Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote

Dank je wel voor je steun en je complimentjes, lieve Odette. Je hebt gelijk, ik kan beter niet meer naar het verleden kijken. Ondertussen denk ik trouwens dat ik wel weet waaraan het te wijten was: verkeerde combinatie tss koolhydraten, eiwitten en vetten. Alleen spijtig dat ik dat zelf heb moeten uitvogelen.

Ik zal zeker bij je komen aankloppen wanneer mijn opbouw-fase me zorgen gaat baren. Tot hiertoe heb ik er een goed oog in dat het zal gaan lukken Lach Heeft het bij jullie ook zo stevig gesneeuwd?

Ik ben uiteindelijk veilig en wel op het werk geraakt vanmorgen, na 2 uur onderweg te zijn geweest op spekgladde wegen. Ikzelf ondervond niet zoveel problemen, maar andere mensen, die geen winterbanden hebben opliggen, des te meer. Ik vind het ongelofelijk prachtig buiten en prefereer dit toch boven de gewoonlijke regenval in ons landje. Gisteren hebben we trouwens (eindelijk) onze kerstboom gezet en opgetuigd, terwijl de sneeuwvlokjes buiten in grote getalen naar beneden suisden. Je kan je geen gezelliger tafereel voorstellen.

Van de winterwandeling is echter niets in huis gekomen, zaterdag hebben we er veel langer over gedaan om boodschappen te doen dan verwacht en zondag was het eerst het huisje een grondige beurt geven, alvorens de Kerst decoraties en de boom te te zetten, waardoor de uren omvlogen en het op den duur weer te laat was om naar buiten toe te gaan. Maar goed, als de weermannen en -vrouwen het deze keer bij het rechte eind hebben, kunnen we dit jaar uitzonderlijk van een witte Kerst genieten.

Verder is Moedertje Natuur niet geneigd om meteen te vertrekken, heb ik gemerkt. Koppig als ze is, heeft ze zich stevig genesteld en blijft ze hardnekkig vocht stockeren, waardoor mijn schaal van streek raakt en weer naar boven toe hikt ipv naar beneden.

Er staan echter betere vooruitzichten te wachten, nog vier dagen werken en dan heb ik vakantie tot volgend jaar! Donderdag en volgende week maandag werk ik van thuis uit, dus dat betekent dat ik nog maar 2 dagen (na deze) de baan moet trotseren. Daarna is het natuurlijk aftellen tot ons uitstapje naar Han-sur-Lesse, ik kijk er echt al zo naar uit!

Zo lieve allemaal, ik wens jullie een hele fijne maandag toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2010 10:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Blèh, Moedertje Natuur op bezoek én al twee dagen niet kunnen gaan. Weer 600gr meer dan afgelopen zondag, en dus nog 1.8kg te gaan. Dat wordt krap voor vrijdag, héél krap... Vooral dan omdat ik ook niet de kans zie te gaan lopen met al die sneeuw en enkel woensdag nog paardrijden als een uurtje lichaamsbeweging heb. Op dit momen zie ik het 's avonds niet echt meer zitten, om na urenlang in de file te hebben gestaan op een spekglad wegdek, nog eens Billy in te schuiven...I'm only human.

Vanochtend er nog langer over gedaan dan gisteren, waardoor ik ook mijn dagboekje niet meteen kon invullen. Eerst de hoogdringende zaken afhandelen en hopen dat ik in de namiddag wat tijd zou hebben, dus: hier zijn we dan. Toch voor eventjes.

Ik moet zeggen dat ik het de laatste dagen heel moeilijk heb gehad, eigenlijk nu nog. Vooral 's avonds dan. Heb zo'n trek in bepaalde en ook zoete dingen zoals: Pindakoekjes met chocolade, een stuk warm frans brood met kaas, of speculoos pasta, kokosrotjes, harde nouga met noten...Vreemd vind ik dat, meestal ben ik geen zoetekauw...heb er ook al die maanden niet echt last van gehad en nu ik zo dicht tegen mijn doel hang, poef! Ik heb er nog steeds niet aan toegegeven, dat niet, maar ik kan niet ontkennen dat het zwaar is op dit moment.

