Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Good morning all! Oooh, gisteren was het weer heerlijk! Wat hou ik toch van paardrijden, wat hou ik van paarden en hun geur. Wat hou ik van alles wat ermee te maken heeft! De ultieme droom is om ooit nog een eigen paard te kunnen houden.
But first things first, as they say.

Net mijn derde Modifast Intensive bestelling geplaatst, zodat ik weer een poosje gerust verder kan. Deze keer nog enkel de chocolade smaak, pudding en shake. Ik hoop echt tegen Kertsmis mijn stabilisatie gewicht van 58kg te hebben bereikt, zodat ik kan beginnen opbouwen. Oh ja, Tally'tje laat zich door een misselijke opmerking van een onbelangerijk individu niet van de wijs brengen hoor Ik heb mijn doelen gesteld en ik zal ze bereiken ook! De enige die hierin meespraak heeft is lief. Als hij op een gegeven moment vindt dat het wel welletjes is geweest, dan moet ik daar wel rekening mee houden. Maar gezien het feit dat ik er nu toch wel vrij dichtbij mijn doel ben, is de kans daarop gering.

Ik moet zeggen dat ik best wel blij ben met de manier waarop hij me hierin mijn gang laat gaan. Ik bedoel, in eerste instantie moest ik voor hém ook helemaal niet afslanken, hij hield van me zoals ik was. Al zag hij natuurlijk wel, dat ik me niet echt gelukkig voelde met hoe ik was. Toen ik dan met Modifast Intensive begon, was dat voor hem ook geen enkel probleem. In het begin probeerde hij me zelfs te ontzien, door zelf te willen koken (doet hij graag) of de 'verleidelijke' dingen zoveel mogelijk te vermijden.

Maar dat hoefde niet voor mij, hell in de cafetaria van het werk wordt ik dagdagelijks omringd door pasta's, frieten, croque's enzoverder. Dan kan het me ook niet deren als lief naast mij een pizza of iets dergelijks naar binnen werkt. Het koken doet hij nu nog steeds wat vaker, maar dat is omdat hij dat zelf ook graag doet.

Mij stoort het helemaal niet om een lekkere maaltijd te maken en het gaat me ook niet verleiden. Alleen is het soms wat moelijker omdat ik niet meer kan proeven of de combinaties helemaal juist zijn. Ook ik kook namelijk heel graag en probeer graag nieuwe dingen uit. Nu kan ik enkel afgaan op mijn ervaring en geur-zin, want proeven doe ik echt niet. Maar goed, ik bof toch echt wel dat hij zo meegaand is hierin. Alleen moet ik niet van hem verwachten dat hij iets zou zeggen wanneer ik bevoorbeeld een glas wijn zou vragen, Nee dan opend hij met alle liefde een fles wijn en overhandigd mij een glas.

Of zoals afgelopen maandag, toen we na een fikse wandeling iets gingen drinken en ik voor het naar toilet gaan zei dat ik een Irish Cofee wilde. Toen ik echter terug kwam van het toilet, de bestelling gelukkig nog niet geplaatst, veranderde ik prompt van mening en bestelde dan toch maar een cola light. Waarop je zo op zijn gezicht kon lezen: "van mij mag je hoor, schat ik vind dat je dat best kunt hebben, dat je dat best verdiend hebt" *glimlacht*
Nee, het sterk zijn en het doorzetten van dat moet ik echt zelf doen.

En is dat niet zoals het moet zijn? Per slot van rekening zouden mensen moeten afvallen voor zichzelf. Niet omdat hun partner dat wil, niet omdat hun omgeving dat wilt, maar omdat ze dat zélf willen. Dus wanneer je besluit om af te slanken is het fijn dat je begrepen wordt in wat je doet en op die manier ondersteund, maar je mag niet verwachten dat andere mensen je gaan controleren of zeggen wat je wél of niet mag. Het moet echt van jezelf komen, jij moet het echt zelf willen, voor jezelf!

