Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Joepie, 1,8 kilo minder aan mijn lichaam. Het gaat de goede kant op! Erg blij

Vandaag komen mijn kids weer thuis. Eindelijk, heb er echt naartoe geleefd. Vandaag dus lekker mijn huis poetsen, zodat ze in een schoon huis thuiskomen. Niet dat het nu zo vies is hier, maar stofzuigen moet gewoon gebeuren.
Als ik zin heb, straks nog een uurtje bodypump doen. Ik zou ook gaan spinnen, maar daar heb ik echt geen zin in.

Nu op naar het volgende groene vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2013 8:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is zo fijn om mijn kinderen weer om me heen te hebben. Het huis is weer gevuld met geluid en ik ben niet meer alleen. Niet dat ik nou zo zielig was in mijn eentje, maar toch voelt dat niet zo fijn. Heerlijk drie weken genieten, ha ha.

Vandaag weer goed doorgekomen, al is de dag nog niet voorbij. Wel vind ik het moeilijk om niet te gaan eten. Straks eten koken, andijvie met spekjes, en dat ruikt zo lekker. Moet maar vaak mijn mantra opzeggen: 'nog 6 maanden...nog 6 maanden ' en daarbij in mijn vet knijpen, ha ha (geintje). Om mij te stimuleren heb ik een afvalkalender gemaakt met de kilo's die ik er nog af wil hebben. Elke kilo die ik moet afvallen heb ik op een blaadje geschreven. Met een touwtje aan elkaar geknoopt. Met elke kilo die ik afval, mag ik dan een blaadje afscheuren. Hoop dat dit mij zal stimuleren...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jul 2013 15:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Moet natuurlijk deze foto zijn:

Ik ben tenslotte alweer een paar kilo's kwijt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jul 2013 15:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week heb ik het toch wel moeilijk hoor. Ik ben heel blij dat mijn kids weer bij mij zijn, maar nu moet ik ook koken 's avonds. En dat ruikt zo lekker, is moeilijk om vanaf te blijven. Ook is er weer snoep in huis en chips, arggg! Nu komt het eropaan om mijzelf aan mijn dieet te houden. Zal straks, na de vakantie, een stuk beter gaan dan nu.

Gisteren te laat erachter gekomen dat mijn shakes op zijn. Ik had nog maar 1 zakje, dus dat werd gisteren meeëten met de kinderen (broodje knakworst) en vanmorgen de laatste shake gedronken. Na het uurtje sporten naar de winkel om een nieuwe lading te halen. Nu heb ik weer shakes en puddingen en huis! Erg blij

(en op dit moment bereikt mij een heerlijke bbq-lucht! Ik heb er geen, dus kan niet ervoor zwichten, maar mèn, wat ruikt dat lekker!)

vanmorgen: shake
Lunch: kipbouillon en shake
vanavond: chocopudding.
En natuurlijk veel water! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2013 15:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week een heel klein groen vakje. Ik heb me te vaak laten verleiden tot een hapje hier en een kleine hapje daar. Ik vind het nog meevallen dat er iets af is, had verwacht dat er wat bijgekomen zou zijn.

Straks een uurtje pumpen, daarna mijn badkamer poesten en vanmiddag lekker met de beentjes omhoog een boek lezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2013 9:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen naar bodypump gegaan. Was weer pittig, maar ik voel me daarna heerlijk.

Ik heb vandaag nog niet gezondigd. Ga ervoor om deze week helemaal niet te zondigen, is te zonde van het dieet. (kost genoeg).

Straks naar de supermarkt, kids moeten tenslotte wel gewoon eten krijgen ;-) Wat zal ik maken voor hen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2013 15:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De laatste maanden superdruk gehad en indirect geen tijd gehad voor de sport. Dom natuurlijk om dat ook op een laag pitje te zetten, maar het is niet anders. Komende maanden krijg ik het nog drukker (kan dat, ha ha), ik ga ook de woensdag werken. Maar, wel in mijn eigen groepje, dus dat is leuk.

Nu lekker nog vakantie.

Ontbijt: chocopudding (modifast)
lunch: bouillon + chocopudding (modifast)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 14:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren ging het goed en vanmorgen zag ik goed nieuws op de weegschaal. Erg blij Vandaag gaat het ook goed, hoop dat ik in 'the flow' zit. Ik weet dat ik het kan, dat heb ik eerder bewezen. Dus nu moet ik er wel voor gaan. (ook omdat die extra rollen op mijn buik mij ontzettend in de weg zitten).

ontbijt:bananenshake
lunch: bananenshake + beetje sla.

Natuurlijk veel thee drinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2014 15:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik werd vannacht wakker rond 3 uur door luide muziek. Rete-irritant. Ik ben even naar buiten geglipt om te luisteren bij wie het vandaan kwam en mijn directe buurvrouw had het in haar bol om op dat tijdstip muziek te gaan draaien. Pas tegen half 5 werd het stil en kon ik gaan slapen. Natuurlijk viel ik niet snel in slaap, dus ik werd vanmorgen wakker met hoofdpijn en een niet uitgeslapen hoofd. Ben er nog chagrijnig van.

Morgen weer lekker naar mijn werk. Heb er weer zin in, hoop dat de kinderen goed uitgerust zijn en dat we fijn kunnen werken. Vanaf woensdag ga ik drie ochtenden een eigen groep draaien. Dat wordt een groep van 22 oudste kleuters, die na de voorjaarsvakantie een vaste groep wordt. Ik heb hier veel zin in, maar weet nog niet precies hoe de invulling gaat worden van deze drie ochtenden. Morgenmiddag maar eens met de andere twee kleuterjuffen rond de tafel zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 12:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Drukke week, gelukkig morgen maar 1 ochtendje werken. Ik heb deze week een nieuwe kleutergroep opgestart, maar ik heb nog niet alles goed op rit. Is niet erg, maar ik had liever gehad dat ik klaar was. Vanmorgen de kinderen voor het eerst gehad. Spannend hoor, zowel de kinderen als ik keken hier echt naar uit.

Met het lijnen gaat het goed. De afgelopen week ruim 3 kilo afgevallen. Ik ben wel nog steeds zwaarder dan mijn ticker, maar die kan over een paar weken (of 1, als ik goed mijn best doe) weer omlaag. Ik weeg momenteel 91,3.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2014 16:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Pagina 14 van 15