Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Heey meissie, goede-ochtend!

Je gaat lekker zeg, -2 kg!
Ik heb me zojuist ook gewogen en de weegschaal zegt 74,9! Erg blij
Maar, mn weegmoment is eigenlijk pas volgende week gezien t maandelijkse feestje. En inderdaad, een gewicht an best wel wat heen en weer schommelen. I denk dat het te maken heeft met een bepaalde vochtbalans. Denkelijk houdt een lichm de ene dag meer vocht vast dan de andere. Maarja, het gaat om de grote algemene deler toch?

Sporten, tsja........We hebben tzelfde probleem den ik,
paardrijden oke...maar verder.......
zwemmen vind ik wel leuk trouwens, doe t geregeld wanneer ik naar de sauna ga. Misschien moest ik dat maar eens gaa doen en dan serieus baantjes gaan trekken. Ga t zometeen gelijk opzoeken! Verder heb ik een hometrainer nota bene in mn huiskamer staan omdat ik van plan was voor de tv te fietsen. Maar in de praktijk komt er weinig van.......

Maar....
ik denk dat t wel makkelijker vast te houden is, t gewichtsverlies door wat te sporten. Dus eigenlijk moet het gewoon!

Ik denk dat t sowieso moeilijk is om niet bij te komen wanneer je stopt met modifast omdat iedere maaltijd meer calorieen zal bevatten. Heb jij daar als eens met je gewichtsconsulente over gesproken? daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!

nog 0,9 verwijdert van n streef voor 2010: 74 kg.
2011 is mn streef 68
daar ben ik waarschijnlijk tevreden bij.
das dus nog 6 kg.

Wat is nu wijsheid? doorgaan met modifasten
of langzaamaan van overschakelen naar normaal eten/?

ik weet t niet......
Vraag

you go girl!
fijne dag!
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
@Céline: je hebt helemaal gelijk, als er maar wat af is, he? Helemaal waar! Wat de Modifast smaken betreft: chocolade vind ik ook het lekkerste heb ze allemaal geprobeerd BEHALVE de muesli. Mijn diëtiste raadde die ten stelligste af. Ik heb niet naar de reden gevraagd, maar die heb ik dus niet genomen. Verder zou ik zeggen, als je lange tijd gaat Modifasten, proef ze eens zelf, mensen zijn nogal vlug om te zeggen da iets niet lekker is...

Veel succes weer, meid!

@Jilly: Ik heb het al een paar keer aangehaald, Modifast mag je niet meteen stoppen, die moet je langzaam en doordacht Modifast afbouwen en Kcal opbouwen.

Voor mezelf betekent dat ik met gemiddeld + 100kcal per 2 weken ga opbouwen, tot ik aan een max van 665kcal per maaltijd kom, dan zal mijn opbouwfase zo'n 210 dagen oftewel 30 weken gaan duren, waarvan ik er nog 20 weken moet Modifasten... tegen de zomer volgend jaar ben ik dan normaal gezien helemaal Modifast vrij én met een gezond en evenwichtig eetplan, waar ik dan zo'n 1995kcal/dag zou moeten kunnen verdragen, zónder opnieuw aan te komen.

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010 14:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Gisteren nogmaals de status van mijn bestelling bekeken, stond er ineens: bestelling geannuleerd. De schrik sloeg me om het hart en dus nog maar eens gebeld. De vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn verzekerde me echter dat het een verkeerde formulering was en dat mijn bestelling echt wel de deur uit was. Pfft. Onderweg naar huis kreeg ik het ineens "in mijn ster" zoals we dat hier in België zeggen en besloot langs de kapper langs te gaan om een nieuwe coupe te laten knippen.

Later thuis aangekomen, vond ik niets terug in de brievenbus, buiten de usual reclame blaadjes. "Nog een paar daagjes geduld", dacht ik bij mezelf. Mijn zoon was ondertussen ook al thuis en samen overliepen we zijn huiswerk en begon daarna aan de prei-champignon soep, hmmmm.

Lief kwam ongeveer anderhalf uur later thuis en terwijl hij van een kom soep aan het genieten was, (en mijn nieuwe kapsel ohhh)vertelde ik over de bestelling status. Waarop hij me verbaasd aankijkt en zegt: "ja maar, die bestelling is toch aangekomen? Die ligt onderaan de jassen in de gang..." Alsof door een bij gestoken liep ik de gang in en inderdaad: Mijn bestelling was toegekomen!!!

