Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Suzanne's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
Met gezond bedoel ik zaden en noten, weinig suiker en veel groenten. Wat fijn dat het bij jou ook lekker gaat! 1,8kg! Wat goed! Onder de 100kg, ik zou een vreugde dansje doen.
Dat dromen komt mij bekend voor, tijdens een dieet droom ik altijd dat ik heerlijk loop de snoepen. Vannacht at ik opnieuw een hoop. Gelukkig komt het er niet echt aan 😉

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2016 11:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Woehoeee vandaag een broek aan die eerst wel dicht ging maar nauwlijks nog kon ademen, nu zit hij perfect! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2016 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Geweldig!!! Daar mag je wel een vreugdedansje voor doen (is meteen goed voor de kcal Uitlachen).

Net een vruchtenstol gekregen van mijn werk als kerstattentie (tenminste, van mijn opdrachtgever, van mijn eigen werkgever ligt er ook iets eetbaars klaar). Mijn vriend beschuldigt me ervan dat ik een feeder ben geworden sinds deze week. Alles wat ik niet mag schotel ik hem snel voor, zodat het maar op gaat. hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2016 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Pfff...pittige dagen. Gisteren te laat begonnen met mijn maaltijden dus mijn hele planning was een rommeltje. Plannen van eten vind ik sowieso lastig, das een van de dingen waar ik echt aan moet werken.

Vanmorgen dus weer lekker op tijd begonnen, maar ik trof een zakje havermout... bah!!! Die neem ik dus nooit meer. Echt niet lekker.

Wel weer (stiekem) gewogen (mag eigenlijk maar twee keer per week, maar het is zo verslavend om de getallen steeds naar beneden te zien gaan) en weer 0,4 kilo eraf. We bikkelen door dus maar.

Vanavond eet ik bij mijn broer en schoonzus (en kids). Heb gisteren al een lekkere soep gemaakt die ik mee kan nemen en die kan ik morgen ook meenemen naar mijn schoonfamilie. Ook nog een portie in de vriezer voor volgende week. Nu maar hopen dat ie lekker is anders heb ik heel veel vieze soep Erg blij.

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 dec 2016 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Plannen is ook wennen en wat goed dat je al soep hebt gemaakt je kan tegenwoordig zoveel lekkere groenten eten dat is geen straf.
Iets in de vriezer is super handig en een bak graai snacks van groenten is ook fijn.

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 dec 2016 16:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lies84 schreef:
Geweldig!!! Daar mag je wel een vreugdedansje voor doen (is meteen goed voor de kcal Uitlachen).

Net een vruchtenstol gekregen van mijn werk als kerstattentie (tenminste, van mijn opdrachtgever, van mijn eigen werkgever ligt er ook iets eetbaars klaar). Mijn vriend beschuldigt me ervan dat ik een feeder ben geworden sinds deze week. Alles wat ik niet mag schotel ik hem snel voor, zodat het maar op gaat. hahaha

hahaha feeder! Hier ook hoor, alles gaat op aan mijn vent. Als het echt veel word bewaar ik het voor visite.
Plannen is best belangrijk en soms wat onhandig bij bijzonder gelegenheden. Wat goed dat jij een soep maakt om mee te nemen. Ikzelf neem eten mee naar me werk als ik tot 18.00 werk. Om 17.00 begint mijn maag al te rommelen en voordat ik thuis ben heb ik mega trek.

Verder weinig te melden, zin in de volgende weegdag maar misschien spiek ik morgen even..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 dec 2016 21:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yes! voor het eerst een sprintdoel gehaald! OK het was niet een hele lange sprint maar toch fijn te zien dat ik het 100% voor elkaar heb voordat het sprint afgelopen is.

Ik ben super blij dat het zo goed loopt met dit dieet. Er zijn soms wel wat moeilijk momentjes maar die zijn te overwinnen. Kerst kom ik wel door, oud en nieuw word misschien wat spannend maar ik heb dan 2 weegclub maatjes bij me. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 dec 2016 12:06    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goed gedaan hoor. Zo op naar het volgende sprintje!

Ik ga met kerst en oud en nieuw gewoon mijn gang.
Anders krijg ik spijt dat ik niet heb meegenoten...
Daarna weer aan de slag!

Fijn weekend meid!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 dec 2016 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Foxy
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Je gaat echt supergoed zeg!

En ik snap dat feeden wel, ik vind het nog steeds leuk om te bakken, en iemand moet dat dan opeten Erg blij.

Echt leuk om je gewicht zo naar beneden te zien gaan! Wij weegclubbers zijn supertrots op je!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 dec 2016 17:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor het mooie compliment!!

Vandaag een hele moeilijke dag achter de rug, qua verleden weerstaan dan. We zijn namelijk naar de kerstmarkt in Dordrecht geweest, super leuk. Alleen straten vol met heerlijke geuren van Beenham, hamburgers, stroomwafels, etc. Voor het eerst dat ik in verleiding kwam en streng moest zijn. Het is gelukt! niets genomen!

Morgen mijn weegdag, ik verdien een extra kilo eraf voor het consequent zijn hihi. Sowieso blij met elke kilo. Mr. Green

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 dec 2016 19:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 23 van 38