Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Hallo,

wat een resultat weer, heb je toch maar goed gedaan!
complimenten!

ik ga er weer voor, zie mn dagboekje
ben benieuwd of ik voor erst 69,9 kan halen met modifast intensive. Dus weer ertegenaan.

Nou heel veel succes met de laatst loodjes
Eigenlijk hoef je niet meer af te vallen, je ziet er prima uit!

liefs jill
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 nov 2010 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Celine H
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo, ik kom nog eens piepen.

Wat leuk voor je dat je blijft afvallen, al gaat het wat trager.

En waw, 3 paar nieuwe schoenen en nog kleren erbij, daar kijk ik ook wel naar uit hoor, om nog eens met plezier te gaan shoppen, is héééél lang geleden.

Je hebt trouwens gelijk van die honger, vanaf de vierde dag (eigelijk ook al een beetje vanaf de derde zelfs) had ik geen hongergevoel meer, zelfs ook niet die 'goesting' in iets lekkers, ik word zowat gewend aan modifast Applaus Ik vond het eerst wat raar dat ik dat gevoel niet meer had, maar ik kon me dan veel beter concentreren op andere dingen, wat heel tof is. Ik ben wel 'maar' 1,9kg kwijt (waar ik wel blij mee ben hoor, want ik zit ermee ONDER de 100kg, eindelijk !!!), en ik denk dat het ook is omdat ik mijn regels dit weekend gehad heb. Ik doe alleszins voort met Modifast, het lukt me beter dan ik verwacht had, en dat is mede DANKZIJ JOU Yes! (nederlands= Dankzij jouw verhaal en motivatie kan ik uitkijken naar het eindresultaat, waarvoor superbedankt ! Kussen
Ik heb wel dit weekend 'moeten' gaan eten bij mijn moeder, maar het waren hesperollekes dus vond ik het helemaal niet erg smullen Ik weet dat het niet goed is tussen modifast door, maar mijn moeder is een beetje tegen zo'n shakes en begrijpt dat zo niet goed dat het gezond kan zijn, dus bespaar ik haar die uitleg, en eet ik gewoon mee.

Ik hoop voor je dat die overige 5kg eraf vliegen dat je kan beginnen stabiliseren, ik wens je alleszins veel succes hoor !

Groetjes, Céline.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 nov 2010 17:47    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Hey Céline!!! Wat een resultaat meid, 1.9kg is zeker niet slecht én ook nog eens onder de 100kg!

Binnen een paar weken tijd, zit jij als je je aan Modifast houdt, gegarandeerd ook onder de 90kg. Het kan echt heel snel gaan met dit programma! Tegen de lente aan heb ook jij een hele nieuwe garderobe nodig, net als ik nu Erg blij Ik ben zo blij voor je.

Een tip die ik kan geven, als je echt niet onder een etentje onderuit kan (zoals bij je moeder) zorg er dan voor dat je geen koolhydraten eet, vermijd aardappelen, brood en pasta. Ga als het enigsinds kan voor een rauwkost salade (zonder dressing), met kip(zonder vel) of tonijn. Dat kan in principe en per uitzondering weing kwaad als je Modifast. Op die manier vermijd je ook, dat je weer honger zou gaan krijgen, want koolhydraten stimuleren het hongergevoel.

Als je dat lukt, dan heb je de gehele periode dat je het Modifast Intensive programma volgt, ook geen last meer van dat lastige hongergevoel dat zoveel diëten kenmerkt!

Op naar de volgende succesvolle week, meid!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 10:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Ik ben vandaag best wel trots op mezelf. Gisterenavond mijn looptenue en -schoenen aangetrokken en de 4 de les van Start-to-Run opnieuw opgenomen. Ik zat al wel aan les 7, maar gezien ik toch weer een tijd stil gelegen had, wilde ik geen risico nemen. Het ging super, heel vlotjes weg en op het einde had ik het gevoel dat ik best nog wel een eindje zou kunnen lopen. Mijn conditie is er toch op vooruit gegaan, zo blijkt. Toen ik thuis kwam voelde ik me geweldig en energiek met het gevoel van: waarom ben je nu niet eerder herstart. Maar goed, situatie met de voet én dan de weken van aanhoudend slecht weer waren best wel een goede reden.

Of het nu komt door het lopen of gewoon omdat de laatste sporen van Moedertje Natuurs bezoek zijn opgeruimd, vanochtend wist de weegschaal me te vertellen dat ik nog wel geteld 100 gram van mijn uiteindelijk streefdoel af ben, dat wordt een flesje champagne dit weekend! Daarna volgt dan de eindstrijd, de LAATSTE 5kg!!!

Ik ben benieuwd of mijn bestelling vanavond nu eindelijk zal aangekomen zijn, had hem gisteren al verwacht, maar dat was buiten de waard gerekend... en verder kan ik me alweer verheugen op het paardrijden straks. Op donderdag ga ik dan opnieuw hardlopen , vrijdag een dagje rust op sportgebied dan toch ohhh en zaterdag les 6.

