Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Summer bodies are made in the winter (deel 3 van 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
En weer een top week. Ook echt mijn best gedaan. Maar ook menstruatie dus kijken wat er volgende week van over blijft...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 6:25    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Mij kost het grote moeite om weer in het ritme te komen en het sporten ook weer op te pakken. Ik heb de hele week al niet een eind gewandeld met de honden door het slechte weer hier, wat echt heel erg raar is voor de tijd van het jaar, we komen niet boven de 20 graden uit, terwijl het normaal al rond de dertig zou moeten wezen! Ik denk dat mijn zomerlijf pas in 2019 er is, hahaha.

Structopaat, je doet het echt geweldig! Hoe gaat het met je?

Vandaag dus al wel weer gesport en heb straks ook eindelijk wat meer tijd voor mezelf. Laatste examens van de kids zijn deze week en dan vol spanning afwachten op de rapportcijfers eind volgende week. Ik hoef straks eindelijk niet meer te overhoren of ze achter de broek aan zitten, behalve de oudste die in 5 VWO zit en heel erg verantwoordelijk is, schieten de andere 3 echt voor geen meter op !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 12:18    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik heb even een momentje gehad om trots op te zijn. Ik doe aan bodypump en op dinsdag is er altijd de lunge en squad oefening met de step. Een voet op de step en dan lunges en squads maken. Vooral de lunges hield ik nooit vol. (doen we ongeveer 6 minuten, 3 minuten per kant)
Maar afgelopen dinsdag hield ik hem vol. Dan zie ik dus dat ik resultaat boek. Gisteren kracht training gedaan en weer de gewichten omhoog gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 7:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fientjuh, fijn is dat om resultaat te zien in het sporten, hè?

Ik kom maar niet op gang, terwijl ik toch echt eind juni in het vliegtuig stap en die bikini aan moet Geschokt . Ik kan de motivatie even helemaal niet meer vinden, en "vreet" de kasten echt leeg...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 11:07    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik kom ook nog steeds niet op gang en blijf steken na 2/3 van mn doel te hebben behaald. Afgelopen weken waren best stressvol en werd ik geleefd. Ik hoop deze week weer goed op te gaan letten, en ook meer te bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 7:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Foodlover, je bent in ieder geval niet alleen!

Ik ben als een gek weer gaan sporten, want dat eten dat is wat me het meeste moeite kost (ook al liggen de groentes al weer in de oven). Ik wil proberen 1000 kcal te verbranden met sporten elke dag tussen spinning, kracht en wandelen. Ik ben wel al 2 dagen bezig, haha, en heb maar 900 kcal gehaalt beide dagen, omdat ik niet heb gewandelt met de honden. Elke keer als ik dacht ik ga, begon het weer als een gek te regenen. Morgen weer een nieuwe poging.

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 21:01    
Vrouw Weeggegevens   throwback
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik ben ook weer terug van weggeweest. Afgelopen weken heb ik me niet zo strak meer gehouden aan mijn dieet, gelukkig is er niks bij en zelfs nog wat af. Maar het lukte gewoon even niet meer, ,zo te lezen ben ik niet de enige..
Structopaat jij gaat wel lekker zeg, goed bezig!
Hoe is het met de rest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 12:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Noem ke die -1,5 kilo er "wat af", Throwback ? Hahaha, dat is behoorlijk wat eraf!

Ik blijf tegen mijn kilos strijden, vanmorgen al weer een ruim uur met de honden gelopen in de regen, het is tijd dat jullie het spaanse weer weer terug geven deze kant op! En 40 minuten les gevolgt via fitchannel. Kijken of ik er vanavond na het voetballen van mijn zoon er nog een les spinning bij kan gooien en dan heb ik die voorgenomen 1000kcal verbranden met het sporten voor vandaag weer bereikt. Nog 3 weken voor mijn vakantie dus dat zomerlijf is al verkeken zaak, maar het is al beter dan het was toen we begonnen. Ik begin het te merken in mijn lange jurken, die zitten allemaal wel net wat makkelijker en ruimer, maar ik heb vandaag wel mijn bandelettes gekregen vanuit de US, want dat geschuur van mijn benen tegen elkaar in de zomer is echt waardeloos, en aangezien ze nog gewoon netjes tegen elkaar aankomen, dan maar zo ipv rode schrale plekken.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 12:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hè, hè, ik ben ook weer in de groen! Nu nog even de laatste drie weken flink volhouden en misschien haal ik mijn streef nog wel (hahaha, je weet maar nooit).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi allemaal,

@Sophie, goed bezig met sporten zeg! Nu hopen op mooi weer daar dat zal ook wel helpen. Enne je benen niet meer tegen elkaar komen tijdens het lopen. Lijkt me ietwat een klus die of ben ik nu gek.
@trowback, 1.5 kilo eraf ik vind het netjes hoor!!!
@foodlover, kop op. Soms even een dipje en dan weer door.

Met mij gaat het niet heel goed. Veel stress, maar door de stress in combi met gestopt met alcohol drinken (Voor even) maakt dat ik veel afval. Sporten gaat redelijk en ik ga nu regelmatig naar mijn werk koffie drinken. Wat maakt dat ik een uur fiets ook goed.
Volgende week weer wegen op de sportschool sinds 2 maanden. Heel spannend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 11:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9