Misschien heeft het ook met Moedertje Natuur te maken, maar waarom niet de maanden ervoor, waarom nét nu ik zo dicht bij mijn doel ben? Ik weet dat zelfs al heb ik mijn doel behaald, die dingen ook nog steeds niet ga eten, dus het is niet zoiets van:"nog eventjes en ik mag"...Nee. Pfffft, vervelend. Strakjes weer naar huis toe en nog een uurtje strijken voor de kerstboom om mijn gedachten ervan af te halen.

Fijne middag iedereen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010 13:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Vanmorgen stonden mijn vingers zo gezwollen, dat mijn ring, die anders rond mijn vinger draait pijnlijk in mijn vinger drukte...heb dus mijn weegbeurt vanmorgen maar gewoon overgeslagen. Het wordt tijd dat Moedertje Natuur haar biezen pakt! Toch zijn er vandaag ook gunstige voortekenen, zo is mijn zin naar 'verboden' goodies fel gemindert, om niet te zeggen helemaal verdwenen. Wat best wel een opluchting is.

De rit naar het werk is ook weer een pak gemakkelijker geworden, nu de temperaturen weer net boven het vriespunt hangen, al vrees ik dat we ook dit jaar nét naast een witte Kerst gaan grijpen, ondanks de beloftes van de weerman. What a pity. Er zal hier en daar nog wel een hoopje sneeuw terug te vinden zijn, maar dat geld niet als een witte Kerst in mijn ogen. Een witte kerst voor mij betekent verse krakende glinsterende sneeuw, geen half-gesmolten grijzige drab.

Vanavond is het dan weer onze wekelijkse paardrij-les en ik kijk er weer enorm naar uit. Des te meer, omdat ik hoop dat de extra beweging mijn darm-flora wat extra gaat stimuleren en zich op die manier eindelijk van zijn lading gaat ontdoen. Drie dagen op rij niet kunnen gaan is eerder een uitzondering bij mij, toch is dit de tweede keer in niet zo'n lange tijd. Misschien ook een teken aan de wand, dat de eindstreep in zicht is en dat ook mijn lijf nu stilaan aangeeft dat het genoeg geweest is nu.

Mijn buik, die in ontspannen toestand doorgaans lekker zacht is, voelt nu hard en gespannen aan en ik voel me wat opgeblazen. Aan mijn kledij merk ik verbazingwekkend niets, die zit nog steeds zoals het hoort en is nu zelfs weer aan de wat losse kant. Gek hoe die laatste kilootjes zo'n verschil kunnen teweeg brengen.

Vandaag weer een dag vol vergaderingen voor de boeg, gelukkig is het mijn laatste dag op verplaatsing. Morgen en maandag werk ik nog thuis en dan heb ik verlof tot volgend jaar. Nog welgeteld 8 nachtjes slapen en we kunnen aan ons Romantische Eindejaars arrangement beginnen...heerlijk!

Hele fijne dag weer iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2010 8:51    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Heey meissie

Vervelend he, Moedertje Natuur, of zoals ik t noem 't maandelijkse feestje'. Heel je lichaam is dan ontregeld.
Heb zelf oo altijd last van een pijnlijke harde buik, darmen die raardoen en waardoor ik niet kan gaan, opgezwollen en zin in eten, voornamelijk zoetigheid.

Maar je doet het toch zo goed. Je bent bijna uit je afvalfase en unt aan je opbouw beginnen! harstikke top, heerlijk dat je 2010 kunt afsluiten met je gewenste gewicht.

Vandaag is mijn 9e dag modifast intensive en t gaat wel lekker.
Ik weeg me bewust niet daar ik 3 weken totaal met de pet overal naar heb gegooid. Dus ik doe nu voor elk van die weken een week modifast om te compenseren. Daarna kan het echte werk weer beginnen. Ik voel dat ik afval, kan het fenomeen eten weer makkelijk relativeren en in de juiste proporties zien, ds ik ga doorzetten. Blik op oneindig en verstand op 0.....
Over 10 weken hoop ik 10 kg lichter te zijn dat moet te doen zijn.

