Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Summer bodies are made in the winter (deel 3 van 4)


Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 25-11-2009
Berichten: 3227
Dieet: Gezond eten en sporten


  Reageer met quote
Hoi,
Ik ben zelf ook vegan, dus eiwitten haal ik uit plantaardige bronnen.
Qua beweging;
maandag, 20 minuten tot half uur hardlopen en 40 tot 50 minuten kracht.
Dinsdag of hetzelfde als maandag, of een 1/2 functional crossfitt en een half uur functional move of een uur bodypump
woensdag rustdag
donderdag 1 uur bodypump
vrijdag rustdag
zaterdag hetzelfde als maandag
zondag 15 km wandelen, of 1 uur zwemmen.

Voeding ziet er ongeveer zo uit
ontbijt rond vijf uur 's ochtends
drie boterhammen met pindakaas, humus en jam of een chiazaadpudding met fruit of alprokwark met havermout, fruit en zonnebloempitten of een brinta/ havermout pap gemaakt met soja..
tussendoor
2 fjord crackers me humus, vegan kaas, vegan sandwichspread, net wat ik dan in huis heb
schaaltje groenten
water

later op de ochtend nog een stuk fruit en water

lunch
of drie boterhammen, of een smoothie bowl, of soep, of een salade
water


tussendoor
koffie
water
evt een klein stukje pure chocolade of wat nootjes, maar vaak niets

diner
aardappelen/ volkoren pasta/volkoren rijst met veel groenten en peulvruchten. Soms tofu/ tempeh en heel af en toe een vegan burger

na het sporten pak ik nog vaak een alpro kwark met lijnzaad en fruit (evt wat nootjes) en veel water of twee rijstwafels met banaan

_________________
vegan HCLFdagboek foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 14:08    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 19-2-2011
Berichten: 902
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Ik doe ook weer mee! Vorig sprintje heb ik niet afgemaakt, omdat ik op vakantie was. Heb nu een beetje moeite met back on track komen.. dus ik hoop dat dit sprintje me gaat helpen!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 19-11-2017
Berichten: 77
Dieet: gezond eten


  Reageer met quote
Zo blij na ziekte (waarin ik 3.5 kilo afviel) maar 0.2 aangekomen. Op de sportschool gemeten en het meeste wat ik afgevallen was vet, maar een klein beetje spier. Dus ik kan weer rustig aan opbouwen. Ik heb mijn einddoel iets aangepast. Nog 3.5 kilo dan is het klaar (anders was het nog 0.5 geweest).

@Sara succes
@Sophie, ik bedoelde dat er vooral meer keus is nu. Paar jaar geleden een maxidress gekocht drama.
@talentje toen ik ging sporten ben ik eerst spieren gaan opbouwen en het doel was niet aankomen. Erna is omdat je meer spieren hebt afvallen weer makkelijker je verbruikt dan veel meer calorieën.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 6:58    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 28-10-2008
Berichten: 934
Dieet: low carb dieet


  Reageer met quote
Saraa, leuk dat je er ook weer bent en als ik zie wat je al afgevallen bent, ben je goed op track!

Wauw, structopaat, natuurlijk is de reden waarom je afgevallen bent niet leuk, maar het is wel mooi mee genomen! Erg blij . Ah, vandaar..., het is eigenlijk heel grappig hoe de mode verschilt per land, hier zijn er altijd maxidresses geweest (misschien meer mensen die de benen graag verscholen houden, hahaha), en ik draag ook eigenlijk alleen maar kleren van de spaanse merken zoals Desigual, Surkana en Custo, en die hebben ze altijd in het assortiment. Ik heb 1 hele kast vol met lange jurken, en nu het weer beter is haal ik ze er weer uit (gisteren was het nog 28 graden om 7 uur ´s avonds!)

Fientjuh, doe je wel je cardio na je kracht training op maandag? Dat schijnt beter te zijn, ik heb ooit eens op mijn kop gekregen van Carlos Lens, toen ik nog in de sportschool trainde, omdat ik het andersom deed. Ik vind het moeilijk om je advies te geven, als zou zelf persoonlijk de avond koolhydraten verschuiven naar de middag en dan s'avonds de soep of salade. Hetzelfde geld voor de nootjes, die eet ik bijvoorbeeld als tussendoor ´s morgens, want het zijn echte kaloriebommem, ´s avonds probeer ik zo licht mogelijk te eten, dus bijvoorbeeld een soepje of salade. Heb je al eens gekeken hoeveel calorieën je binnenkrijgt gemiddeld op de dag en hoe de proportie is tussen koolhydraten, suikers en proteines? Ik hou dat bij via de voedingsmeter, alhoewel het voor mij wel ingewikkeld is omdat ik bijvoorbeeld ook geen brood, rijst en pasta kan eten, dus kom ik al te snel uit op teveel vet door mijn scheutjes olijfolie over de gegrilde groentes en salades en soep en...., hahahaha.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 12:07    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 25-11-2009
Berichten: 3227
Dieet: Gezond eten en sporten