Oooh en ik? Ik WIL en ik ZAL! Nog 7.4kg Gemeen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 nov 2010 8:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou moe....ik had best nog een tijdje in mijn bedje kunnen blijven liggen vanochtend. Ik moet zeggen dat ik toch last heb met het veranderen van het uur. Daardoor slaap ik minder goed en heb ik merk ik het meer wanneer lief zijn nachtelijke boompjes aan het doorzagen is. Gelukkig is het vrijdag vandaag, dus dat betekent morgen toch wel wat langer mogen blijven liggen.

Gisteren het razend druk gehad en daarenboven was er ook nog eens een serieus ongeluk gebeurt op de autosnelweg. Gevolg: Ik was pas na 19u00 thuis. Snel snel een pakje zelg gemaakte broccolisoep uit de vriezer gehaald , pudding in de vriezer gezet en iets gedronken. Toch wel iets teveel van het goede wanneer je voor 6 uur 's ochtends thuis vertrekt en pas na 19u thuis komt. Maar goed, gelukkig is dat niet elke dag het geval.

Vandaag kan ik hopelijk op tijd vertrekken, zodat ik op mijn trainer kan kruipen, of, hey misschien haal ik Billy's Bootcamp ook weer eens boven water...ja, laat ik dat vanavond eens doen. Is weer eens wat anders and my abs can use a workout Morgen zal ik waarschijnlijk niet of slechts heel kort aanwezig kunnen zijn, omdat we naar de begrafenis van onze vriend moeten. Bij deze wens ik jullie echter een fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2010 11:35    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Heey!

Bedant dat je even in mn boekje langskwam!

Ik zat ook nog met een vraag namelijk
mag i iets van gekookte broccoli of bouilliion?
Mij is dat niet helemaal duidelijk.....

Heb de chocolademodifast gekocht maar vind deze niet echt lekker, ga zo eens casislight kopen want dat ws een tip van de modifastpagina om het hiermee aan te maken ipv water. Weggooien is ook zonde.

Heel veel succes bij de uitvaart morgen!
Sterkte

liefs Jill.

ps heb e al succes fotos? ben heeeeel erg benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2010 17:07    

Reageer met quote
Goodmorning!

Hoe was de uitvaart? Ik denk dat je een heel zware dag hebt gehad.....Hoop dat je dit verlies ergens een plaatsje kunt gaan geven in de komende tijd. Nogmaals heel veel sterkte.

Vandaag mijn 3e dag en ik vind het heel erg zwaar
Heb ook vannacht wat komkommer genomen.

Maar zit met een aantal vragen, heb ze in mn dagboekje gesteld,
zou je aub bij gelegenheid even willen kijken daar?

T gaat me meer erom wat mag ik bij modifast intensive eten? welke groenten? en is het een eiwitdieet, of gewoon een caloriebeperker?

Ik hoop dat je even tijd voor me hebt
Alvast bedankt

liefs Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 8:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo het is weer maandag...Het is een druk en emotioneel weekend geweest. We hebben onze laatste groet aan onze vriend gebracht en ik heb heel wat zakdoekjes vol gesnoten. Na de dienst een bezoek gebracht aan liefs ouders en daarna weer naar huis, waar we beiden uitgeput in ons mandje zijn gevallen.

Gisteren dan de dag doorgebracht bij mijn moeder, just us girls. Vermits mijn moeder internationaal vrachtwagenchauffeur is zien we elkaar niet zo vaak. Ze belde me zaterdag of ik niet wilde afkomen op zondag. A bit short notice, maar ik moest haar nog geruststellen met een présence reéle vanwege die vuilspuierij van mijn ex...

Maar ze vond me er goed uitzien en was trots op me . Dus ook dat zit weer helemaal snor. Ze had nog een trois pieces liggen, die ze zelf zelden of nooit aandoet. Vermits we een tijdje geleden op dezelfde maat waren gekomen zei ze: "pas dat eens, het ligt daar op de zetel" Dus ik pas het, best wel een mooi ensemble, maar nu was het toch te groot. Tja...pech gehad.

Het wordt dringend tijd dat ik mijn doel eindelijk ga bereiken, want ik heb bijna niets meer dat nog echt goed zit. Gisteren via een on-line orderbedrijf toch maar een jeans besteld en een paar truitjes/topjes om de komende weken nog te kunnen overbruggen. 'k Ben benieuwd... Ondertussen is trouwens mijn derde bestelling Modifast Intensive, die ik donderdag had geplaatst ook al afgeleverd. Toch echt wel een goede service bij Slankelijn.nl .

