Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   vrouwtje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hee,

Hoe is het met je?
En hoe staat het huisje ervoor? Intussen zal alles al wel af zijn.
Ik herken wel wat je zegt hoor, dat de inrichting nog niet zo is zoals je het graag wilt. Alles kost ook best veel geld! Ik zat vorige week even op leenbakker te kijken en ikea nou sommige prijzen! pfff.

Wij gaan namelijk ook verhuizen. Beetje raar maar mijn vriend zijn exvrouw gaat uit hun koophuis, ze heeft een leuke woning gevonden en betaalbaar voor haar, Dus zei is bezig met verhuizing. Maar doordat mijn vriend ook financieel nog betaald aan hun koophuis (hypotheek) zitten we eigelijk met dubbele lasten, dus is het goedkoper dat wij daar nu in gaan. Hun huis staat al langere tijd te koop maar nog helemaal geen kijkers ervoor geweest.
En ik moet nog maar 6 weekjes voordat de baby er is. Dus volgende week word direct de babykamer gedaan, geverft, nieuwe laminaat erin, zodat die als eerste klaar is. En we gaan dan ook zo snel mogelijk over als het kan. Maar goed, zei heeft zoveel spullen en heeft alle tijd dus beetje irritant! Ze schiet gewoon niet op, dus het wachten is echt op haar, dat zei uit die woning gaat dan kunnen wij er snel in. Opknappen doen wij ook later. We willen er eerst graag in, ivm tijdsnood voor de baby.

Nou hopelijk ben jij al opgeschoten en voel je je al lekker thuis in je huisje. Echt veel beter voor je dat je nu iets voor jezelf en de kinderen hebt.

Ohh en over je gewicht, ik zou dat gewoon invullen. Heb ik ook gedaan! Best wel schokkend hahaha maar het is voor later ook wel weer leuk om groene vakjes te zien toch? En dan zien je dat je weer goed je best doet.

Groetjes vrouwtje
Groetjes vro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jan 2013 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Ben ik weer, maar vanaf nu ga ik regelmatig posten en ook mijn gewicht weer invoeren. Ik ben alweer twee weekjes bezig met afvallen, al gaat het vrij moeizaam. Ik hoop dat het beter gaat als ik hier regelmatig kom en opschrijf hoe ik het gehad heb en wat ik gegeten heb.
De afgelopen tijd heb ik het zwaar gehad, maar ik kan nu zeggen dat het beter met mij gaat. Ik wen nu iets meer aan de weekenden dat ik alleen ben (zoals nu), ik werk regelmatig als invalleerkracht en het alleen zorgen voor mijn kinderen gaat me ook goed af.

Nu alleen nog het sporten in de avonduren inplannen, want het vele sporten mis ik ontzettend. Al vind ik het moeilijk om na een dag werken en mijn jongste dochter te missen dan ook nog 's avonds weg te gaan. Al heb ik het nog niet gedaan, misschien vind ik het juist wel fijn. (en een grote smoes, maar wel terecht: ik vond het de laatste maanden wel erg koud en had ik geen zin om weer eruit te gaan om op de fiets naar de sportschool te gaan)

Ik begin meteen maar goed door hierbij plechtig te zweren dat ik morgen twee uurtjes ga sporten: spinning en kickfun! (en zondag voer ik mijn gewicht in, beloofd)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mrt 2013 22:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben wel een grappenmaker hoor. Zeg ik nog dat ik echt hier regelmatig ga posten, laat ik vervolgens vier maanden niet van mij horen...Och och och, waar moet dat heen met mij? Erg blij

De afgelopen maanden heb ik lekker veel ingevallen (leerkracht basisonderwijs), dus niet veel kunnen doen aan sporten helaas. Nu het vakantie is (al 2 weken hier), kan ik mijn geluk niet op. Lekker veel naar de sportschool. En dat doe ik dus ook. Helaas heb ik die twee weken niet echt aan mijn dieet gehouden, als gevolg dat ik weer aangekomen ben. Want van alleen sporten, val ik niet af.
Nu ben ik de afgelopen drie dagen goed bezig met modifast, en dat gaat hartstikke goed! Omdat ik zoveel sport (vandaag 2 uur en gisteren ook 2 uur) heb ik er wel een paar gekookte eitjes bij gegeten. Plus komkommer en wat worteltjes, maar dat moet gewoon kunnen vind ik.

