Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Gisteren een hele drukke dag gehad, maar wel leuk. Taart viel in goede aarde, al was het cadeautje belangrijker voor mijn nichtje dan de taart, ha ha.

Vanmorgen bodycombat en pump gedaan. Was weer heftig, poehee. Op het einde kon ik bijna niets meer tillen, hoop dat ik morgen niet veel spierpijn heb.

Menu:
cruesli met kwart
spaghetti met komkommersalade
koekje
toast met smeerkaas en pesto

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 sep 2011 12:36    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
De 8 komt inzicht.....heerlijk gevoel toch?
succes en ik blijf je volgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 sep 2011 13:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren kwam ik er opeens achter dat ik niet genoeg producten meer heb. Help!! Nu heb ik nog 1 pakje toast, die bewaar ik voor morgen op school. Warme maaltijden heb ik nog genoeg en voor mijn ontbijt heb ik nog voor twee keer. Tussendoortjes zijn op, dus dat wordt vanavond een gevuld eitje (hoe erg is dat nu weer Yes! (nederlands= ha ha) Eigenlijk wil ik dat niet doen, maar nood breekt wet en dan is een eitje het minst erg. Staat trouwens ook op hun website, bij de tussendoortjes, dusseh...
Laten we hopen dat morgen mijn bestelling wordt bezorgd (tot nu toe is dat wel steeds gebeurd, lekker snel!) en anders woensdagochtend ofzo.
Voor vanavond ben ik een soepje aan het maken. 1 bouillonblokje mag ik hebben met wat champignons en spinazie. Staat nu te pruttelen, als het klaar is dan door de blender. Heerlijk. Als toe neem ik dan een schaaltje yoghurt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2011 17:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, net een nieuwe profielfoto geplaatst. Ik vind deze iets mooier. Niet alleen ben ik hier wat slanker, maar ik heb hier ook maku-up op. Die andere was vlug gemaakt vlak voordat ik ging sporten (ik sport NIET met make-up op. Dat vind ik echt stom. Als je na je werk gaat sporten, vind ik het anders. Maar 's morgens vroeg eerst jezelf opmaken om daarna naar de sportschool te gaan, vind ik maar raar. Maar goed, ik heb weer andere onhebbelijkheden...)

Zaterdag vroegen mijn buren aan mij of ik niet eens lekkere trek had. Op dat moment stond de frituur aan om patatjes te bakken. Op dat moment had ik het echt even moeilijk, mijn familie aan de patat met frikandel en ik zat te kauwen op een stukkie toast. Maar na de maaltijd was ik voldaan, mijn kinderen voldaan en tijdens het afwassen bedacht ik me: heb ik die patat nu echt gemist? Nee, was het antwoord.
Kijk, begin ik het toch echt te leren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2011 18:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een drukke dag gehad op mijn werk. Vandaag moet ik veel doen aan mijn schoolopdrachten. Ik zit nu aan mijn warme eten. Eigenlijk te laat, maar had mijn koekje gegeten na het sporten (ong. 12 uur) en had dus geen honger. Maar moet nu toch gaan eten, want om half 6 moet ik de deur weer uit.

Maandag toch het eitje niet genomen. Ik had geen trek, hoe goed is dat? ohhh
En gisteren is mijn pakketje binnengekomen.Kan weer lekker gaan eten, ha ha.

menu:
ontbijt: banaanpudding
Tussendoor: koekjes
Lunch: chili met verse boontjes en komkommer
Avondeten: toast met smeerkaas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011 13:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ging het sporten van het weekend niet zo goed, vandaag ging het iets beter. Ik had eigenlijk geen zin om na het uurtje bodyjam ook nog te gaan pumpen, maar ben blij dat ik dat toch gedaan heb. (heb eigenlijk helemaal geen zin in vandaag. wil gewoon lekker niets doen, maar helaas, dat kan niet).
Straks even douchen, daarna mijn koekje eten en kopje thee doen. Dochter ophalen van school en vanmiddag aan mijn huiswerk. Vanavond weer naar school (heb ik ook geen zin in...) Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 okt 2011 10:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen weekend was ik helemaal niet lekker. Het begon in Ikea op zaterdag. De hele tijd niezen en snotteren. 's Avonds kreeg ik het koud en ja hoor, nog meer genies en gesnotter. Zondagochtend positief opgestaan en mijn sportkleren aangedaan, maar Nee hoor, door al dat gesnotter en genies kreeg ik het ook nog benauwd. Dan maar een dagje niet sporten. (en zaterdag had ik ook al niet gesport, snif) Vanmorgen had ik dus niet het idee dat er wat af zou zijn. Mede omdat ik zaterdag mij niet helemaal aan mij dieet had gehouden. Dochterlief wilde niet haar patatjes en balletjes opeten (bij ikea), dus ik had haar helft opgegeten. Zelf had ik een tomatensoepje genomen (wauw, die was echt heel lekker) en een salade zonder dressing.
Ik was dus erg verbaasd dat er toch weer wat af was. Ik weeg nu 88,3 ! Geschokt Het gaat zo goed, ha ha. Heerlijk gewoon!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 10:42    
Vrouw Weeggegevens   el
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hallo Swinta,

Ik kom per ongeluk bij jou boekje terecht en zie heel veel raakvlakken. Daarom kom ik je even succes wensen met je dieet (ik deed eerder sanaslank, dat lijkt erg op jou dieet denk ik) en met je studie. Ik heb ook de deeltijd PABO gedaan en ben nu 4 jaar klaar en sta met veel plezier voor de klas.
Dapper van jou hoor, een opleiding en een zwaar dieet. Want het is zwaar! Bij mij ging het ook super goed, alleen zitten de kilo's er weer bij........Omdat het zo duur is doe ik nu het dr. cohen dieet. Ook low carb. Zijn jou producten ook zo duur? Of is dit een goedkopere variant?
groetjes Ellen

dagboekje-el'
'voor de kerst 10 kilo! eraf'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2011 10:50    
Vrouw Weeggegevens   el
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hallo Swinta,

Ik kwam eens kijken hoe het met jou gaat. Ik zie een klein minnetje, heb je extra dingen gegeten of sta je stil ondanks je zware dieet. Want zwaar is het wel vond ik, alleen die eiwit producten.
En je opleiding? Lig je een beetje op schema? Wat is het veel hé!
Succes met alles en zet 'm op
groetjes Ellen

dagboekje-el'
'voor de kerst 10 kilo! eraf'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 nov 2011 16:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, weer eens even in mijn boekje schrijven, want ik ga nu eindelijk over in een volgende fase: van de hippromaaltijden naar gezond eten zonder koolhydraten (of in ieder geval zo weinig mogelijk). Ik stap over naar het southbeach dieet/gok. Ik moet mij nog goed inlezen in het gokgebeuren, dus ik weet niet of dat wel wat voor mij is. Wel ben ik nu klaar met al die zakjes en vreselijk droge toast. Het was goed om met hippro te starten, maar na ruim drie maanden wil je ook wel eens wat anders. En daarbij komt dat hippro erg duur is, en het geld raakt eens op. Dus nu langzaamaan overstappen op meer groente en eiwit (vis en kip, rood vlees laat ik nog eventjes staan) Snel afvallen hoeft van mij niet meer, het begin is er en als ik een pond per week afval vind ik het ook best. (als er maar wat af gaat!!!)

Menu:
Ontbijt: champignons en een echt eitje! (mmmmmm)
Lunch: hipprotoast met slankiekaas en komkommer
Tussendoor: hipprokoekjes
Diner: hippromaaltijdzakje met groente (welke weet ik nog niet)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 8:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 6 van 15