Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Summer bodies are made in the winter (deel 4 van 4)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Dit is alweer deel 4 van een lange termijn sprint, gestart in de winter en duurt 4 x 10 weken, en dan....is het zomer 2018.
In deze sprint werken we naar een summer body toe.
Ongeacht welk eetpatroon je volgt, welke sport je doet, wat jouw idee is van een summer body, en ben je blij dat je NU bent ingestapt!! Yes! (nederlands=
Nieuwe mensen zijn altijd welkom!

De sprint gaat van start en sluit in week 27. Er is geen maximum aantal deelnemers.

Je mag hier:
- gezellig je verhaal doen
- vragen stellen
- kletsen
- anderen motiveren
- gewoon rustig aanwezig zijn

Je moet hier:
- minimaal 7 van de 10 weken je gewicht invullen, anders wordt je verwijderd

Groetjes en succes!! Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 14:13    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja daar ben Ik weer!

Ik had mijn einddoel al gehaald. Maar ga nog ff mee. Mijn doel verzet naar nog een paar kilo lichter. Maar de kans is groot dat ik halverwege zeg dat het genoeg is en overga naar stabiliseren. Nog een grotere uitdaging,

Succes met de laatste kilo's allemaal !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 18:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dan zijn we nu met z'n 2-en Cool .Hopelijk volgen er nog wat mensen en anders gaan we dit samen doen Uitlachen

Groetjes Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 9:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha nou daar gaan we dan met zijn 2en...
Zal proberen regelmatig te posten dan maar. Mijn eerste week is goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 7:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Haha, nou daar gaan we....ik hou de sprint nog maar een poosje open Lachen je weet maar nooit.
Gisteren gewogen, was 71.3kg , maar vergeten in te voeren dus dat begint al niet goed...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 15:04    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik ben erook, net weer terug van vakantie en ondanks dat ik echt heel erg gezond heb gegeten, toch te veel gegeten en weer aangekomen... Nou er echt weer tegenaan, maar weet niet hoe goed dat gaat, tussen mijn werk, mijn studie en de kinderen ben ik echt op...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 16:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Met zijn 3en dan Verrast .
Mij is het niet gelukt vaker te schrijven. De stress is nog steeds mega waardoor het afvallen weer heel goed gaat. Dat dan weer wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 10:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Sophie, welkom Uitlachen

@Stucto, stress is geen fijne reden om af te vallen...ik ga dan juist eten en gooi alle eetprincipes overboord Sip

Na de meivakantie ben ik niet meer uit de vakantiestemming gekomen wat betreft eten. Te veel, te zoet, te ongezond en iets te vaak een terrasje gepakt. Ik hoop deze sprint met echt een paar kilo's minder af te sluiten, het moet kunnen Yes! (nederlands=
Vandaag netjes ontbeten, straks lunch en bijkletsen met een vriendin op terras Schaam Schaam en vanavond ruim een uur wandelen.

Menu van vandaag zet ik ook even hier als reminder:
O 2 crackers, 1 smeerkaas 20+, 1 ham, 1 sinaasappel
L op terras dus......
A veeeel rode bietensalade met ei, appel, augurk. Geen vlees, geen aardappels
T ws Griekse yoghurt met fruit

Drinken; thee, water, koffie en geen alcohol = afspraak met mezelf voor op het terras
Bewegen: ruim een uur wandelen, huishouden

Fijne dag allemaal, en zet em op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 13:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@foodlover, goed bezig de draad weer aan het oppakken Dus!! En bedenk we zijn met zijn 3en over en we begonnen met 20 ofzo. Dus op zich is dat al een goed teken. Hou de moed erin.

@Sophie, het blijft lastig hè. Opletten op eten en genoeg bewegen is een hele dagtaak. Hoe is het gegaan?

En ja voorheen kwam ik ook alleen maar aan van de stress. Dit is de eerste keer dat ik er van afval. Zo misselijk kan gewoon nauwelijks eten en denk er ook niet aan.
Deze week gaat het iets beter. Niet echt afgevallen nog. Ik eet nu even zo veel ik wil. En als ik aan ga komen ga ik kijken wat ik ga doen. Mijn streef had ik namelijk eigenlijk al bereikt. Maar wie weet ga ik mijn aangepaste streef wel halen. We gaan het zien (wordt nog niet te mager. Maar vind zelf wel dat ik op de grens zit van hoe ik eruit wil zien).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 17:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1