Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Hele komkommer gegeten met een likje mayonaise (op olijfoliebasis)
Pff, was een moeilijke dag en een moeilijke avond. Gelukkig doorgekomen, met een klein beetje vet extra. In ieder geval geen koolhydraten.

Vandaag ketostix gekocht, worden als het goed is overmorgen bezorgd. Mij benieuwen of ik wel in ketose ben (ivm mijn hongergevoel).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 21:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, er is sinds vorige week donderdag anderhalve kilo af. (eigenlijk 1.8, want ik woog toen eigenlijk 101.3, maar had die drie ons niet meegerekend.)

Straks naar Zumba, leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 aug 2011 6:52    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Hoi Hoi!

Ik kwam je eetboekje per toeval tegen en aangezien ik vorig jaar ook ineens rigoreus het roer omgooide en emotionele eetmomenten voor mezelf moest erkennen ( ik was 97 kg maar ook ooit meer) wilde ik je even heel veel succes wensen !

Zo te zien ben je goed bezig! knap hoor om ook meteen erbij te gaan sporten. Doe je goed!

Hoe smaken de hippro producten? Ooit wilde ik ook een dergerlijk eiwitdieet doen, maar de kosten weerhielden me ervan en toen heb ik gekozen om een tijdje calorieen te tellen, toen heb ik me op modifast gestort en toen overgeswitched naar weightcare omdat t voor mn gevoel wat betaalbaarder was.

Ik ben reuze benieuwd! Succes!
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 aug 2011 7:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jilly, leuk dat je even langs komt. Erg blij

De hipproproducten smaken heel lekker, behalve dan de aardappelpuree. (blegh)
Ik ben al bijna 20 jaar aan het dieëten, dan val ik af en kom weer een heleboel aan. Sinds 15 jaar ben ik niet meer onder de 80 kilo geweest.
Ik vond dat er nu eindelijk iets aan gedaan moest worden. Het werd namelijk steeds erger. Was ik jarenlang vrij stabiel op de 95 kilo, nu zat ik op de 105. Boven de honderd kilo, ik schaam me dood.

Ik heb hippro langs zien komen in een programma van Bridget Maasland: hoe word ik gelukkig. Zij is toen veel afgevallen met dat dieet, maar de kosten vond ik eigenlijk te hoog. Maar omdat ik het moeilijk vind om op andere manieren af te vallen, heb ik drie weken geleden toch besloten om het nu voor eens en altijd goed aan te pakken. DAn maar een duur dieet, het is niet anders.

Het dieet bevalt mij heel goed, aangezien ik ook toast eet tussen de middag en een soort van avondeten. Vanavond eet ik bijv. quiche met broccoli. Ik schat in dat ik over een half jaar klaar ben met dit dieet, dan rustig overstappen naar gezond eten.

Sporten doe ik al een tijdje, maar niet zo intensief. Ik vind sporten heerlijk, dus voor mij is dat geen straf. Ik hoop dat ik dan ook wat strakker in mijn vel kom te zitten, want los vel overal vind ik heel lelijk. (al zal mijn buik niet helemaal strak komen, want na drie kinderen is die behoorlijk uitgerekt, helaas)

Fijn dat jij je streefgewicht hebt bereikt. Goed van je dat je dat ook zo kunt houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 aug 2011 15:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat goehoed! Erg blij Ik kon het niet laten om vanmorgen weer op de weegschaal te staan. Schaam Schaam Maar het resultaat mag er wezen, weer 6 ons eraf, ha ha! Dat motiveert zo enorm dat je zo snel resultaat ziet, heerlijk. Ik moet mijzelf nu beloven om morgenochtend niet op die weegschaal te gaan staan, hoop dat ik mijzelf daar aan kan houden!

Menu'tje van vandaag:
aardbeipudding
toast met slankie en komkommer
twee koekjes
chili met groente en een kleine salade

Vandaag geen sport. Er was alleen bodybalance en dat vind ik niet zo leuk. Morgen wel weer, dan ga ik steppen (als die les niet uitvalt, maar dat zien we dan wel weer)

Ik voel me vandaag heerlijk in mijn lijf!

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2011 9:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Had ik online ketostix besteld, is het adres niet helemaal goed doorgekomen. Grrr, nu wordt dat pakje weer teruggestuurd naar belgië, daar moet dan het goede adres op komen te staan, waarna het weer naar mij gestuurd kan worden. Baal er erg van, want had gehoopt om dat pakje vandaag te kunnen ontvangen.
Nou ja, als ik naar de smaak in mijn mond afga, dan zal het wel goed zitten. Ik wil het ook op die stick zien, even meer zekerheid dat ik in ketose zit. (humeur daalt hier niet van hoor, voel me vandaag blij met mezelf, ha ha)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2011 16:46    
Vrouw Weeggegevens   jilly

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Hoi Hoi

je kan ze ook in de apotheek halen, die ketosticks. Heb ik ook eens ooit gedaan, alleen gebruik ik ze niet.

Ik lees goeie positieve berichten! Goed zo!

Hier loopt t even wat minder gezien het maandelijkse perikel. Bah!
Zodat weer eens achter de rug is wil ik misschien weer tijdelijk even kort aan de modifast. Maar daar moet ik de juist mind-set voor hebben.

FIjn weekend alvast en ik blijf je volgen!

Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2011 11:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kon het (weer) niet laten om vanmorgen op de weegschaal te staan. Met mijn weegschaal (Youw8) kun je namelijk goed in de gaten houden of je vet verliest of niet. Nu verlies ik wel gewicht, maar geen vet, dat wordt juist hoger! Maar dat wil ik niet. Ik vind het zo vreemd, omdat ik mij goed aan het dieet houd.
Ik denk dat ik mijn lepel olie door de salade maar achterwege laat, kijken of dat effect heeft. (aangeraden door de dietist, die lepel olie)

Vanmorgen een steples gedaan. oei, dat was zwaar zeg. Maar ik vind het gevoel na het sporten zo ontzettend lekker. Erg blij Heb ik toch maar weer geflikt, ha ha.

Vandaag ga ik mijn huis eens flink poesten. Ik wil ook nog naar het winkelcentrum, hoop dat het droog blijft. Net wel een paar onweerdonders gehoord, maar vooralsnog geen regen. Duimen jullie met mij mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2011 11:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jilly, alle apothekers in onze stad/dorp hebben die dingen niet. Nu wilde de apotheker ze wel bestellen, dan had ik ze de volgende dag. maar ik was zo eigenwijs om dat zelf te doen. Had ik nu maar via de apotheek gedaan, dan had ik ze al in huis.

Ach ja, die maandelijkse kwaal. Gelukkig is dat alleen maar vocht, moet je denken. Leuk dat je me blijft volgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2011 11:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren was het weer een goede dag. Evenals vandaag. Ik ben vanmiddag naar de hema geweest en albert heijn en was helemaal vergeten een tussendoortje te nemen, ha ha. Ik heb net mijn chili op (lekker), maar ik weet niet of ik nog mijn tussendoortje ga eten. Ik wil 's avonds eigenlijk niet meer eten, dan wen ik daar gewoon al aan.

Menu:
ontbijt: banaandessert
Lunch: toast met slankiekaas (komkommer was helaas op)
Diner: chili met paprika, ui en sperzieboontjes. Komkommerschijfjes met azijn en gezoet met stevia.

Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 aug 2011 16:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 3 van 15