Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Novi
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Bedankt voor jullie antwoorden en uiteraard ook nog het allerbeste voor 2011 gewenst!

@Talantha
Ik ben zeker in de wolken met mijn 2 kleine guppies. Het zijn echt moppies. Die kilo's gaan er uiteindelijk ook heus wel weer af, maar het is zo jammer dat ik alleen opzwel naar formaatje walrus.

Nu je met stabiliseren bezig bent blijf je dan wel op gewicht?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2011 12:35    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Tuurlijk gaat het er allemaal weer af gaan Erg blij

Tijdens de stabilisatie-periode moet je er rekening mee houden dat je altijd weer iets gaat bijkomen. Vandaar ook dat ik mijn stabilisatie gewicht onder mijn ideaal gewicht hebt gekozen om dat op te kunnen vangen. Ik probeer me dan ook maar 1x per week te wegen nu, dit omdat de schommelingen nu , heel normaal zijn maar wel een beetje beangstigend.

Gisteren woog ik, 59.8kg (wel na 2 dagen (Oud & Nieuw) te hebben gevierd, bewust zonder me aan mijn opbouw-plan te houden, wat dus zeker niet slecht is. Na de feestdagen echter volg ik weer heel nauwgezet mijn opbouw-plan, dus nu is het even afwachten tot volgende week dinsdag om te kijken wat mijn gewicht gedaan heeft.
Wish me luck!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2011 13:11    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Heey Talantha,

wat goed dat je beneden de 60 blijft!
Ik ben oo sinds een paar weken weer aan de bak.
Was toch bijgekomen naar 79,6 en ben nu weer op 74
Alleen nu t maandelijkse feestje er is zit ik weer hoger, opgezwollen en mn stoelgang functioneert ook niet. Dus ik ben weer bij en zet door. Gaat wel steeds langzamer nu maargoed.

Ik wil 68 wegen. dus nog even te gaan.

Goed om te horen dat je fijne feestdagen hebt gehad. klonk goed je verhalen erover!

Ik blijf je volgen!

groetjes! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2011 15:09    
Vrouw Weeggegevens   anne-xx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast intensive

Reageer met quote
Heey Talantha,

Odette raadde me je dagboekje aan omdat ik van plan ben maandag met Modifast intensive te beginnen. Echt top hoor, jouw resultaten Erg blij Wat een doorzettingsvermogen zeg, ik hoop dat ik dat ook zo kan (al zal ik mezelf kennende, me nog vaak op de vingertjes moeten tikken), ik heb mijn vriend al breed ingelicht zodat hij me uit de snoepkast kan houden haha

Maar zeker cheers voor jouw resultaten cheerleader , en bij een dipje zal ik zeker nogmaals je verhalen lezen

Liefs Anne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2011 22:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Anne, ook jij van harte welkom geheten in mijn dagboekje en heel veel succes gewenst maandag! Wanneer je je strikt aan het programma houdt zal je vast en zeker je einddoel bereiken.

Je hebt het misschien al wel gelezen in 1 van mijn verhalen, maar probeer echt buiten dagelijks wat rauwkost en een kop zelfgemaakte soep (zonder bouillonblokjes of groenten met een hoge glycemische index, zoals aardappelen en wortelen) niets bij je Modifast zakjes bij te nemen.

De eerste 3 dagen zijn het het pittigst, daarna verdwijnt je hongergevoel en heb je meer dan genoeg aan je Modifast Intensive maaltijden. Wanneer je tussendoor zou snaaien, loop je het gevaar om steeds met dat hongergevoel te blijven zitten.

Ik vind het trouwens heel slim van je dat je je vriend al hebt uitgelegd, wat je wil gaan doen, zodat hij je hierin kan steunen, maar de grootste drijfveer moet wel van jezelf komen *knipoogt* Heb je hem ook je doelen uitgelegd? De reden waarom ik dit vraag is, wanneer je veel wilt afslanken, dan gaat dat met dit programma zéker lukken en vrij snel ook.

Het zou dus kunnen, dat je partner, wanneer hij je doelen niet kent ongerust zal worden. Ikzelf ben heel blij dat ik vooraf heel duidelijk heb verteld dat mijn streefdoel 63kg was, maar dat ik wel tot 58kg zou doorgaan, om te kunnen gaan stabiliseren. Mocht ik dat niet gedaan hebben, dan zou hij zeker en vast heel ongerust zijn geworden, want eens de 60kg voorbij begon ik er echt té mager uit te zien.

Nogmaals heel veel succes! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 10:57    

Reageer met quote
Hallo Thalanta!