  Reageer met quote
Hoi,
Ik heb een paar dagen kcal bij gehouden en ik schrok ervan. Een dag had ik 1700 , maar voor de rest kom ik niet verder dan 1200 kcal. Dat is veel te weinig natuurlijk. De verhouding was trouwens super, voedingscentrum is erg positief omdat mijn eiwitbronnen allemaal plantaardig zijn en ik nauwelijks suiker en zout eet. Koolhydraten zijn ook voldoende, maar ik eet te weinig volgens het voedingscentrum. Maar ik eet whole food, plant based. Ofterwel, de hele dag door groenten, fruit volkoren producten en zo min mogelijk bewerkte voedingsmiddelen, suiker en vet. Nadeel is dat ze nauwelijks kcal bevatten, op de noten en pindakaas na dan. Maar zonder dierlijke producten kom je niet zo snel aan veel kcal.
Cardio na je krachttraining? Dat kan ik wel eens proberen. Heb jij bij Carlos Lens gesport?

_________________
vegan HCLFdagboek foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 18:18    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 23-8-2015
Berichten: 100
Dieet: Weinig eten en sporten
Woonplaats: Zuid-Holland


  Reageer met quote
ik ben afgelopen weken ongezonder geworden qua gewicht, terwijl het eigenlijk de bedoeling was om gezonder te worden. Verward

Ik hoop tijdens dit sprintje eindelijk echt eens mijn groen streefgewicht te behalen. Cool

Spannend! Erg blij

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 28-10-2008
Berichten: 934
Dieet: low carb dieet


  Reageer met quote
Zo, weer 40 minuten fitchannel er op zitten vandaag. Helaas is de lange wandeling er bij in geschoten, want 1 van de honden had er vandaag geen zin in.

Fientjuh, ja, 2 jaar lang, maar dat zijn al heel wat jaartjes geleden, voordat hij een "bekende Nederlander" werd.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 11:41    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 25-11-2009
Berichten: 3227
Dieet: Gezond eten en sporten


  Reageer met quote
Sophie,
ik heb vandaag eerst de krachttraining gedaan en daarna heb ik de cardio gedaan, ben benieuwd wat het gaat doen als ik zo ga trainen. Weet je ook waarom dat efficiënter is?

_________________
vegan HCLFdagboek foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 9:56    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 23-8-2015
Berichten: 100
Dieet: Weinig eten en sporten
Woonplaats: Zuid-Holland


  Reageer met quote
Vandaag ga ik hard trainen, uren lang, niet veel belangrijks te doen vandaag. Erg blij

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 12:20    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 14-6-2016
Berichten: 3141
Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten
Woonplaats: ergus in ut midden


  Reageer met quote
Ik was vandaag mooi op tijd op, was klaar wakker vanmorgen om 6.30 en stond om 9 uur al de bovenboel te poetsen en te doen, denk dat ik geen vriendjes heb gemaakt met de buren, maar ach als hun savonds laat niet rustig kunnen doen dan kan ik het smorgens niet.. en 9 uur vond ik een mooie tijd.. Normaal doe ik geen grotere dingen in het huishouden op zondag, maar we gaan volgende week met vakantie en aankomende week heb ik niet erg veel tijd hiervoor dus dacht dan maar nu ff.. dan kan ik het aankomende week gewoon bijhouden..

ben daarna ook nog ff gaan wandelen, dacht ga voor een kleine ronde van een km of 5/6 maar ik liep zo lekker dat ik er nog een ronde aan vast heb geknoopt en bij thuis komst stond er 15 km op de teller.. heerlijk en onderweg ook nog een beste regenbui gehad, maar daarna was het echt warm met lopen..

iedereen aankomende week veel succes en doe wat je moet doen ;-) ik ga nog ff in de tuin genieten van de laatste zonnestraaltjes en de heerlijke warmte.. fijne dag nog

_________________
Yes it is possible and no it isn’t easy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 13:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9