Bleek dat mijn zoon het pakje voor de deur wel had binnengehaald (brave jongen) maar dat hij vergeten was het mama te vertellen...:grinnik: Eindelijk!!! Snel even de twee outfits gepast en fotootjes laten nemen om het jullie ook te laten zien. Onder het blauwe pulletje moet er normaal wel een strak shirtje, body of hemdje, maar dat had ik op dat moment niet, dus vandaar de blote buik Erg blij (as you all know, Tally is in need of an entirly new garderobe)

Anyway, ik ben heel blij met mijn nieuwe outfitjes en bovendien ben ik nog steeds "in awe" dat ik er ook wel degelijk in pas, want toen ik de broeken uit de verpakking haalde, dacht ik bij mezelf:" ai, ai, ai das toch klein hoor"... maar de broeken zaten als gegoten en ook de truitjes waren super. Ik vond voor de eerste keer in lange lange tijd, dat ik er eindelijk goed uitzag op foto... Wat vinden jullie?

http://talantha.valtaf.be/index.php?pxd=.p&pxc=2130&current=photos

One happy Tally, wishing you all a splendid day!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 7:15    
Vrouw Weeggegevens   D-aantje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (eerst Modifast)

Reageer met quote
Wauw!!! Wat zie je er goed uit joh, net een fotomodel!!! Geschokt Super, wat een lijntje en een mooi kapsel. Maar je bent ook gewoon een mooie vrouw. (ook met overgewicht) Wat moet dat goed doen zeg.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Celine H
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
je nieuwe kapsel is heel erg mooi, al was je lange haar ook mooi hoor Lach Je ziet er echt goed uit, proficiat !! cheerleader

Ik wou je nog even iets vragen : is het normaal dat ik op één dag 1,5kg ben afgevallen ? Of gaat dat nog schommelen ? Ik heb mijn eerste dag goed overleefd, alleen in de namiddag beetje honger gehad, maar het viel nog goed mee. Chocoladepudding is ook heel lekker Lach Ik had niet verwacht dat ik het zo goed zou kunnen, echt niets anders eten dan de die modifastmaaltijden. De enige moment wanneer ik het moeilijk had, is toen ik telkens mijn dochtertje haar eten klaarmaakte, maar heb me kunnen inhouden Applaus Hopelijk blijft het zo goed gaan, het resultaat is sowieso al motiverend.

En als jouw dietist zegt dat muesli geen goed idee, zal daar waarschijnlijk wel een reden voor zijn zeker Lach Dan laat ik het maar zo, de shakes en puddings zijn al goed genoeg.

Leuk voor je dat je bestelling eindelijk is toegekomen Eten

Ik wens je nog een leuke dag Zwaaien

Groetjes, Céline.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 10:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel, lieve meiden, ik moet zowaar blozen van jullie complimentjes Schaam Schaam Maar ik ben er wel heel blij om!

@Celine: Yep 1.5kg kan best. De eerste week Modifast was ik 6.5kg kwijt. Nadien ging het (gelukkig maar) wattrager, maar op dit moment heb ik een gemiddelde van 1.5kg/week.

Die chocolade is ook mijn favoriet, de laatste bestelling zelfs enkel nog dat besteld Lach Don't worry about the hunger, na drie dagen is ook die volledig weg. *knipoogt bemoedigend*

Heel veel succes weer en hele fijne dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 12:29    
Vrouw Weeggegevens   jilly

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Respect! Supermooie foto's!

Toen je nog 'zwaar'was, toen zag je er ook goed uit hoor! Ik zou je toen ook geen 90+ kg hebben gegeven.........
Maar dat hoor ik ook weleens wanneer mensen me vragen wat ik woog, maartoch.

Je kapsel vind ik oo helemaal toppie! Misschien nog wel leuker dan je lange haar. Very stylish! je ziet erg echt enorm goed uit nu!

Knap hoor hoe dat je gelukt is! Eigenlijk hoef je niet meer af te vallen!