Vanavond ga ik proberen het lopen weer op te pakken, aan Billy ben ik nog steeds niet toegekomen. Maar dat komt nog wel. In elk geval zal het snel weer woensdag zijn en dan kan ik weer gaan paardrijden

Hele fijne maandag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2010 7:44    

Reageer met quote
Heey heey

Klinkt als een heftig weekend! Ik hoop dat t verlies en verdriet met de tijd een plekje kan krijgen....veel sterkte gewenst....

Bedankt nog voor je reactie in mn modifast boekje.

Vandaag is om een of andere reden de knop omgegaan ( nadat ik t weekend heb gezondigd) en ik heb ook niet echt gezondigd.

Nu had ik vanochtend totaal geen honger
dus heb om 13.30 u pas mn eerste modifastpudding chocola op.

Vervolgens heb ik daarnet 500 gr gekookte broccoli op ( zonder vet enz) en nu zit ik weer zo vol dat ik dus geen zin heb in modifast. Tsja.....

Nu denk ik niet dat dit slecht is om af te vallen
Maar ik hoop dat ik morgen gewoon wel 3x de modifast neem.

Ik vind het wel fijn dat ik iets van broccoli mag.
Weet jij trouwens of alle groenten mogen? ( gekookt zonder vet)

Eet jij nog dingen bij t dieet? of alleen modifast en ook geen groente of boullion?

Als ik teveel vraag moet je t maar zeggen haha
maar je bent echt zo'n voorbeeld voor me.....
wil nog 10 kg kwijt. Dan ben ik tevreden. Voor mij hoeft mn gewicht niet in de 50 kilo te zijn. Met ergens tssen de 65-67 ben ik tevreden, zodat ik teminste dan nog iets kan nemen en niet mn hele leven hoef te hongeren.

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2010 17:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Hmmmm, not sure what to think of it...mijn 21ste week Modifast Intensive afgesloten met +0.5kg. Vergeleken met de Santa week resultaten is het zelfs +0.9kg. Niet echt schitterend. Maar goed, er zit niks anders op dan door te zetten, dus neus in de wind, borst vooruit en keep on sailing honey!

Gisterenavond wel de loopschoenen aangetrokken, maar ipv naar buiten te gaan Billy's Basic Bootcamp opgezet. Getver, ik was vergeten hoe intens zijn trainingsessies zijn. Sommige oefeningen kon ik niet tot op het einde volhouden, de rubber bands heb ik opzij gelegd...Tja, blijkbaar is mijn conditie toch echt niet meer wat het geweest is. En dan het opdrukken...pompen, zoals we dat hier in België noemen. Ik kan het met de best wil van de wereld niet! Ik probeer wel hoor, maar ik vind het vreselijk moeilijk.

Maar goed, ik geef niet op en ben nu van plan om elke week toch minstens één keer bij Billy langs te gaan, naargelang de weersomstandigheden. Kwestie van andere spiergroepen te trainen. Op die manier heb ik toch wel een mooie all-round training-schema opgebouwd, niet? Lopen, paardrijden en Billy's Bootcamp. Ik moet er in elk geval weer flink tegenaan gaan gaan, wil ik die laatste obtstakels uit de weg kunnen ruimen.

Best wel vervelend dat het zo naar het einde toe aan het slabakken is geslagen. Misschien wel logisch and what not, maar het blijft vervelend!

But as I said, we will persevere!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 09 nov 2010 7:58    

Reageer met quote
Heey heey meissie

Bedankt voor je coaching!

+0,5 kg komt misschien wel doordat je spieren hebt gekweekt, of maandelijks probleem............
je zal zien dat t er volgende week weer vanaf is.

Bij mij schommelde de weegschaal tussen 76,5 en 77
vorige week stond ik op 78,2 toen ik ging wegen....
maar ik heb niet corrrect gewogen aangezien ik al had gegeten.

