dan thuis te wachten op mijn bestelling Heel heel boos , want TNT-delivery vond dat ze niet konden ingaan op mijn verzoek om het na 17u te leveren. De reden hiervoor zijn ze me verschuldigd gebleven. Er zat dus niets anders op om vandaag dus thuis te blijven en te wachten. Hopelijk komt hij in de voormiddag, dan kan ik toch nog een halve dag gaan werken.

Gisteren dan toch maar even wat rustiger aan gedaan met mijn nek, bovendien had ik tegen de avond aan een vervelende hoofdpijn ontwikkeld, waarschijnlijk ten gevolge van me zo druk te maken over de slechte service van TNT. Niet echt slim van me, maar ja...I never said I was perfect ohhh

Na acht weken gaat Modifast Intensive me nog steeds goed af, ik moet wel een vet-reserve hebben van topkwaliteit, gezien het feit dat ik inderdaad maar héél weinig kcal binnenkrijg en me toch nog op geen enkel moment zwak of niet lekker heb gevoeld.

Integendeel, meestal barst ik van de energie Lach en heb er ook totaal geen problemen mee om bovenop een gewone werkdag nog een uurtje extra te bewegen. Ik denk dat er ook veel tussen de oren zit....

Nog 1 dagje hierna en dan ben ik EINDELIJK in vakantie!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 aug 2010 8:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn vakantie is eindelijk begonnen, op dit moment ben ik nog een beetje drowsy van het slapen...vandaag een rustig dagje voor de boeg. We gaan lekker relaxen in een sauna-complex good for body and soul ohhh

De weegschaal was daarnet ook weer lief voor me, nog 3kg dan ik kan de volgende kurk weer laten springen en zijn we halfweg! Ook de lintmeter liet me mooie vooruitgang zien. Lach

Ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 07 aug 2010 10:17    

Reageer met quote
Geniet van je vrije tijd!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 aug 2010 19:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 4 van 55