Trouwens nog bedankt voor je modifastopbouw uitleg!
Ik heb toch besloten nog even door te gaan tot 4 december.
Mar om een of andere reden doe ik nooit een hele dag. Komt waarschijnlijk doordat ik nog steeds genoeg afval en ik dan denk dat t niet nodig is. Ik dacht dat de 74,9 kg een moment opname waren . Maar vanochtend heb ik me nogmaals gewogen en ik sta op 74,8. Erg blij Maaaaar....ik had ingecalculeerd dat ik tm eind 2010 nodig zou hebben om op 74 te komen, dus ik zat nu vooruit te denken. maar t lijkt me beter om nog even door te gaan......wellicht nu wel 3x daags. ik laat t je weten vanavond.

Trouwens, wat heb je een mooie strakke buik!
Mijn buik zit echt nog veel vet aan, evenals mn bovenbenen.
Dat heb jij geloof ik helemaal niet.

Echt super.

enne....nogmaals bedankt hoe je me geduldig van adviezen voorziet!

liefs jill
Erg blij Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Romaantje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hey Tally,

Ook hier nog even wat complimentjes over je mooie foto's. Het viel mij inderdaad ook op dat je een hele mooie en strakke buik hebt! Hij ziet er gespierd uit en dat na al dat gewichtsverlies! Top hoor!

Hoe ervaart je man dit eigenlijk allemaal, hij krijgt er toch een soort andere vrouw voor terug? En je zoon? Lukt het trouwens met scholen zoeken voor hem? Gaat hij naar het regulier onderwijs of wordt het speciaal onderwijs? Ik werk trouwens in het basisonderwijs voor kinderen met autisme, maar geloof dat ik begrijp dat jouw zoon regulier onderwijs volgt? Fijn als dat allemaal kan!

Hier vanmorgen 64 kilo, maarrrr....dat heb ik te danken aan een flinke buikgriep. Was natuurlijk helemaal leeg van binnen door al het braken/diaree. Maar kon het niet laten om op de weegschaal te staan 63,6 hahaaha! Maar gister voelde ik me alweer beter en vanmorgen dus alweer 64 kilo. Helaas van korte duur, maar toch ben ik nog steeds aan het afvallen met mijn manier van opbouwen, dus wie weet komt die 63 kilo over een tijdje nog een keer in het venster van mijn weegschaal!

Groet Romaantje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010 14:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ook jullie hartelijk bedankt Jilly en Romaantje *glimlacht warm*

@Jilly: Meid, ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik dit schrijf, maar wanneer ga je eens besluiten wat het is dat je wilt?
Ik bedoel, als je lekker bezig bent en het resultaat is er, ga dan gewoon zo door. Niet meer nadenken, gewoon doen. Niet meer twijfelen van zou ik nu dit of dat, Nee, gààn met die banaan!

Eens je je gewicht hebt bereikt kan je langzaam afbouwen en eindigen met een stabiel eetpatroon én het gewenste resultaat. Niet vergeten, dat diëten ALTIJD een aanslag is op je lichaam, wat betekent dat je het dwingt in zijn reserves te tasten. Dus je kan het beter kort en krachtig doen en dan zorgen dat je het resultaat behoudt, dan weer een periode dit en een periode dat? Come on, girl , get your plan together and stick to it!

@Romaantje: Lief is erg tevreden hoor, al moest ik voor hem absoluut niet afvallen. Al denk ik wel dat hij nu vindt dat ik zou moeten stoppen. Gelukkig ben ik zowat op mijn ideale gewicht aangekomen, dus dat komt goed uit. Hij weet wel dat ik nog lager ga, maar dan alleen maar om reserve in te bouwen om te stabiliseren en dat het niet de bedoeling zal zijn, zo laag te blijven.

Mijn zoon is best wel trots op zijn mama, al was de verandering van mijn kapsel wel een beetje een schok voor hem. Hij had wat tijd nodig om eraan te wennen *glimlacht*, aangezien jij ook ervaring hebt met autistische kinderen (wist ik niet!) dan begrijp je dat wel. Op dit moment gaat hij trouwens naar het bijzonder onderwijs specifiek voor autistische kinderen, omdat hij in het gewone onderwijs het niet trok. Niet zozeer omdat hij de leerstof niet aankon, alswel dat hij werd doodgepest door de andere kinderen en de leerkrachten geen raad wisten. Hij heeft (nog) niet de nodige sociale vaardigheden en kinderen kunnen heel hard zijn.

