Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Summerproof de zomer in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Tijdens mijn afval periode heb ik weinig bewogen en deed alleen wat nodig, ik had er geen VUT, energie ed voor en daarnaast zit ik met een totale versleten knie en artrose in veel van mijn gewrichten oa knie, pols, vingers, enkel en zelfs mijn kaak...

Ik kan overal wel van afblijven maar als ik eenmaal aan junkfood, pinda’s, doritos sweet chili en chocolade begin dan is echt het hek van de dam.. momenteel sta ik me eigen toe om op zaterdagavond als de kids er zijn lekker te “snaaien” maar goed ik kan meteen de knop weer om zetten en er weer voor te gaan.. en ik hoef niet meer zoveel af te vallen

Ik heb een jaar lang al deze dingen vermeden hoe lastig het ook was soms...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 20:40    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren dan toch een halfuur stevig gaan wandelen.
Samen met mijn man, aan een snel tempo.
En daarna buikspier oefeningen samen met mijn zoontje van 10.

Op dit moment is het lunchpauze.
Bij mij is het een boterham en wat fruit.
Op de tafel staan er pralines, Ferrero rocher,...(jarige)
Maar ik ben er niet aan geweest. Cool
Yes, we can!
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 feb 2018 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb getwijfeld of ik me hierbij zou aansluiten omdat ik al in twee sprintjes zit, maar jouw datum komt zooo overeen met mijn eigen datum, die voor mij, in combinatie met wat ik nog wil afvallen erg ver maar ook onhaalbaar lijkt. Dus eigenlijk is het perfect!

Doe nu al een maand erg m'n best en volgens mij wordt deze week voor het eerst minder goed. Daar baal ik wel van want ik heb behoorlijk m'n best gedaan.

Wat ik fijn vind is dat ik me weer wat bewuster en gezonder voel en echt nadenk of wat ik eet wel waarde heeft voor mn lichaam. Wat ik minder fijn vind is dat het na een zwangerschap moeilijker gaat ( bij mij dan) en dat je ook niet weet of het eindresultaat er wel een beetje gezellig uitziet ohhh.

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2018 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik doe ook graag mee

mijn doel is om weer in m'n zomerkleding te passen en ik ben al goed op weg
momenteel doe ik dat met Cohen,dat is eigenlijk het enige wat bij mij werkt

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2018 15:53    
Vrouw Weeggegevens   an1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi, ik doe ook mee, heb geen overgewicht, maar gezond, lees veel groente en fruit en suikervrij eten helpen mij om iets meer energie te krijgen. En meestal val ik daar iets van af, vandaar dat ik streefgewicht lager heb gezet. Als ik wel suiker ga eten krijg ik snaaidrang met nog meer moeheid als gevolg.
Ben al jaren chronisch moe en hoop nog steeds dat goede voeding iets gaat doen.
Suc6 allemaal Anne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2018 19:56    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal

Dag Karen
Hoe gaat het ondertussen met jou?

Leuk dat er nog nieuwe deelnemers bijkomen. Cool

Hier dag vijf, net nog een halfuur stevig gaan wandelen en dan straks nog wat buikspier oefeningen.
Morgen geef ik mijn weekgegevens in.
Maar ik ben zelf tevreden dat ik van de cola, choco, gebak gebleven ben. 😃

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 feb 2018 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eindelijk weer eens even tijd maken om iets van me te laten horen...
Leuk om zien dat het aantal deelnemers aan dit sprintje nog gegroeid is. Welkom allemaal!

Sinds twee dagen nog maar opnieuw echt gezondere keuzes aan het maken. Hoewel... een gin-tonic kon ik gisteren toch niet laten staan Schaam Schaam
Voor de rest heb ik me wel goed aan mijn Weight Watchers-programma gehouden.

