Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Nope, me either!!!

Gisteren was het super gezellig in Antwerpen! Eén van de collega's was verjaard en de ene fles cava na de andere werd besteld. Maar ik heb me keurig netjes aan de spa rood gehouden en vermits het eten pas later op de avond voorzien was en er enkel tapa's op tafel stonden, kon ik met 1 zwarte olijf en 1 groene olijf wegkomen. Met andere woorden, ik heb dit sociale event goed doorstaan!

Morgen trekken we dan naar mijn partners ouders, waar het ook altijd gezellig vertoeven is. Dit is de tweede keer sinds ik met Modifast begonnen ben en ze weten dat het me inderdaad menens is, dat ik echt niets meer aanvaard, buiten misschien een stukje komkommer, zure augurk of sla. De ellelange opsommingen van : 'en wil ze misschien niet dit', 'of dat', 'of misschien mag zo wel' zijn deze keer iets korter geworden . In elk geval : het zijn schatten van mensen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2010 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Fijn zulke begrijpende "schoon"ouders...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2010 15:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yup, ik bof maar! Heel fijn weekend gewenst! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 jul 2010 13:32    

Reageer met quote
Zellufdu...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 jul 2010 18:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Brrrr, 't is toch fris vandaag...moeder natuur heeft ondertussen haar maandelijkse cadeautje afgegeven, misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft. Gisteren is alles prima verlopen, toch wel veel gewandeld met de hondjes en gezellig buiten gezeten op het terras.

Als het vandaag wat droog blijft kunnen we nog een beetje verder werken in de tuin. Het overblijvende stukje vrijmaken van graspollen en er gehakseld hout op smijten. Een uitgebloeide struik uitsteken en ergens anders planten, twee andere struiken en nog 1 klein boompje uitsteken en ook verplanten en dan de druivelaar verder opbinden. Verder de stukjes gras spuiten die de vorige sukkelaar vergeten was en oh ja, de laatste appelboom moeten we ook omleggen omdat die blijkbaar ook ziek is. Al denk ik niet dat dat voor vandaag gaat zijn.

Verder kijk ik stilaan uit naar mijn afspraak bij de diëtiste op dinsdag. De resultaten tot hiertoe zijn niet slecht, zeker niet van week 5. Maar ik vind ze wel een beetje onregelmatig en ik ben benieuwd wat zij daar van vindt. Ik ga in elk geval door tot ik mijn doel bereikt hebt. Dat staat in elk geval al vast.

Zo, ik ga me stilaan omkleden, taske koffie drinken en er weer invliegen!

Fijne zondag,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2010 8:47    

Reageer met quote
Hier ook in de tuin gewerkt. Goed voor de spieren/energie verbranding Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2010 14:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren dan toch nog wat kunnen werken in de tuin. De taxusbomen zijn nu allemaal onkruid- en bramenvrij gemaakt en mooi omringd door gehakseld hout. Verder hebben we de resterende stukken gras en heruitgekomen onkruid nog gespoten. Gelukkig zijn er daarna maar een paar druppels gevallen, dus zou het binnen een paar dagen toch te zien moeten zijn. Rest ons nog een klein stukje grasvrij te maken, wanneer het afgestorven is, daar de resten van het gehakseld hout op te leggen en nog eens door de tuin lopen om de te grote takjes op te pakken, waarna we de brandstapel in lichterlaaie kunnen zetten. Half augustus vangen de gazonaanleg-werken dan eindelijk aan Lach

Daarna hebben we even de foto's bekeken die mijn partner eergisteren had getrokken en daar waar ik voordien een fijn gevoel had over het feit dat ik weer in te kleine dingen kon en merkte dat broeken te groot werden, zo was dat gevoel ook meteen weer weg toen ik de foto's zag...ik had gedacht dat ik er toch al wel veel beter uit zag, zo dicht tegen de 80kg aan... Ik was echter bitter teleurgesteld door wat ik op de foto's zag en heb zelfs een paar traantjes gelaten.

Nu begrijp ik waarom ik eigenlijk nog niet veel reactie heb gekregen van mensen rondom mij, ondanks het feit dat ik toch al 14kg kwijt ben (buiten mijn partner dan). Het is in zijn geheel nog niet echt te zien. Mijn gezicht is nog hetzelfde, en het gewichtsverlies is heel gelijkmatig verdeeld, wat op zich ook heel positief is.

Verdrietig ben ik nu nu niet meer, maar mijn verbetenheid om mijn doel te behalen is nog groter geworden. Het is in elk geval een extra stimulans om door te gaan en een herconfirmatie dat het geen overdreven plan was om 39.9kg te moeten gaan afvallen.

Ik wens jullie allemaal een succesvolle week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 7:01    
Vrouw Weeggegevens   lientjen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast (WW)

Reageer met quote
Hej meid! je niet laten ontmoedigen hoor! Je zal zien, je kan op een bepaald moment 'slechts' 5kg afvallen en er dan zo slank uitzien dat iedereen het meteen ziet!

Ik had dat jaren geleden ook,ik was toen 25kg kwijt maar kreeg pas reactie na de zomer toen er eigenlijk maar 5kg meer afwas!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 7:04    

Reageer met quote
Talantha, waarom wil je een BMI van 20 hebben? Weet je zeker dat je eruit wilt zien als een tiener? Dat hoeft toch niet meer op jouw leeftijd. Is het haalbaar is ook nog de vraag. Ik denk dat je mooier zult zijn als je ongeveer 65 kilo weegt.
En, natuurlijk is het leuk als je reacties van je omgeving krijgt, maar doe het het niet gewoon voor jezelf? Om gezond te zijn, om je goed te voelen, om leuke kleding aan te kunnen...
Wees milder voor jezelf!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 7:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ Lientjen: Dank je wel voor je lieve reactie. Ik laat me niet ontmoedigen hoor Lach en om de reacties doe ik het ook niet.
Het viel me alleen op dat mensen er niets over zeiden, terwijl dat er over weer andere mensen weer wel opmerkingen kwamen (wel terwijl ze erbij waren, he). Bij het zien van mijn foto's snapte ik ineens hoe het kwam. Het totale plaatje is nog niet zoveel veranderd.

@Odette: Zoals hierboven al gemeld, doe ik het ook helemaal niet om de reactie van andere mensen. Mijn ventje vind bevoorbeeld dat ik er super uitzie en ik hoefde voor hem absoluut niet af te vallen. Nee, dit doe ik uitsluitend voor mezelf, omdat ik van mezelf vond (en vind) dat ik er helemaal niet meer mooi uitzie.

Ik wil niet persé voor die BMI van 20 gaan, hoor. 58kg is mijn stabilisatiegewicht. Mijn diëtiste heeft me gewaarschuwd dat wanneer ik stop met Modifast rekening moet houden met een paar kilo gewichtstoename. Daarom wil ik tot 58kg gaan, beginnen stabiliseren en opbouwen en hoop te eindigen met een gezonde manier van eten, met een goed werkend metabolisme en mijn ideaal gewicht van 63kg Lach

Wel goed dat het je is opgevallen en je ervoor wilde waarschuwen! Maar zoals je ziet delen we dezelfde mening ohhh Bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 8:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 2 van 55