Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Hoi Hoi
Is denk ik wel een verstandig plan ,als ik lees haaruitval,en allergieen.
Gezond eten kan natuurlijk op velen manieren en ik at dacht ik gezond,maar mijn lichaam vond van niet,en nu met GOK ja ga helemaal goed,gaat beter,zelf mn reuma ik heb ziekte van Bechtereff.zonder die zoetstoffen en koolhydraten word het wat minder de pijn en stijfheid in mn lijf.
Ik kwam je gelijk even een fijn weekend wensen en doe voorzichtig buiten, het is hier extreem raar weer,veel ongelukken!!.
Mis nu ons kleine sprintje al ha ha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 03 feb 2012 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Ik ben gelukkig gelijk gebleven, maar voor mij betekent dat ik toch afgevallen ben deze week. Ik was namelijk alweer een paar onsjes aangekomen en die moesten er natuurlijk wel vanaf.

Ik ben niet lekker, voel me steeds beroerder. Ben verkouden, maar krijg volgens mij ook griep ofzo. Vandaag dus niet sporten, moet even pas op de plaats maken....Ik baal daar wel van, want zaterdag is het altijd zo leuk die lessen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 feb 2012 9:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Swinta schreef:
Ik ben gelukkig gelijk gebleven, maar voor mij betekent dat ik toch afgevallen ben deze week. Ik was namelijk alweer een paar onsjes aangekomen en die moesten er natuurlijk wel vanaf.

Ik ben niet lekker, voel me steeds beroerder. Ben verkouden, maar krijg volgens mij ook griep ofzo. Vandaag dus niet sporten, moet even pas op de plaats maken....Ik baal daar wel van, want zaterdag is het altijd zo leuk die lessen.

lekker he weer een beetje de gewone gezonde dingen eten.
Beterschap meid en jammer joh van het sporten ,maar rust kan ook wel helpen hoor,ik word ook zo verkouden ,ben aan het niesen en snotteren ,maar voel me niet ziek.

Ik eet zo lekker rundvlees,bloemkool en sperziebonen,heerlijk

haaaaatsie haaaaaaaaaatsie hi hi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 04 feb 2012 17:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik snotter niet meer zo erg. Wel hoesten en mijn mond en neus zijn stuk. Verder zie ik er niet uit, maar dat geeft niet. Blijf lekker thuis vandaag.

Vanmorgen sinds tijden weer een sappie gemaakt van wortelen, komkommer en een gerimpeld appeltje. Wat was dat weer lekker! En twee gekookte eitjes erbij...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 feb 2012 9:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen week druk gehad met van alles (geen idee meer waarmee, maar ik was wel druk, ha ha) Ik heb gezond gegeten, wat erg lekker smaakte. Maar dat merk ik dan wel meteen weer op de weegschaal: hup, anderhalve kilo erbij vanmorgen. En dan lonkt die zakjes modifast die ik nog heb staan wel. En aangezien ik het zonde vind om die niet te gebruiken, heb ik vanmorgen een shake gemaakt. Ik heb dit 1 keer eerder gedaan, met 200 ml water, maar dat vond ik niet zo goed vullen. Dus vanmorgen heb ik de shake aangemaakt met 250 ml magere melk, in de blender en je hebt een heerlijke milkshake! Erg blij lekker romig en dik en het vult goed, al heb ik nu wel trek gekregen. (maar ik heb dan vanmorgen ook weer een uurtje gesport)
Straks neem ik nog een shake op dezelfde manier bereid en ik hoop dat ik vanmiddag mijn snaaidrang kan negeren, want ik wil nu toch echt eens onder die 80 raken!!!!! Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2012 11:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hooi swinta ff door zetten he ,je bent er bijna onder!!
Je bent idd ff afwezig geweest gaat alles wel goed?
Ik zit niet meer in jouw sprintjes,maar kom af entoe ff aanwaaien in je dagboekje.Gr Jo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2012 11:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jo,
ja, ik ben druk met mijn eindstage. Ik werk op maandag en dinsdag in groep 7/8, woensdagochtend sporten, 's middags met mijn dochtertje naar muziekles dan ben ik pas half drie thuis (als het meezit). Donderdag en vrijdag aan mijn huiswerk: afstudeeronderzoek doen, lessen voorbereiden voor mijn stage, opdrachten voor school maken. Zaterdag sporten plus boodschappen doen, zondag is poetsdag plus huiswerk. Ik heb het dus druk, ha ha. En dan wordt zoiets als dit even snel gelezen of helemaal vergeten, net zoals facebook en hyves. gelukkig twitter ik niet, ha ha. Hoef ik me daar niet druk over te maken.

En nu dus nog even de afwas doen, de grote tafel opruimen (wat een troep maak ik er toch van) en dan naar bed....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2012 23:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik geloof je ,zo druk als een klein baasie,afstuderen,werken/stage en ook nog kindje opvoeden,zijn 3 banen ha ha.
Maar wel goed bezig meid,en idd als je dan ook nog allerlei activiteiten heb op de comp ,dan kom je nergens aan toe.Blijft de afwas staan !!hihi
Ik heb alleen hyves en mn eigen website en weegclub,twitter begin ik niet aan,zon verspilde tijd.Ik ben nu blij met mn comp want ik ben in de ziekenwet,dus verveel me te pletter.Ik kan niet echt uit de voeten.Maar aan de andere kant,ik kan nu even dingen doen waar ik nooit tijd voor heb,me meer verdiepen in afvallen en hoe werkt het lichaam erop,recepten zoeken en weegclub afstruinen.Nou meid succes met alles en geniet van je dochtertje en hoop dat het afvallen je ook goed afgaat. Gr Jo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 16 feb 2012 8:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, kom hier maar weer eens langs, ha ha. Ik heb net drie dagen gewerkt in mijn stageklas. Leuk, ik mocht gisteren invallen want mijn mentor is ziek. Vonden de kinderen trouwens ook leuk, ha ha. Straks aan mij afstudeeronderzoek, al heb ik er niet zoveel zin in, maar wat moet dat moet.

Vanmorgen een modifast shake gedronken. Vind het toch zonde om dat weg te moeten gooien, dus gebruik ik het nu als ontbijt.
Afvallen gaat nog steeds met horten en stoten. Was ik vorige week blij met mijn onsje eraf, woog maandagochtend alweer 83 kilo en vanmorgen opeens 81,5. Huh? Ik word tureluurs van dat geschommel...

Ik mis het vele sporten dat ik deed. Gisterochtend kon ik ook niet lekker tekeer gaan vanwege het invallen (maar dat vond ik belangrijker, want zo profileer ik mij wel naar mijn directeur ;-)
Morgenochtend maar weer eens gaan spinnen op de nieuwe spinningfietsen, jawel. Mijn sportschool heeft zondag de nieuwe spinningbikes geinstalleerd, al heb ik ze nog niet uit kunnen proberen. Ik ben dus zeer benieuwd morgen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2012 9:47    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Hallo!!

Ik kom maar weer eens even langs. Je hebt er ook al veel opzitten en op een gegeven moment dan gaat het niet meer zo snel en makkelijk als in het prille begin. Dan duurt het weer even.

Hoe gaat het nu met je?

Ik vind het zo knap dat jij zo sportief bent!

Mooie profielfoto!

groetjes van mij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 feb 2012 8:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 11 van 15