Nu moet ik er echter eens gaan invliegen hier, dus snel nog een kopje koffie halen en iedereen een fijne dag wensen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 10:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

De eerste sneeuwvlokjes dwarrelden me tegemoet vanochtend. Nog niet precies de mooie witte strakke kristalletjes, zoals het hoort, maar natte kleffe vlokjes. Toch belooft het voor volgende week, waar ze vanaf maandag voor het hele land sneeuw voorspellen. Dit weekend zullen de temperaturen ook onder nul zeilen, kan hij nog blijven liggen ook. Zaterdag maar snel winterbanden op laten leggen, die zal ik goed kunnen gebruiken.

Het paardrijden gisteren was weer super, wel een paar spannende momenten beleefd, omdat mijn paard van de dag Valentina, nogal schrikachtig was. Ze is een keer geschrokken en weggeschoten, heeft een paard keer gebokt en twee keer scheelde het niet veel of ons Tally'tje maakte voor de tweede keer op rij kennis met de zanderige ondergrond. Toch ben ik telkens blijven zitten, ondanks de rare sprongen van Valentina onder mij. Mijn zit wordt stilaan beter.

Mijn bestelling was gisteren nog steeds niet aangekomen, ik was best wel een beetje teleurgesteld, maar goed, hoop doet leven zegt men en het is zeker onderweg, dus moet het deze week echt wel gaan toekomen. Vandaag nog een paar dingen op het programma staan, zo moet ik vanmiddag naar de gyno, voor mijn jaarlijks onderzoek...dat ik al 2 jaar had uitgesteld. 'k Heb een beetje een schrik opgedaan tijdens mijn laatste onderzoek, omdat het uitstrijkje toen de beginfase van baarmoederhalskanker aantoonde. Dat wordt veroorzaakt door een bepaald virus die de baarmoederhals aantast en in een later stadium dus kanker veroorzaakt.

Het was op dat moment nog geen kanker, maar wel ernstig genoeg om een operatie te moeten ondergaan om het aangetaste deel te laten afschrapen. Na de operatie was alles wel weer in orde and Tally good as new, maar onbewust heeft het me toch serieus geraakt waardoor ik de controle vorig jaar niet heb laten gebeuren onder het mom van: "ik heb het zo druk, er is gewoon geen tijd". Niet slim, I know, but hey I never stated I was perfect. De brave dokter zal wel verbaasd zijn wanneer hij me op zijn weegschaal zal zetten. *grijnst breed* Toch ièts om naar uit te kijken.

Dan vanavond (hopelijk blijft het droog) de zevende les van het loopprogramma weer opnemen, samen met lief en dan vroeg mijn mandje in, gezien ik toch een beetje moe ben. Tja woensdagavond lig ik er pas om 23u30 in en moet 's morgends al om 5u00 op, das net niet genoeg slaap om uitgerust te zijn.

Oh ja, nu zou ik het nog bijna vergeten, de fles champagne is een feit! Dat wist mijn brave weegschaal (we hebben tegenwoordig een hele fijne band samen Erg blij ) me vanochtend te vertellen: 62.8kg! Me vely vely happy!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 nov 2010 8:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Het onderzoek gisteren is goed verlopen én het bereiken van mijn ideaal gewicht offciëel bevestigd! Gisteren namiddag op de schaal van meneer doktoor woog ik welgeteld en op de kop af: 63kg

Verder lijkt alles op het eerste zicht in orde te zijn dus als ik binnen de twee weken niks meer van mijn dokter hoor, dan hebben we een nieuwe rendez-vous volgend jaar. So that's that!

Hebben jullie gisteren ook zo'n sneeuwbuien te verwerken gekregen? In het naar huis rijden zag ik het al aan de lucht die hoogzwanger en prachtig kleurend, veel sneeuw beloofde. Thuisgekomen, toch maar snel snel mijn looptenue aangetrokken en les 7 van het loopprogramma gelopen. Het was best wel nat en koud, maar het viel wel mee en ik ben er in geslaagd om vóór de sneeuwbuien thuis te komen.

Daarna is het met pakken uit de lucht gevallen! Het gras en de bomen werden onder een mooie witte wattige laag bedekt. Gelukkig was de stenen grond nog te warm om daar te blijven liggen. Dat ze maar wachten tot na zaterdag, dan heb ik mijn winterbanden opliggen.

Dat brengt ons dan naar zaterdag, spijtig genoeg zal ik dan niet kunnen uitslapen *trekt pruillip* doordat er nu heel veel mensen om winterbanden gaan, hebben ze ons gevraagd om toch al om 8 uur aan de bandencentrale te staan, dat betekent dat we al om 7 uur moeten vertrekken en dus om minstens 6u30 moeten opstaan...Och ja, 't Is toch een uurtje langer slapen dan in de week ohhh Misschien de bottle of bubbles maar uitstellen tot zaterdag avond ipv vrijdagavond...