In elk geval de middelbare school is ook een bijzonder onderwijs, de richting OV4, wat betekent dat hij hetzelfde niveau zal volgen als in de normale middelbare school, maar dan wel met aandacht voor en begeleiding van zijn autisme. Laatst nog een school bezocht, waar ik een goed gevoel bij had, maar daar geraken elke ochtend is niet echt doenbaar. Ik heb momenteel nog 2 andere scholen op de planning staan, waarvan ik de tweede binnen een dikke week zal bezoeken. De laatste zal pas volgend jaar zijn, maar daar staat hij al wel op de wachtlijst.

Wat goed dat je de 63 als hebt gezien, zelfs al was het maar van korte duur. Afbouwen is nu eenmaal niet simpel en alles gaat veel trager, maar ik ben ervan overtuigd dat je er zeker zal geraken! Nog even doorzetten, ik kom je in elk geval achterna! *knipoogt*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 nov 2010 10:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Hmmm, beetje moe vandaag. Dat komt natuurlijk omdat ik pas tegen het heksenuurtje in mijn bed lag, na een uitgebreid heet bad. Het paardrijden gisteren was weer geweldig, we waren maar met drie in de les en dat geeft enorm veel vrijheid. Mijn paard van de dag Beau, een hevige ruin was in topvorm. Veel figuren gereden, gegallopeerd alsook gesprongen. Het was een combinatiesprong van 3 eerst 2 lagere gevolgt door de laatste hoge sprong.

Maar daar waar ik Beau meestal moest inhouden ging hij er een keer met niet genoeg snelheid op af en miste de laatste sprong, gevolg: Tally met haar snoetje in het zand... Gelukkig heb ik me geen pijn gedaan en achteraf was ik blij dat ik mijn eerste valpartij alweer achter de rug had. Het was volledig mijn fout ook, ik had hem stevig benen moeten bijgeven, dan had hij de hindernis wel aangekund.

Maar goed niks gekwetst, buiten misschien mijn trots :grinnik:, dus weer snel opgestapt en de combinatie sprong nog een aantal keren genomen. Om er zeker van te zijn heb ik dus nadien ipv een hete douche een uitgebreid heet bad genomen en ik moet opgelucht vaststellen dat ik geen nadelige gevolgen heb overgehouden aan mijn valpartij, buiten een beetje vermoeiheid!

Verder wil ik even kwijt: Dank jullie wel voor jullie super lieve reacties op mijn nieuwe foto's. Ook op het werk kon ik haast geen collega voorbij lopen, zonder dat ze me complimenteerden met mijn nieuwe kapsel...als ze me al meteen herkenden natuurlijk Hihi! Bij de reacties las ik ook de bewondering voor mijn buik en dat ik blijkbaar geen loszittend vel heb overgehouden aan het zoveel afvallen.

Dat wil ik wel even rechtzetten, ik heb wel degelijk veloverschot maar inderdaad niet op mijn buik (alhoewel, als ik voorovergebogen sta, zie het het wel, hoor) Mijn grote opslagplaatsen waren voornamelijk, billen, derrière, heupen en onderrrug. Het loszittend vel is best wel ernstig op mijn heupen, binnenkant van mijn dijen en mijn derrière.

Als jullie ooit de aflevering van Sex and The City hebben gezien, waar Samantha het had aangelegd met een steenrijke maar oude man, waar ze op het bed gelegen ineens de man zijn k*nt in de gaten kreeg, toen hij even naar de badkamer liep en waarna ze in allerijl haar spullen pakte en de kamer uitliep alsof ze op de hielen werd gezeten door een nest horzels. Wel, mijn derrière ziet er eigenlijk net zo uit. Het zal de komende twee jaar nog wel wat bijtrekken, maar een lekker stevig getrained kontje zal het nooit meer worden, zonder corrigerende kledij.

Gelukkig is het bij ons niet de gewoonte om met de billen bloot op straat te lopen, anders had ik wel een probleempje. Maar goed, lieve buddies en gasten, het is dus zeker niet zo dat ik geen loszittend vel heb, luckily however it's not my stomach and belly.

Et maintenant c'est temps pour un tasse de café!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 nov 2010 10:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 16 van 55