Ik heb om 5 uur ontbeten ( moest vroeg eruit) met modifast choco, om 11u beetje broccoli en om 12u wederom modifast choco. Vind het wel een lang vooruitzicht nu, maar ga t volhouden en ingaande morgen niks anders meer. Als ik me dinsdag ga wegen ( mn vaste weegdag) dan wil ik gewoon resultaat zien. One way or the other
Ben wel blij dat ik weer een beetje in het regime zit. Maar vergeleken bij jou ben ik nog nergens hihihi

Wat is dat eigenlijk biilly's bootcamp?
ik ken het niet.

Enne, vroeger deed ik ook veel paardrijden
En zou t oo graag weer oppakken met 1x per wee les.
I mag t van mezelf zodra ik op 70 zit

Nou zet uhm op!

groetjessssssss!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 nov 2010 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Romaantje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hai Talantha,

Heftig weekend was dit voor jullie. Hopelijk kunnen jullie het allemaal een plaatsje geven.

Balen dat je deze week op plus 0,5 eindigde. Soms is het lichaam moeilijk te begrijpen. Vanuit mijn eigen ervaring weet ik nog dat mijn lichaam ook zelf op een gegeven moment ging stabiliseren. Bij mij was dit rond de 63 kilo. Ik was toen nog steeds aan de modifast, maar het gewicht daalde niet meer. Ik had toen echt het idee dat mijn lijf zelf aan gaf dat het genoeg was zo, dat dit mijn 'ideale' gewicht was. Ik wil je hiermee niet ontmoedigen natuurlijk, want waarschijnlijk is dit nog niet aan de hand. Uiteindelijk heb ik ooit nog wel iets lichter gewogen in een zomer waar ik keihard werkte en mezelf uithongerde, zo rond de 59 kilo, maar later, met een normaal gezond voedingspatroon, stabiliseerde mijn gewicht weer als vanzelf naar die 63 kilo.

Maar goed, voor nu willen we dat natuurlijk nog niet horen! En ga je er nog lekker tegenaan tot dat je je streef bereikt hebt, dat gaat je zeker lukken! Stoer dat je Billy er bij hebt gepakt! Ik heb de handdoek maar in de ring gegooid wat sporten betreft. Nu ik weer 3 dagen aan het werk ben, fiets ik op die dagen 2 keer 25 minuten. Dat vind ik voor nu wel even oke.

Hier gaat het lekker met het normaal en gezond eten. Dit weekend waren lief en ik 8 jaar samen en zijn we lekker wijntjes wezen drinken in de wijnbar en chocolade en andere verleidingen. Maar maandag was mijn gewicht 66,1. Prima voor hoe ik gegeten had. Nu gewoon weer lekker gezond bezig en dan zien wel wel weer wat er met het gewicht gebeurd!

Fijne dag,

Groet Romaantje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 nov 2010 13:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Graag gedaan, Jilly blij dat je je Modifast-weg gevonden hebt Lach Billy's Bootcamp is een Fitness-workout gebaseerd dvd, beetje anders als alle anderen. Zoek maar eens op op het internet.

Hey Romaantje, het was inderdaad een heftig weekend, maar we hebben het een plaatsje kunnen geven.

Die 0.5kg was inderdaad niet zo fijn om te zien. Langs de andere kant mag ik ook niet klagen, 66kg is een mooi gewicht. Het is nu een kwestie van doorzetten en meer lichaamsbeweging in te voegen. Door het probleem met mijn rug en later mijn voet is het loop-programma niet zo lekker van start gegaan als ik had gehoopt.

Gelukkig heb ik geen rugklachten meer en is mijn voet ook goed vooruit gegaan. Ik ga deze week , als het weer het toelaat nog eens proberen om les 7 te lopen, gaat het niet dan Billy heel vaak op het scherm te zien zijn denk ik.

Proficiat met je 8 jarig samenzijn trouwens! Dat moet inderdaad gevierd worden en dan hoef je je echt niet druk te maken over een glaasje wijn en andere verleidingen. Wel fijn als je merkt dat je weegschaal je dan toch nog gunstig gezind blijft!

Hele fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2010 18:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 14 van 55