Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Supermarkten maken zich op voor prijzenoorlog

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Mazina schreef:
Andrea schreef:
Chanti schreef:
laat die winkels maar oorlog voeren!!zolang wij er maar beter van worden Lachen Lachen Lachen

maar het is onze boterham Sip

.

Oh jee, da's ook weer zo! Het is waar wat je zegt: het een wordt goedkoper, het andere duurder. Het is extra werk voor de mensen die om moeten prijzen. Rollende ogen

Voor de mensen die met het houden van een (buurt)supermarkt hun boterham moeten verdienen is dit natuurlijk geen goede zaak. De omprijzers krijgen hun salaris toch wel denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2008 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Andrea
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten...

Reageer met quote
Tuurlijk krijgen de vakkenvullers hun salaris.... maar dat moet uit e lengte of uit de breedte komen toch? Dus die betaal je als consument echt wel hoor...

ja, voor de kleine buurtsupers is zoiets weer een hard gelag natuurlijk.

Ernst (manlief voor hen die dat nog niet weten) werkt bij een grote supermarktketen, en daar kunnen ze wel een stootje hebben.. Maar het heeft al zoveel gekost.. Hij zit bij Super de Boer, voorheen Laurus.. dus ja, de supermarktoorlog heeft al heel wat banen gekost. Je zal er toch maar net bij zitten he...Hij zet de teruggegeven filialen weer op, en maakt ze weer rendabel...
.. Zelfstandige ondernemers die het niet meer bol kunnen werken, en hun filiaal terug moeten geven aan Super de Boer.. dat vind ik toch triest voor die mensen..Daar hebben ze dan toch niet hun halve leven hard voor gewerkt he... maar ja..das dus de keerzijde van de supermarktoorlog he.. Iedere glanzende munt heeft ook een doffe kant...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2008 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik woon hier vlak bij een bakkertje, slager, en groenteboer, vaak zijn ze niet eens duurder dan Dirk , dus die gun ik het dan liever en koop daar mijn spullen.
Dat wil niet zeggen dat ik ook in de super vaak wat in de kar gooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2008 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hans van mij heeft bij een kaasboer gewerkt, in een klein dorpje.
Nu heeft hij nog steeds een zwak voor kleine zaakjes.
Hier hebben we ook nog een heel klein supermarktwinkeltje, 't is even om maar hij gaat er wel kaas en leverworst halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2008 17:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2