En nog beter nieuws is dat we eindelijk weer aan het sporten zijn. Samen met mijn vriend naar het 'Afslankhuys' geweest en dat twee keer deze week. Voor wie het niet kent, je doet daar oefeningen in een verwarmde cabine. Ik voelde na één keer al waarom ik dit doe... hoognodig die buik- en dijspieren weer te trainen!

Verder staat er vanavond nog een feestje in de agenda. Gelukkig let de vriendin die het organiseert ook op haar lijn, dus er staan vast ook gezonde hapjes op tafel. Aan mij dus om ook hier weer de gezonde keuzes te maken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 feb 2018 14:11    
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Lisa,
Amai... Wat ben jij goed bezig! Leuk om lezen en motiverend ook! En voel jij die buikspieroefeningen ook zo de daaropvolgende dagen?
Zoals je hierboven kan lezen ben ik eindelijk terug gezonde keuzes aan het maken. Nu is het dus een kwestie van volhouden.

@An,
Zelf heb ik ook regelmatig last van vermoeidheid. Geen chronische vermoeidheid vastgesteld bij mij, maar bij momenten ervaar ik deze toch ook als serieus beperkend. En net als jij hoop ik met gezonde voeding energieker te worden. Ik merk in ieder geval al de positieve effecten van enkele kilo's lichter te zijn dan enkele maanden geleden.
Moest je nog tips hebben om met die vermoeidheid om te gaan, die zijn altijd welkom hier...

@ Dipinipi:
Geen leukere beloning om naar uit te kijken dan opnieuw in die zomerkleren te passen... Succes!

@Naive:
Leuk om vast te stellen dat onze doelen zo vergelijkbaar zijn inderdaad! En dat dubbele herken ik ook - zo ver weg nog, maar is het haalbaar? Hopelijk toch een groen vakje deze week, maar laat je niet ontmoedigen moest het deze week eens wat tegenvallen hé. Dan wordt volgende week gewoon weer beter. Met gewicht verliezen na een zwangerschap heb ik geen ervaring. Misschien dat andere deelnemers van dit sprintje hier wel over mee kunnen praten

Allemaal veel succes en zelf geef ik dinsdag mijn weegresultaat opnieuw in. Dat is de dag van mijn Weight Watchers cursus.

Groetjes, Karen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 feb 2018 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hi Karen!

Nou af en toe een gin tonic moet kunnen toch? Als ik dan íets zou moeten kiezen om te zondigen, vind ik het een prima keuze Erg blij.
goed dat je je verder aan het programma had gehouden!

Deze week was ik uiteindleijk nog 1 kilo afgevallen, dus ik ben wel tevreden! Helaas telt hij nog niet mee voor dit sprintje.
Ik heb nog nooit in zo'n warmtecabine gesport. Wat is daar precies het voordeel van? Ik weet dat ik hardlopen met 40 graden best een uitdaging vond namelijk.

Nu ik echt mijn best doe, gaat het afvallen best goed, maar ik heb geen idee of mijn lichaam er ook uitziet zoals ik zou willen als ik alles weer kwijt ben na de zwangerschap. Er is toch een hoop veranderd, ook hormonaal. Dus ik ben benieuwd! Ik ga er maar niet vanuit dat ik ooit weer een écht strakke buik krijg. Tot nu toe laat ik me niet ontmoedigen!

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 feb 2018 16:56    
Vrouw Weeggegevens   Chocolatesweety
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: minder koolhydraten

Reageer met quote
Nou hier een blij geval... na een weekje strak opletten en het toevoegen van touwtje springen tijdens het sporten,,eindelijk weer eens wat afgevallen..pffff... werd weer tijd...geeft toch wel motivatie..helaas geldt hij nog niet voor dit sprintje. -2,4 kg...joehoe.....nu de andere tig nog... ohhh

Mijn cravings zijn trouwens chips en friet Smile Vind ik zo heerlijk. Ik heb nu (meestal vrijdag of zaterdag) een zondig-dagje waar ik een beetje mag..en ook lekker aan de wijn zit. Andere dagen gewoon gezond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 feb 2018 15:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4