Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Zo, vanmorgen heerlijk een uurtje gespind. Lekker gedouched en dan zo naar mijn dochtertje, helpen bij de lunch. Ik ga pas daarna eten, dan kom ik hopelijk de middag goed door. Nu een lekker bakkie thee drinken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jan 2012 11:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag drie uur sporten! Heerlijk hoor, heb er heel veel zin in. Ik heb uitgerekend dat ik dan ruim 1700 kcal ga verbranden.O, ik hoop zo dat ik morgen bijna onder de 80 zit...al zat dat misschien wel wishfull thinking zijn, ha ha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jan 2012 9:28    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Is 't gelukt? Erg blij

3 uur sporten???? jeetje.........hoe hou je het vol!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2012 10:02    

Reageer met quote
Is 't gelukt? Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jan 2012 10:02    

Reageer met quote
Is 't gelukt? Erg blij

Naar boven
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, het is gelukt, maar ik was echt kapot daarna. Dat voel je niet meteen, want dan zit je in een rush, maar een paar uurtjes later lag ik languit op de bank suf voor me uit te staren.

En Nee, ben er niet eens van afgevallen. Snap er niets van...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2012 9:04    

Reageer met quote
zo gezond lijkt t me eigenlijk ook niet........
Je lichaam moet dan zo idioot hard werken, ik snap wel dat je zo moe bent hoor.

Ach dat afvallen komt vanzelf. Het loopt nu eenmaal niet exact in een vloeiende dalende lijn. De ene keer iets meer de andere keer iets minder en soms sta je even stil. SOms hou je ook vocht vast.

Succes weer! het gaat helemaal goedkomen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2012 10:44    
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Jeetje 3 uur sporten ,ik hou 1 uurtje vol ha ha,ik word ook zo moe en ben dan helemaal op.Zeker als ik nachtdienst heb ,nou dan sport ik helemaal niet.
Maar goed ben ook geen stilzitter,altijd bizzy,komt wel goed
Maar jij bent goed bezig zeg en komt die 7 al in beeld ?

groetjes Jo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2012 14:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou Jilly en Jo, ik ga dat niet nogmaals doen hoor, drie uur achter elkaar. Oke, er zat een uur pauze tussen het tweede en derde uur en in dat derde uur was maar een half uur fanatiek sporten, maar toch...Het was toch iets teveel van het goede. Twee uur achter elkaar vind ik heerlijk. Heb dan het idee dat ik echt wat gedaan heb.

Lijntechnisch gaat het niet zo goed met mij. Ik snoep veels te veel en daardoor ben ik weer iets aangekomen deze week. Ik heb besloten dat ik (tijdelijk) even mijn dieet parkeer en mij ga concentreren op gezond eten. In mijn geval betekent dit dat ik geen tarwe eet, want daar kan ik niet tegen. Ik eet twee sneetjes speltbrood per dag, meer niet. En geen melkproducten, want ik weet bijna zeker dat ik niet tegen melkeiwit kan. Ik heb de laatste tijd zo'n buikpijn en heb hele vieze gasontwikkeling (ha ha, wil het woord scheten eigenlijk niet gebruiken Schaam Schaam ), dus ik laat de melk etc voorlopig even staan. Dit betekent meteen dat ik ook niet met het hipprodieet verder kan, aangezien er veel lactose in dat dieet zit. even pauze in mijn dieet vind ik wel fijn, al betekent dit niet een pauze in mijn afvalrace hoor. Ik heb mij alleen neergelegd bij het tempo waarin ik afval. Een pondje per week vind ik momenteel meer dan genoeg, als ik mij hierdoor iets beter ga voelen. Ik voel mij al tijden niet zo lekker, dit was één van de redenen dat ik ook af wilde vallen. Maar ondanks dat ik al veel kwijt ben, voel ik mij van binnen niet zo lekker. Komt er ook nog bij dat ik veel haar verlies, toch een teken dat het niet zo goed met mij gaat...

Ik verheug me op vanmiddag. Dan ga ik een appel eten. Erg blij Dat heb ik al ruim een half jaar niet gegeten! Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 feb 2012 12:24    

Reageer met quote
Heey Swinta,

Stabiliseren naar gezonde voeding is niets mis mee hoor.
Dat is immers ook de realiteit, want niemand zal zn hele leven aan de maaltijdvervangers kunnen blijven. Dus wat dat betreft een goeie keuze. Als je maar opblijft letten, maar daar ben je je terdege van bewust zoals ik je verhaal lees.

Ik heb trouwens hetzelfde als jij, ik kan ook niet tegen brood en melk. Ook niet tegen rijst aardappels of pasta. Als ik het eet is het in kleine hoeveelheden en vaak toch gevolgd door grote spijt. Dan voel ik me van binnen ook niet lekker, inderdaad winderig, opgeblazen en een gevoel alsof mn darmen in de knoop liggen met een snijdend gevoel in de onderbuik. Heel erg irritant. Het is een lactose en glutenintolarantie. Goed dat je naar je lijf luistert!

Past je kleding eigenlijk nog?

heel veel succes weer en de groetjes van mij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 feb 2012 14:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 10 van 15