Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Summer bodies are made in the winter (deel 3 van 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik drink ook niet meer sinds een paar maanden, ik gaf er toch al niks om, waarom zou ik mijn lever dan belasten. Voel me prima zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 6:29    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ligt eraan hoeveel je drinkt, af en toe een glas wijn ( of bier) is tovh niet zo erg? Ik drink al jaren niet, maar dat komt omdat ik dat niet kan combineren met mijn medicijnen, af en toe wel jammer, want ik ben echt een wijnliefhebber.

Structopaat, heb je je al gewogen op de sportschool?

Hier gaat het deze week weer zozo. Ik ben zo verschrikkelijk moe dat ik meer op de bank zit met een bak chips dan dat ik aan het sporten ben en op een wortel knaag Sip . Ik weet wel dat ik echt weer even aan de slag moet, maar die motivatie is nu weer ver te zoeken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou ik hou wel van een drankje, maar nu even niks is prima.

Vandaag gewogen op de sportschool. In 2 maanden 1 procent vet kwijt. Ik had op meer gehoopt omdat ik zoveel was afgevallen maar helaas. Aan de andere kant eraf is eraf, dus ook blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 20:12    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hai lady's, fijn om te lezen dat jullie er ook nog zijn. Ik heb dit sprintje een beetje laten versloffen merk ik.
Ik heb het zo druk gehad met werk en privé Huil huil , dat ik in mn vrije tijd bijna geen fut meer heb om wat anders te doen bankhangen. Ook mijn gewicht wil niet zakken, ik ga vandaag maar weer alles in de eetmeter gooien en calorieën tellen. Gisteren kwam ik laat thuis om 24.00 en had zo'n trek (lees: 1 banaan, 1 kiwi, 4 puntjes smeerkaas, een restje pasta en 1 glas witte wijn Schaam Schaam ) dat ik nu nog nauwelijks heb gegeten, dat compenseert gelukkig denk ik dan maar.

Ik vind het echt super dat jullie deze serie mee sprinten en ga binnenkort deel 4 aanmaken, en dan hebben we echt wel iets moois neergezet. Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 10:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pff, ik vind mezelf zo dom... Ik snap gewoon niet hoe ik in staat ben mezelf gewoon elke keer weer te chanteren. Bijna 4 maand geleden had ik me voorgenomen om elke maand 2,5 kilo af te vallen om voor mijn strandvakantie 80 kilo te kunnen wegen. Op zich nog helemaal niet zo heel erg veel, maar ja, dom, ik had natuurlijk weer geen rekening gehouden met mezelf, aangezien ik een ster ben op het gebied van niet volhouden. Nog anderhalve week en dan ga ik weg en ondertussen weeg ik bijna 10 kilo zoveel als dat ik 4 maanden geleden geland had Verward

Ik heb dan ook zoveel bewondering voor mensen zoals Miranpeet die tientallen kilos weten af te vallen en gewoon maar doorgaan! Ik moet toch nog maar even aan de slag alhoewel er weining meer te redden valt voor dat we weg gaan...

Foodlover, ik doe ook aan bankhangen, zalige sport, maar we doen ons er zelf geen plezier mee! Kop op, we gaan er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 12:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Dames kop op hoor!!!

Ik ben de eerste weken/ maanden niet afgevallen. Bleek gewoon even niet het moment. En de afgelopen weken gaat het keihard! Soms zit het even niet mee. Maar nu voor jullie knop om en gaan!!!

Ik heb mijn streef bereikt Geschokt . Dus meteen maar even ingevuld. Ik ga mijn streef in de laatste sprint niet veranderen, maar blijf wel meedoen. Ik ben tevreden maar als ik nog afval ok. En anders gewoon om te stabiliseren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 13:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Structopaat, wat goed zeg dat je je streef hebt bereikt! Ik ben er nog lang niet, allemaal mijn eigen schuld, zo dom, zo dom. Ik denk dat ik volgende week niet eens het bikinibroekje over mijn billen krijg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 9:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik blijf kelderen. Op zich Ok, maar toch gek omdat ik mijn streef eigenlijk al gehaald had. Nu denk ik dat ik mijn streef op nog een paar kilo lichter zet dan heb ik ook officieel een gezonde BMI. Maar of het bij me past vraag ik me af.

Is het nieuwe sprintte al gemaakt?!

@sophie bikini al gepast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 11:50    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hooi,

@structopaat: mooi toch, mag ook weleens mee zitten hoor Uitlachen

Ik ben bang dat ik deze sprint rood eindig Schaam Schaam maar met de nieuwe sprint die ik na dit bericht aanmaak hoop ik toch mijn doel te bereiken. Yes! (nederlands=
Met het starten van deel 1 heb ik een rekenfout gemaakt en dacht ik dat we half juli klaar zullen zijn met deel 4 maar dit wordt half september.
Haken jullie ook weer gezellig aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 13:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha ja als iets meezit is ook wel leuk.

Bijzon de ere rekenfout Cool maar meld me zeker aan. En zelf heb je nog even om dat rood weer weg te werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 17:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9