Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Summer bodies are made in the winter (deel 3 van 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik was ook vroeg, gisteren om 6.20 en vandaag om 7.30, dankzij het geweldige voetbal. Ik heb ook gelopen maar tussen de supermarkt rekken door, geld dat ook? Lachen Lachen Lachen ( was wel zo'n grote hypermarkt, hè!). Nog 1 weekje dus, Miranpeet, voordat je naar Oostenrijk vertrekt? Heb je gezien wat voor weer het wordt?

Fientjuh, als ik het me nog goed herinner, is het beter voor je spieropbouw om na afloop cardio te doen ( je moet natuurlijk wel 5/10 minuten opwarmen voordat je begint).

YT, kon ik dat maar zeggen, ik red vandaag niet eens een half uurtje ben ik bang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 16:18    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Haha tuurlijk telt dat ook gewoon joh!!
ja we vertrekken zaterdagochtend vroeg en hopen dan ergens rond München te eindigen en dan zondag weer door

Nee heb het weer nog niet gezien daar, ben wel erg benieuwd weet jij het wel dan?? ???????? ik hoop zo dat we de korte box aan kunnen maar ben bang dat ik me skipak moet aantrekken.. Nee geintje heb echt geen flauw idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 17:20    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Gisteren een pittige les bbb gedaan en voor het eerst in de sportschool laten wegen, voor mij een heel ding.
Al twijfel ik aan die metingen
Volgens dat ding heb ik een vetpercentage van 30 %, dat is dus nog op het randje van goed. Dat geloof ik, maar ik zou 52 kilo spiermassa hebben. Ik denk dat ze daar dan ook alle organen bij hebben gerekend, anders klopt er geen hout van. Want dat zou 65% van mijn gewicht zijn (bij de sportschool gewogen), plus 30% vet dus nog 5 % over voor bloed en vocht...mmmm ik denk dat het niet heel erg accuraat is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wow het gaat weer snel hier wat reacties betreft.

@fientje, misschien mbt de calorieën wat meer zaken als avocado aan je lijstje toevoegen? En wat betreft de meting is wel gek ja, maar als dat ding het zelfde blijft zie je of je vooruitgaat. Dat is ook prettig toch.
@miranpeet, fijne vakantie!
@yt, welkom en succes!!!

Hier niet echt veel puf, veel afspraken met veel auto reistijd. Niet echt mijn ding en dus beweeg ik weinig. Wel sporten weer goed opgepakt.
En hier vakantie, eten en drinken wordt daar niet echt gezonder van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 11:36    

Reageer met quote
Dat is waar Structopaat,. Ik denk trouwens dat ik de enige veganist ben die gruwelt van avocado's...brrr. Maar noten/ pitten kan ik wel wat meer toevoegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 14:26    

Reageer met quote
Ik ben even mega trots, mijn eerste doel was om onder de 80 te komen en dat is me vandaag gelukt... Sorry, even heel gelukkig..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Gefeliciteerd Fientjuh!

Ik heb maandag mijn rug verrekt, dus heb de hele week al helemaal niks aan sport gedaan behalve ´s morgens wat wandelen, heel erg verschrikkelijk balen, maar ja, het is even niet anders. Vanavond naar de fisio en hopen dat het daarna een beetje beter gaat want dt weekend gaan we weg ( de kids hebben hier 6 dagen vrij, aanéénschakeling van nationale en lokale feestdagen). Maar desondanks toch weer onder de 88, dus op weer wat minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 8:33    

Reageer met quote
Wat balen van je rug. Beterschap. Ik hoop dat het snel beter gaat als je op weekend gaat. Veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 7:19    
Vrouw Weeggegevens   throwback
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fientjuh, gefeliciteerd!
Sophie, beterschap!

Bij mij zit er deze week 200 gram bij alleen is dat in het overzicht niet te zien. Ben ongesteld geworden, dus dat is ook niet zo gek. Ga gewoon weer rustig verder...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 8:54    

Reageer met quote
Gelukkig ben je niet klein te krijgen na een tegenslag Throwback

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 13:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6