Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Suzanne's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
Vandaag bij mijn begeleidster geweest, 4weken bezig 7kg kwijt. Eten gaat super, bewegen moet ik vaker inplannen. Over twee weken een nieuwe afspraak.
Morgen een klein stukje fietsen met mijn kleine meid. Ook shoppen en bezoek op de planning. Als ik dan nog tijd over heb het huis op poetsen.

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 dec 2016 19:42    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Netjes hoor!!

Ik moet om 3 uur, dus ben benieuwd.

Vanmorgen zelf nog wel gewogen maar er was verder niks af, maar ik denk dat dat ook wel komt doordat ik maandag en dinsdag uit eten ben geweeest. Wel netjes aan de regels gehouden, voor zover dat kan in een restaurant, maar ja, je hebt toch geen controle over de exacte ingrediënten. Baal er wel van, maar wie weet is het vocht en ben ik morgen weer wat extra kwijt ofzo. Ben benieuwd wat de officiële weging aangeeft straks.

Vind het wel lastig om niet elke dag te wegen, maar merk wel dat als ik het doe ik baal als er dan niks af is. Dus misschien toch maar houden aan het twee keer per week weegschema van mijn diëtiste.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 dec 2016 13:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Boodschappen gedaan, fietsen uitgeprobeerd met de kleine, het bezoek ging niet door maar ik heb wel een lekker schoon huis.
Vandaag best honger dus al om 16.00 gegeten, nu hopen dat ik de rest van de avond door kom. Veel water en afleiding zoeken dan komt het vast goed.
Vandaag moest ik me broek vaker omhoog heisen, goed teken!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 dec 2016 17:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Panterdraak schreef:
Even alles nog een keer op een rij voor mezelf. Doelen:
- groensprintje halen
- onder de 100kg komen
- te zwaar gewicht 81.7 ipv veel te zwaar
- kleding in mijn kast weer passen
- kunnen shoppen in alle winkels
- gezond gewicht 68.1 behalen? (nog niet zeker)

uitgaand van 1kg gewichtsverlies per week zou ik: 
- op mijn verjaardag 22 maart onder de 100kg wegen
- 30juli 82kg wegen voor onze vakantie Griekenland 
- en dan nog maar een maand verwijderd van een te zwaar gewicht ipv veel te zwaar! 

Even mijn doelen naar voren halen om te zien hoe ik ervoor sta. Het groene sprintje moet als eerst lukken (7weken), vervolgens onder de 100kg, kleding in mijn kast passen en daarna shoppen en uiteindelijk een te zware of gezond gewicht.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 dec 2016 17:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had 2 nieuwe maaltijden meegekregen om uit te proberen. Vanmiddag macaroni genomen, wat was dit vies!!!!! Janken De rijst/curry durf ik niet meer te proberen dus daar wacht ik maar een weekje mee.

Verder alles oké, alleen een beetje nukkig omdat ik me maandelijkse periode krijg. Pff.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 dec 2016 12:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff...vanmiddag een heel verhaal getypt, maar tijdens het posten viel mijn internet weg... weg verhaal.

Vanmorgen weer een leuk resultaat op de weegschaal. Denk dat ik toch wat vocht vasthield van mijn etentjes, maar dat is alweer een lekker begin van de nieuwe week.

Ik heb ook wat nieuws uitgeprobeerd, namelijk het brood van prodimed (koolhydraatvrij uiteraard). Heb er een soort pizzatje van gemaakt net. Erg lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 dec 2016 18:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is zo vervelend, zoiets kan tijdelijk echt je humeur verzieken. Gelukkig kon jou dag niet stuk na je leuke resultaat, toch? Wat betreft de maaltijdvervangers... ik vind maar weinig "lekker" ervan maar dit was echt BAH. Vond jij ze wel te doen? is prodimed anders van smaak?

Vandaag van 2 verschillende collega's complimentjes gekregen, ze zagen dat ik aan het afvallen ben. Altijd leuk! Mijn broek zakt ook steeds vaker, morgen na het werk maar eens in mijn kleding kast rommelen. Niet dat er iets weg kan maar op maat leggen en kijken wat goed zit. Eerst vroeg op om 6uurtjes te werken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 dec 2016 19:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kerst is voorbij gevolgen, op naar het nieuwe jaar! Eerste kerstdag vooral met de voorbereidingen bezig geweest en 2e kerstdag netjes gegeten. Kortom alle verleidingen weerstaan en genoten van de mensen om me heen. Vandaag gewerkt, donderdag nog een halve dag en dan lekker een week vrij met het gezinnetje.

Ik hoop 110 te wegen in het nieuwe jaar, dan heb ik toch 10kg achter kunnen later.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016 20:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ook heerlijke kerstdagen achter de rug, maar het was toch pittiger dan ik dacht hoor. Eerste kerstdag lekker gemini-wokt en gegourmet. Lekker genoten van heerlijke vleesjes en eitjes en gewokte groenten. Lekker een glaasje rose erbij genomen. Smaakte heerlijk allemaal.

Tweede kerstdag bij mijn schoonfamilie, dat was wel iets lastiger omdat mijn schoonmoeder toch steeds het idee heeft dat ik iets tekort kom ofzo en ze me steeds toch steeds suggesties doet voor dingen die ik dan wellicht kan eten. Heel lief hoor...

We hebben lekker kip uit de oven op (honing/mosterd en pesto). Wat was dat heerlijk zeg. Carpaccio vooraf. Echt zo lekker.

's avonds nog een paar blokjes kaas, maar verder me keurig gedragen. Gisteren zijn we een dagje naar Antwerpen geweest, dat was wel pittig hoor. Dan moet je toch maar zien te plannen dat je al je maaltijdvervangers bij je hebt en genoeg water drinkt. DAarnaast was er daar helemaal geen uitverkoop, dus uiteindelijk niks gekocht.

's avonds nog een keer uit eten. Gekozen voor de ceasar salade. Erg lekker, maar had wel het idee dat de dressing best vet was en er veel kip en kaas in zat, maar ja, ik had best wel honger dus heb er lekker van genoten.

Vanochtend echt op de weegschaal gaan staan met het idee, we zien wel, zolang er maar niks bij is, maar ik was gewoon lekker afgevallen. Ik denk ongeveer 1,5 kilo deze week, maar vanmiddag officiele weging. Ben benieuwd.

Nu weer een paar dagen streng en dan met oud en nieuw weer lekker mee eten en dan zijn alle feesten weer voorbij en kunnen we weer streng aan de slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2016 11:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt als een goede kerst waarbij je lekker maar vooral ook gezond gegeten hebt. De weegschaal liegt niet, je hebt je goede keuzes gemaakt.

Wanneer je iets leuks gaat doen of een dagje weggaat vliegen de verleidingen om oren en jou maaltijdvervangersamen zijn niet altijd makkelijk mee te nemen. Maar het is je gelukt, ga zo door!

Ben benieuwd naar je resultaat. Streng streng... als je 1.5kg afvalt op deze manier is dat toch geweldig!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2016 14:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 25 van 38