Mijn bestelling was ook gisteren nog niet was toegekomen. Last chance this week is dus vandaag. 'k Ben benieuwd! Duimen maar;;;

Zo lieve allemaal, have a nice warm cup of coffee and enjoy your weekend!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2010 8:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Hmmm, nu begin ik echt ongerust te worden. Vanmorgen eerst op school bezoek geweest en daarna even langs huis om nog snel ruitensproeier in de auto te gieten. Best handig met dit weer ohhh Thuis aangekomen, stak mijn derde bestelling van BonPrix in de bus (2 paar schoenen, ben ik heel blij mee) maar van de tweede bestelling nog steeds geen spoor! Nog maar eens naar de Customer Service dienst gebeld en daar vonden ze het ook best wel vreemd, maar ik moest toch nog maar even deze week afwachten, want wie weet is het pakket bij de Post ergens blijven hangen en zou het toch nog toekomen...

Het vervelende aan die hele zaak is, dat alles al betaald is. Nu vraag ik me af, wat er gebeurt, wanneer het toch niet toekomt en ook niet retour is gestuurd, om welke reden dan ook... dan moeten ze me dat toch wel terug betalen, hoop ik? Het is best wel een vervelende zaak, want het zal wel degelijk vertrokken zijn, maar waar zit het? Ik begrijp wel dat BonPrix, daar weinig controle over heeft, maar langs de andere kant, zouden ze dat toch beter moeten kunnen opvolgen, niet?

Er zit niet anders op dan toch maar weer wat geduld opbrengen...

Verder ben ik ondertussen op het werk gearriveerd en zo af en toe valt er wat poedersneeuw uit de lucht. Die mooi blijft liggen, gezien de temperaturen beneden het vriespunt liggen. Ik ben zo blij met mijn winterbanden en hoop dat het straks in de terugrit een beetje zal meevallen in het verkeer. Mensen reageren soms raar op winterse toestanden. We shall see...

Ik ben benieuwd wat de weeschaal me morgen te vertellen heeft, vanochtend was hij niet zo vriendelijk en maakte me duidelijk dat the drop dit weekend te wijten is geweest aan het champagne-feestje. Ik zit nog steeds onder de 63kg maar de 61 kreeg ik vanochtend dus niet meer te zien. Het zal wel weer komen hoor, daar ben ik van overtuigd, maar het is frapant te merken wat een invloed alcohol heeft op ons lijf.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2010 16:49    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Tally, ik hoop dat je niets meer van de dokter hoort. Dan kunnen we niet begruiken hoor...
Eindelijk de champagne aan de beurt dus. Moooooi.
Hou je taai en voorzichtig in het verkeer...
Groetjes.

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 nov 2010 7:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, Odette, ja dank je wel, ook ik hoop iks meer van hem te horen. Tot die tijd fingers crossed, zeg maar Lach Koud is het vandaag he en voor vanmiddag hebben ze een pak sneeuw besteld. Op dit moment is het nog wel droog, al is het zwaarbewolkt. Maar ik zie er nog niet meteen sneeuw uitvallen. 'k Ben benieuwd.

Hoe gaat het met jou ondertussen? Willen de studies een beetje vlotten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 11:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 169
Drieëntwintigste week: 2.1kg
Totaal: -36.2kg
Nog te gaan: 3.7kg

Tjeeeeeee! Ik had het wel verwacht na mijn Billy's AB Bootcamp sessie van maandag en gisterennamiddag is het stilaan beginnen opzetten, maar ik ben me vanochtend opgestaan met een spierpijn in mijn buikspieren.Hoesten doet pijn, zingen doet pijn, me uitrekken doet pijn, lachen....doet pijn Erg blij but I love it! Mocht ik ooit getwijfeld hebben aan de work-out, dan is dat bij deze eventjes netjes rechtgezet en hoe!

Het is vandaag bitter koud buiten, zeg?! Ik denk denk ik me de komende weken maar verder op Billy zal concentreren en het lopen even op pauze zetten. Ik kom liever niet als een blauw smurfke thuis met een afgevroren neus. Ik ben vanochtend ook vroeger doorgereden, zodat ik zeker op tijd op het werk zou zijn, want ik moet strakjes weer vroeger naar huis, cause guess what?!

Mijn bestelling is eindelijk boven water - euhm boven ijs zeg nu maar. 't Is te zeggen, gisterenavond stak er een kaartje van de post in de bus, dat ze het hadden aangeboden maar dat ik niet thuis was (dhuh Rollende ogen ) en dat ik het vandaag dus vanaf 11u mocht komen afhalen! Ik ben zoooooo benieuwd, echt helemaal geweldig! Gezien de voorspellingen van sneeuw voor de namiddag wil ik dus geen risico lopen en neem ik een uurtje eerder vrij.

What a day this will be, eentje die ik mag afsluiten in stijl , bovenop de rug van een paard, heerlijke vooruitzichten dus!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 11:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 18 van 55