Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
En ik maar denken dat Modifast een eiwitdieet was, ha ha. Maar toch ben ik in ketose (althans, dat was twee dagen geleden hoor), komt misschien omdat je toch minder koolhydraten dan normaal gesproken binnen krijgt?

Vandaag er weer hard tegenaan. Alle oliebollen zijn weer op en ook alle andere lekkere hapjes. Ik vind dat de kinderen ook niet meer zoveel hoeven te snoepen, dus we gaan met z'n allen weer gezond verder!
Ik ben trots op mezelf, want het afgelopen jaar ben ik 24 kilo afgevallen. Ik had dit aan het begin van vorig jaar echt niet geloofd, maar het is toch echt zo! Erg blij Dit jaar de resterende 21 kilo eraf werken (hé, ik ben over de helft!)

Straks naar de sportschool voor een les bodypump en daarna weer snel aan mijn huiswerk. Ik heb nog een boel te doen!

ontbijt: chocoladepudding
lunch: caramelpudding
diner: chocoladepudding

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2012 8:24    
Vrouw   vrouwtje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Dag swinta,

Even een berichtje in je dagboek.
Ik vind het echt super knap van je hoe je aan het dieten bent. Nog maar net het nieuwjaar in en nu alweer aan de gezonde shakes/puddings...goed van je hoor.

En een topprestatie dat je 24 kilo bent afgevallen, nu nog die 21 maar dat gaat jou zeker lukken.

Ik moet ook nog een 18.5 kilo afvallen. Was eerst iets minder, maar goed...feestdagen allemaal hè Schaam Schaam

Zet hem op, en nog een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes vrouwtje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2012 11:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Vrouwtje, wat leuk dat je langs bent gekomen. Gezond wil ik die shakes niet noemen hoor, het is toch erg weinig kcal. Maar omdat ik graag snel af wil vallen, heb ik het er voor over. Ik heb gemerkt dat langszaam niet zo goed gaat bij mij. Mijn oude eetpatroon heb ik nog niet verleerd en als ik iets lekkers neem, ga ik meteen helemaal los. Het is niet een paar dropjes, maar de hele zak. Gelukkig kan ik het nu beter handelen en heb ik sporadisch een vreetbui.

Nu dus strak aan mijn afvalplan. Ik wil echt met modifast het einde van mijn afvalrace behalen. Ik heb nu echt honger en ga straks macaroni maken, maar ja, dat mag ik niet. Wel heb ik niet gesnoept, echt helemaal niets naast mijn puddingen. Dat vind ik wel stoer van mezelf, ha ha. Ben benieuwd of dat te zien zal zijn, morgen op de weegschaal! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2012 16:31    
Onbekend Weeggegevens   Heleen1964
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: modifast intensive

Reageer met quote
Hallo Swinta,

Leuk dat je hebt gereageerd in mijn dagboekje.
Medelijners die elkaar steunen is denk ik een extra stimulans.
Heb je hele verhaal gelezen, knap hoor al die kilo's.
Vorig jaar ben ik ook behoorlijk afgevallen, maar helaas weer teveel erbij.

Ik heb de vorige keer ook veel bananenshakes gedronken, ik vind die smaak erg lekker. Erg blij
Of deze meer of minder vult weet ik eigenlijk niet, 's avonds neem ik een pudding, en ik zie dat jij 3 maal pudding neemt, ik ga het in de gaten houden, misschien is 3 maal pudding inderdaad meer "vulling"

Wat zul jij je trouwens ongelooflijk lekker voelen nu, en moet je nagaan hoe dat gevoel wordt als de resterende kilo's ook weg zijn.

Ik ga je volgen, samen moet dit lukken toch?

Sterkte verder, succes en tot morgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2012 21:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Heleen, de bananenshake vind ik ook erg lekker, maar het is zo op. Drie slokken en weg is het. Ik denk dat ik de volgende shake met wat meer water ga maken, want het is evengoed romig. De pudding is echt lekker stevig (ik doe hem even in de vriezer) en vult behoorlijk.

ja, het voelt heerlijk nu ik al zoveel gewicht kwijt ben. Ik voel me nu al een stuk slanker, heb slanke handen en onderarmen (dat is echt een verschil hoor, ik hem hele dunne polsjes, ha ha) en mijn gezicht en nek is ook behoorlijk slanker. Ik krijg ook veel complimentjes, want het is goed te zien nu.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vandaag stond ik op de weegschaal en ik moet nog maar een pond om onder de 80 te komen. Maar wat helemaal super is, is dat ik 'gewoon' overgewicht heb en geen obesitas! Erg blij Mijn BMI is onder de 30 gekomen vandaag! O, wat heerlijk zeg. Geeft mij weer een nieuwe boost om door te zetten, ha ha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2012 10:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer lekker twee uurtjes gesport. Dat heb ik echt gemist, vind het zo heerlijk die twee uur achter elkaar.
Ik heb vandaag twee puddingen op en voel me nu wel vol genoeg. Ik ga zo een kop thee maken en dan weer aan mijn huiswerk. (heb ik echt geen zin in....) Ik hoop dat ik vandaag strak kan houden aan mijn dieet. De afgelopen dagen lukte dat niet zo erg goed. Eerst die bak thee maar eens!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 14:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb besloten dat ik ga overstappen op de hippromaaltijden. Ik heb zo'n last van mijn buik en laat vreselijk stinkende winden (sorry hoor) van modifast. Ik heb net een nieuwe bestelling gedaan bij hippro. Als dat binnenkomt, stap ik meteen over. Ook al is het een dure manier om af te vallen, dit werkt voor mij en hier voel ik mij goed bij. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 20:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen weer twee uurtjes gesport, spinning en pump. Heerlijk!

Vandaag weer begonnen met het hipprodieet. Ik voel me nu veel beter dan de afgelopen twee weken. Mijn buik doet geen pijn meer, heb geen opgeblazen gevoel van ander eten en zit gewoon beter in mijn vel. Ik ga straks mijn twee koekjes eten, heb dan helemaal het gevoel dat ik zondig, maar hoort bij het dieet.

ontbijt: banaanpudding
lunch: twee sneetjes toast met slankiekaas/kipfilet
tussendoor: twee koekjes (hipproverantwoord!!)
avondeten: chili con carne met sperziebonen en komkommer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2012 14:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond heb ik, in plaats van mijn maaltijdvervanger chili, een gehaktbal gegeten. Ook lekker hoor en mag binnen mijn dieet.
Ik vind het wel moeilijk weer om mij strak aan het dieet te houden. Ik lees dat in meer boekjes, ben dus de enige niet.

Vandaag dus weer de chili, maar sperzieboontjes zijn op, alleen met komkommer dus!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 15:23    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Goed dat je je lekkerder in je vel voelt!

Ik vind het ook al zo moeilijk vol te houden. Moeten 3 kg vanaf en het liefst heeeeeel snel want heb volgende week vrijdag een bruiloft. Die kgs maken nét het verschil tussen 36 en 38 dus nu flink aan het water en groenten Verward Lachen

Hopelijk mag je nu snel de magische 8 in ruilen voor een 7.

Succes weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 15:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 8 van 15