Auteur |
Bericht |
Panterdraak Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-8-2011 Berichten: 610 Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018 Woonplaats: Moordrecht
|
|
Met gezond bedoel ik zaden en noten, weinig suiker en veel groenten. Wat fijn dat het bij jou ook lekker gaat! 1,8kg! Wat goed! Onder de 100kg, ik zou een vreugde dansje doen.
Dat dromen komt mij bekend voor, tijdens een dieet droom ik altijd dat ik heerlijk loop de snoepen. Vannacht at ik opnieuw een hoop. Gelukkig komt het er niet echt aan 😉_________________
April 2016 van een prachtige dochter bevallen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 dec 2016 12:14 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 11-8-2011 Berichten: 610 Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018 Woonplaats: Moordrecht
|
|
Woehoeee vandaag een broek aan die eerst wel dicht ging maar nauwlijks nog kon ademen, nu zit hij perfect!  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 dec 2016 12:18 |
|
 |
Lies84 Vaste Weegclubfan

|
|
Geweldig!!! Daar mag je wel een vreugdedansje voor doen (is meteen goed voor de kcal ).
Net een vruchtenstol gekregen van mijn werk als kerstattentie (tenminste, van mijn opdrachtgever, van mijn eigen werkgever ligt er ook iets eetbaars klaar). Mijn vriend beschuldigt me ervan dat ik een feeder ben geworden sinds deze week. Alles wat ik niet mag schotel ik hem snel voor, zodat het maar op gaat. hahaha_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 dec 2016 14:00 |
|
 |
Lies84 Vaste Weegclubfan

|
|
Pfff...pittige dagen. Gisteren te laat begonnen met mijn maaltijden dus mijn hele planning was een rommeltje. Plannen van eten vind ik sowieso lastig, das een van de dingen waar ik echt aan moet werken.
Vanmorgen dus weer lekker op tijd begonnen, maar ik trof een zakje havermout... bah!!! Die neem ik dus nooit meer. Echt niet lekker.
Wel weer (stiekem) gewogen (mag eigenlijk maar twee keer per week, maar het is zo verslavend om de getallen steeds naar beneden te zien gaan) en weer 0,4 kilo eraf. We bikkelen door dus maar.
Vanavond eet ik bij mijn broer en schoonzus (en kids). Heb gisteren al een lekkere soep gemaakt die ik mee kan nemen en die kan ik morgen ook meenemen naar mijn schoonfamilie. Ook nog een portie in de vriezer voor volgende week. Nu maar hopen dat ie lekker is anders heb ik heel veel vieze soep .
Hoe gaat het met jullie?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 dec 2016 12:04 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51605 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Plannen is ook wennen en wat goed dat je al soep hebt gemaakt je kan tegenwoordig zoveel lekkere groenten eten dat is geen straf.
Iets in de vriezer is super handig en een bak graai snacks van groenten is ook fijn.
succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 dec 2016 17:03 |
|
 |

|
|
Lies84 schreef: | Geweldig!!! Daar mag je wel een vreugdedansje voor doen (is meteen goed voor de kcal ).
Net een vruchtenstol gekregen van mijn werk als kerstattentie (tenminste, van mijn opdrachtgever, van mijn eigen werkgever ligt er ook iets eetbaars klaar). Mijn vriend beschuldigt me ervan dat ik een feeder ben geworden sinds deze week. Alles wat ik niet mag schotel ik hem snel voor, zodat het maar op gaat. hahaha |
hahaha feeder! Hier ook hoor, alles gaat op aan mijn vent. Als het echt veel word bewaar ik het voor visite.
Plannen is best belangrijk en soms wat onhandig bij bijzonder gelegenheden. Wat goed dat jij een soep maakt om mee te nemen. Ikzelf neem eten mee naar me werk als ik tot 18.00 werk. Om 17.00 begint mijn maag al te rommelen en voordat ik thuis ben heb ik mega trek.
Verder weinig te melden, zin in de volgende weegdag maar misschien spiek ik morgen even.._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 dec 2016 22:16 |
|
 |

|
|
Yes! voor het eerst een sprintdoel gehaald! OK het was niet een hele lange sprint maar toch fijn te zien dat ik het 100% voor elkaar heb voordat het sprint afgelopen is.
Ik ben super blij dat het zo goed loopt met dit dieet. Er zijn soms wel wat moeilijk momentjes maar die zijn te overwinnen. Kerst kom ik wel door, oud en nieuw word misschien wat spannend maar ik heb dan 2 weegclub maatjes bij me.  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 dec 2016 13:06 |
|
 |
|
 |
m1981 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-11-2012 Berichten: 995 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: N-Brabant
|
|
Goed gedaan hoor. Zo op naar het volgende sprintje!
Ik ga met kerst en oud en nieuw gewoon mijn gang.
Anders krijg ik spijt dat ik niet heb meegenoten...
Daarna weer aan de slag!
Fijn weekend meid!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 dec 2016 13:59 |
|
 |
Foxy Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-1-2012 Berichten: 1971 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Maastricht
|
|
Je gaat echt supergoed zeg!
En ik snap dat feeden wel, ik vind het nog steeds leuk om te bakken, en iemand moet dat dan opeten .
Echt leuk om je gewicht zo naar beneden te zien gaan! Wij weegclubbers zijn supertrots op je! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 dec 2016 18:41 |
|
 |

|
|
Bedankt voor het mooie compliment!!
Vandaag een hele moeilijke dag achter de rug, qua verleden weerstaan dan. We zijn namelijk naar de kerstmarkt in Dordrecht geweest, super leuk. Alleen straten vol met heerlijke geuren van Beenham, hamburgers, stroomwafels, etc. Voor het eerst dat ik in verleiding kwam en streng moest zijn. Het is gelukt! niets genomen!
Morgen mijn weegdag, ik verdien een extra kilo eraf voor het consequent zijn hihi. Sowieso blij met elke kilo.  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 17 dec 2016 20:06 |
|
 |
|
|