Nu iets leuks hoor! Het leven kan niet alleen bestaan uit lijnen, ha ha. Ik heb voor mijn zoons 16de verjaardag een katje gekocht. Het is een lapjespoes en ze heet Loesje. Wat een schatje is ze. Op dit moment is ze aan het spelen met haar muisje. Het is een lapjeskat en is dinsdag 10 weekjes oud. Mijn zoon (en dochters) kwamen zaterdag terug van vakantie met hun vader en kwamen gelijk hiernaartoe voor het cadeau. Ik had mijn zoon alleen nieuwsgierig gemaakt, maar niet verteld wat hij zou krijgen. Hij was ontzettend blij, want hij wilde zo ontzettend graag een katje. Loesje is echt ontzettend lief, lekker speels maar gaat ook gezellig naast je liggen. Ik kan haar op haar ruggetje leggen en op haar buikje kroelen. Dan gaat ze heerlijk liggen spinnen. Ik ben echt blij met haar. Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jul 2013 18:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Door de warmte niet goed kunnen slapen. Pas na 2 uur viel ik eindelijk in slaap, dus vanmorgen maar niet naar de sportschool gegaan. Ik ga vanavond wel heen, een lesje Burn doen. (wat heel leuk is om te doen!)

Omdat het vakantie is en mijn kids bij hun vader zijn, kan ik lekker rustig aan doen. Ik ga zo heerlijk zitten lezen, maar helaas niet buiten in het zonnetje. Mijn tuin is een en al onkruid, en moet nodig aangepakt worden. Maar helaas geen geld, what's new. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2013 8:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gistermiddag even langs gegaan bij mijn kids. Ik mis ze verschrikkelijk en wilde ze even zien. Toen ik weg wilde gaan, wilde mijn jongste dochter met mij mee naar huis. Het doet pijn in mijn hart dat ze moest blijven. Helemaal omdat ze zo aan het huilen was toen ik weg ging. Huil huil

Gisteravond een lesje Burn gevolgd. Poehee, wat was het heet. Ik vond het heel moeilijk gaan, zweette als een otter. Maar, ik heb het gedaan en was gisteren heerlijk moe ervan. Straks een uurtje kickfun, hopelijk gaat dat iets beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jul 2013 8:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Of het nu aan het warme weer ligt, of dat ik nu een stuk minder calorieën binnen krijg, het sporten gaat me zwaar af. Maar, ik heb doorgezet en vandaag 2 uurtjes gesport. Wel las ik morgen een pauze in en ga ik niet sporten!

Gisteren had ik best veel honger, hoop dat het vandaag iets beter gaat. Net mijn shake op, nog een lange tijd te gaan voor het 'avondeten'. Maar, ik zet door want ik wil nu eindelijk eens onder die 80 kilo raken...(magische grens voor mij, ha ha)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jul 2013 11:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Stond ik vanmorgen op de weegschaal, schrik ik me een hoedje! Een pond aangekomen, help. Gelukkig heb ik een weegschaal dat ook vet, vocht en spierskeletmassa meet. Ik houd vocht vast en ben een pond vet kwijt. Ha ha ha! Super toch.

Vandaag ga ik niet sporten, even pas op de plaats. Morgenochtend alleen een uurtje spinning, dat is te doen. Verder heb ik een dag vol klusjes gepland: de badkamer poetsen, verder gaan met het opruimen van de zolder en het onkruid in mijn tuin verwijderen. Genoeg lichaamsbeweging vandaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2013 9:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hmm, vandaag niet veel in huis gedaan. Wel lekker zitten lezen, maar hé, ik heb vakantie hoor. Vandaag 1 shake en een pudding op, ik zit nu aan een bouillonnetje. Ik heb wel trek, maar das normaal.

Straks nog een pudding en dat is het dan weer. Gisteren had ik het wel moeilijk hoor, ik had trek in allemaal lekkere dingen. Niet gehaald, dus ben best trots op mezelf. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2013 16:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb me toch een buikhonger. Het rommelt in mijn buik, mijn maag voelt leeg, maar zondigen, Nee hoor. Erg blij Vanmorgen een shake genomen, tussen de middag een pudding. Veel water tussendoor en net een halve komkommer. Over een uur ongeveer neem ik dan mijn avondpudding.
Door te lezen in andere dagboekjes of te kijken in het fotohoekje houd ik mijn motivatie erin. Want ditmaal zal en wil ik slagen. (Talantha is mijn grote voorbeeld, ha ha)

Nog twee nachtjes slapen dan komen mijn kinderen weer thuis. Heerlijk weer die drukte om mij heen. Dat zal al een boel afleiding geven, wat ik wel nodig heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jul 2013 16:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen!

Vannacht werd ik wakker rond 3 uur. Mijn buren hebben ramadan en buurvrouw was in de keuken bezig met het klaarmaken van eten. Heerlijk hoor om naar het geluid van een mixer te horen midden in de nacht. Verward Vanmorgen later uit mijn bed gegaan dan de bedoeling was, waardoor ik net mijn shake op heb. Straks een uurtje spinning, heb ik zin in.

Mijn huurhuis is nieuwbouw, dus de tuin is nog niet aangepakt. Ik ben nu bezig om stukje bij beetje het onkruid te verwijderen (+- 100 M2, zie je het voor je). En als het onkruid weg is, moet je het wel blijven schoffelen om nieuw onkruid niet de kans te geven. En ja hoor, het komt gelijk op...Ik moet dus echt aan de bak vandaag, ook al heb ik geen zin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2013 8:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15