Echt ik vind het zo knap dat je zelfs onder de 60 kg zit!

Hoe ga je t doen met de kerstdagen? met kerstdiner of op modifast? die dagen zijn voor mij een struikelblok. 1e kerstdag wordt voor mij chinees & 2e traditioneel eten bij mn ouders.

liefs Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2010 13:55    
Vrouw Weeggegevens   Romaantje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ha Lieve dames!

Ik ben niet meer zo actief, maar nu heb ik lekker vakantie dus ik dacht is zal weer eens lezen!

De resultaten vind ik echt verbluffend bij je hoor Talantha, je motiveert me nog steeds (want ja, ik lees nog wel mee hoor Erg blij )
Het doorzettingsvermogen dat je hebt, wow, dat is een groot voorbeeld voor anderen! Heel goed juist dat je daardoor nu bij de succesverhalen staat op de andere site, want dat ben je echt!

Hier gaat het ook lekker. Ik heb weer wat modifast in huis, want december is altijd zo'n zondig maand. Ik compenseer zo af en toe met de modi, dat gaat goed. Ik zit op dit moment op een gewicht van 63,2! Ben dus helemaal blij, want 63 is mijn streefdoel.

Ik had van de week een kerstgala op mijn werk en had nog een waanzinnig mooie gala jurk liggen die ik ooit 8 jaar geleden eens aanhad toen ik mijn man net 2 weken kende! Wat vond hij me toen mooi in die jurk. Helaas was de rits stuk, dus die liet ik bij de kleermaker repareren. De spanning van het passen vond ik er leuk, hij zat als gegoten!!! Ik voelde me er weer net zo mooi in als 8 jaar geleden, en ook mijn lief beaamde dat Lach En was toch wel heel trots op mezelf, 8 jaar verder, twee kinderen later en toch nog weer in die jurk passen.

En gister was mijn jongste 6 maanden oud en was mama 3 kilo lichter dan dat ik zwanger raakte van haar. Kortom, hier dus een trotse, blije en slanke moeder! Hihihihi

Succes voor jullie allemaal en tot lees en schrijfs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2010 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hou vol Thally, moedertje natuur vertrekt weer en voordat ze weer komt ben jij op de streef, zeker en vast!!

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 dec 2010 20:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Ho ho hoooo! Dat was toch wel even spannend! Gisteren van armoede toch maar even de apotheek binnengestapt om laxatief te halen. Het was gewoon niet meer uit te houden en de extra vezels hadden niet veel bijgedragen. Zonder in details te treden: het heeft geholpen en vanochtend mocht ik getuige zijn van het feit dat ik mijn stabilisatie gewicht heb bereikt! En dat op Kerstavond!

Daarmee heb ik mijn afvaljaar op de meest positieve manier afgesloten. En nu kan het echte werk gaan beginnen ohhh Maar eerst is het tijd voor celebration and family! Geniet van vanavond en de Witte Kerst, lieve iedereen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010 12:00    

Reageer met quote
Heey talantha!

Gefeliciteerd met je streef!!!!!!!!!!!!!! Erg blij
Super! en wat heerlijk dat je daarmee je afvaljaar hebt kunnen afsluiten. Je hebt t helemaal zelf gedaan, en daar mag je trots op zijn, you go girl! Zelfs ik, een meelezer, ben trots op je!

Ik wens je hele fijne kerstdagen! hoe ga je dat overigens doen met dieten/opbouwen?

Hier liggen pakken sneeuw, kan niet eens autorijden, echt afschuwelijk!

Nou hele fijne dagen gewenst,
liefs mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010 12:35    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Owww, ik wou dat ik ook 58 kilo woog, jaloers, jaloers. Maar voor jou de gemeende felicitaties hoor. Ben ook trots op je...

Fijne kersdagen...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010 16:10    

Reageer met quote
Hallo Meissie

Ik kom je een heel gelukkig 2011 wensen! Hoe is t gegaan tijdens de feestdagen en oud&nieuw?

Hier gaat t gelukkig weer lekker!

Ben benieuwd!

groetjes! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jan 2011 23:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 20 van 55