Ik kwam zomaar even langs, wat ga je toch ongeloofelijk goed!
Hier gaat t ook lekker, alleen niet zo snel meer!

groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 11:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 13

Menuutje van vandaag: 266 kcal

150gr Rosbief
400gr Bloemkoolpuree
5gr Boter

Gisteren wat teveel gemaakt, dus het zal vandaag hetzelfde menuutje worden als gisteren. Maar dat vind ik niet erg, het is een van mijn favorieten ohhh Voor lief en zoonlief staat er vanavond pasta op de planning.

Stabilisatie dag 13 al, vanaf zaterdag moet ik er weer 100kcal bijvoegen... Gelukkig kan ik vandaag toch weer gaan lopen, zodat ik hoop dat het een minieme impact op de weegschaal zal hebben. Ik had wel gezegd, dat ik ging proberen om niet dagelijks op de schaal te gaan staan, maar vanmorgen kon ik het toch niet laten... Het resultaat was goed en niet goed: goed in de zin dat ik nog ruim onder mijn streefdoel zit, niet goed omdat ik de 60kg toch weer gepasseerd ben.

Zou het te maken hebben met mijn opbouw-plan, of misschien is er ook een deel te wijten aan het feit dat ik nu aan de antibiotica zit? Moedertje Natuur kan het niet zijn, die komt pas binnen een week of twee.

Schommelingen...ik heb er heel wat ervaring mee, maar ik zal er nooit aan kunnen wennen, vrees ik. Voorheen, toen ik volledig aan de Modifast Intensive zat, dan maakte ik me er nog niet zó druk in, wanneer hij weer iets de hoogte in ging, omdat ik wist dat het gewoon goed ging. Nu zal dat ook wel het geval zijn, maar langzamerhand begint dat vervelende duiveltje toch weer zijn stem te laten horen. Gemeen Maar goed, ik zet door! Ik weet gewoon dat ik goed bezig ben en het zal me lukken ook!

Hele fijne dag, iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 11:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
jilly schreef:
Hallo Thalanta!

Ik kwam zomaar even langs, wat ga je toch ongeloofelijk goed!
Hier gaat t ook lekker, alleen niet zo snel meer!

groetjes!

Hoi Jilly,

Zolang je deze keer doorzet zal het wel in orde komen. Maar je moet natuurlijk wel consequent zijn, he. Gezien je naar de 68kg wil, zal het niet lang meer duren alvorens ook jij kan gaan opbouwen. Goede tip is om dit al lang op voorhand te plannen, zodat je niet van de ene dag op de andere moet gaan uitdokteren wat je wil gaan eten.

In elk geval trààg opbouwen, anders zitten je verloren kilo's er zo weer aan.

Succes weer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 11:05    

Reageer met quote
Heey, thanks voor je snelle reactie.
Ik moet inderdaad doorzetten, maar dat lukt nu wel aardig.
Alleen heb ik nu last van mn maandelijkse periode & stoelgang. Wordt er gek van. Daardoor zag i dus eergisteren 75,9 gisteren 74,5 en vandaag eindelijk 73,7. Dus denk dat t eigenlijk minder moet zijn wanneer t achter de rug is. Dacht dat ik nooit onder de 75 zou komen. DUs ben aangenaam verrast.

Ben er inderdaad al mee bezig om te gaan opbouwen.
Schrijf op wat ik dan zou kunnen eten.
Er is best een hoop te vinden volgens mij wat binnen de calorieen past. Sla met gerookte zalm ( 100 gr) is 160 per portie, 100 gr biefstuk met groenten, carpaccio, kabeljauw enz enz, ben er dus wel al mee bezig ja. Hoe doe jij het? ik bedoel met hoeveel calorieen per week ga je omhoog? 100 of meer?

Ik vind het echt heel traag gaan nu. Voor mij mag t wel wat sneller. Hoe vond jij dat die laatste kgs? Volgens mij viel jij toch telkens wekelijks een kilo af toch?

Hoe bevalt t nu om zo superslank te zijn? Ben je al gewend aan jezelf? je ziet er echt zo goed uit! top Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 11:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel. Het slank zijn bevalt me prima! Ik ben echt heel blij met het resultaat en al mijn oude kledij is de deur uit.
Mijn opbouw-plan houdt een verhoging met 100kcal per 2 weken in. Staat ook uitgebreid in mijn dagboekje en mijn dagelijkse opbouw-menuutjes zet ik hier neer.

Dat het traag gaat nu, verbaast me eerlijk gezegd niet zo erg veel, Jilly. Je hebt een hele tijd getwijfeld of je wel zou doorzetten, dan weer wel, dan weer niet...je hebt als het ware je lichaam een beetje getrained om zich ertegen te verzetten. Anyhow, doorzetten is de boodschap en dan raak je er wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 11:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 22 van 55